שייט בקמבודיה

 

מסלולי השייט בקמבודיה 

מסלולי שייט בקמבודיה ושייט בנהרות קמבודיה בפרט, יחשפו אותנו לתרבות שונה ומיוחדת ומזווית אחרת לחלוטין. מהשווקים הצבעוניים לארכיטקטורה עוצרת הנשימה ועד למקומיים הידידותיים ומסבירי הפנים – אתם תתאהבו בקמבודיה ובאנשיה.

בשייט בקמבודיה תוכלו לנוע בנוחות ממקום למקום ולבקר במקדשים העתיקים של אנגקור, להשתתף בטקסים מסורתיים וללמוד טכניקות שונות וייחודיות של מלאכת יד מקומית. החוויה דרך השייט היא חוויה אותנטית בה ניתן לחקור ולהכיר את קמבודיה על כל גווניה.

לקמבודיה, כמו ליתר מדינות המזרח, יש ייחוד משלה והיא מלאה בניגודים. זוהי מדינה עשירה בהיסטוריה טראגית ומורכבת ובמובנים רבים ביקור בה עוסק פחות במראות ויותר באנשים שפוגשים ובחוויות שחווים במהלך השייט בנהרות קמבודיה על כל המסלולים. נהר המקונג, החוצה גם את קמבודיה, מביא עימו שווקים צפים, כפרים הבנויים על הנהר ומפגש עם תרבות שונה מאד. נתיבי השייט השונים מגיעים גם עד לוייטנאם ועימם ניתן להגיע לפנים המדינה.

שייט תעלות בקמבודיה

במהלך טיול פרימיום לויטנאם וקמבודיה, תוכלו לחוות בצורה ייחודית את דלתת המקונג – היכן שהנהר נחלק לתעלות רבות נחלקת בין קמבודיה ווייטנאם. הנהר עצמו עובר דרך 6 מדינות ואורכו כ 5000 ק”מ. זהו בעצם עורך החיים של דרום מזרח אסיה ומספק לאוכלוסייה סביב עושר ומחייה. בקמבודיה, הנהר מציע אפשרויות לאורך גדות הנהר. אחד המאפיינים הייחודיים לקמבודיה שניתן למצוא אותם לאורך הערים והכפרים. האזור היה מאוכלס באנשים עוד מהתקופה הפרה היסטורית. באזור מתקיימים קרוזים החוקרים את הסביבה הביולוגית העשירה. בין השנים 1997 ל 2007, התגלו למעלה מ 1000 מינים חדשים של צמחים, דגים, לטאות ועוד. קיימות מספר אטרקציות באזור כמו שווקים צפים, מינים שונים של פירות כמו ליצ’י, אננס ומלונים, מקדשים מיוחדים ועוד. הסביבה מגוונת ביותר וזוהי בהחלט סביבה שכדאי לבקר בה.

קמבודיה נמצאת בדרומו של הר המקונג. היא מצויה באזור טרופי המוקף בגבעות ובהרים נמוכים. בקמבודיה חיים יותר מ 15 מיליון אנשים. שייט לאורך הנהר יתן לכם הזדמנות לבקר במקומות חשובים ולפגוש את האנשים עצמם ואת התרבות והמנהגים שלהם.

האזור הוא אזור טרופי ולכן סובל גם מגשמי מונסון. הטמפרטורה חמה לאורך כל השנה, עם חודשים קרירים יותר במקצת. יש גם עונה יבשה ועונה רטובה. העונה היבשה והנעימה יחסית מתחילה בנובמבר ומסתיימת באמצע חודש פברואר. עונה זו היא אידאלית לטייל באזור ולקחת שייט בנהרות קמבודיה. זוהי גם עונת השיא בתיירות בדלתת המקונג. הימים חמימים והשמיים בהירים ויש בריזה נעימה.

מגוון טיולים מאורגנים לויטנאם וקמבודיה מחכים לכם באתר, עם מדריכים ותיקים שיהפכו לכם את הטיול לחוויתי במיוחד ובלתי נשכח.

2018-12-22T18:58:32+00:00