לפלנד למשפחות עם ילדים

משפחות עם ילדים, ואפילו אלו עם ילדים קטנים, אנחנו באופקים מזמינים אתכם לטיול מאורגן בלפלנד, טיול של כיף ושל גיבוש משפחתי באזור מיוחד במינו עם שפע של מקומות לבקר בהם ואשר מתאימים מאד הן לקטנים שבחבורה והן לגדולים יותר.

אודות לפלנד

לפלנד הוא חבל ארץ בצפון אירופה, ממש מעל כל מדינות סקנדינביה כמו פילנד ושבדיה, נורבגיה ואפילו רוסיה. האזור רחב ביותר ומגיע עד החוג הארקטי והוא רווי בשלל אפשרויות לחוויות מהנות שיאגרו בלבבות ובתיבת התמונות והזיכרונות המשפחתית. חוויה כזו הילדים וההורים לא ישכחו במהרה ושלל החווית המיוחדות לדוגמה –  הזוהר הצפוני המאפיין אזור זה או ביקור בכפר של סנטה קלאוס המצוי מצפון לעיר המרכזית רוביניימי או  למשל גלישה במזחלות שלג הרתומות לכלבי האסקי סיבירי או לאיילי הצפון ואפילו רכיבה על אופנועי שלג בנסיעה מהירה ומהנה. נוף בראשית אין סופי וקפוא, ארמונות קרח ומפלים קפואים, טיול מלא אדרנלין וטבע – זה בדיוק מה שמתאים לכם!

באזור זה של העולם  – חבל ארץ לפלנד, החורף ארוך במיוחד וקר ומושלג.  בחודשי הקיץ לעומת זאת השמש אינה שוקעת והיום נמשך ונמשך. לכל זה מתווסף הטבע המדהים שמסביב, נוף בראשית לבן, עוצר נשימה וגם מלא במסתורין ובימות הקיץ נוף ירוק ומרענן. טיול עם הילדים ללפלנד הוא טיול איכותי ביותר ויוצר הרפתקה שונה וייחודית יותר מטיולים למקומות קלאסיים יותר.

טיול מאורגן ללפלנד – משפחות עם ילדים

בטיול שלנו באופקים, נבקר כמובן בבירת האזור והעיר המרכזית שבה – רובניימי – מעיר זו יוצאים למגוון הטיולים וההרפתקאות שמסביב כמו למשל: הכפר של סנטה קלאוס שנמצא 8 ק”מ מצפון לעיר בו ניתן לראות גם את הקו הלבן המפורסם, המסמן את גבולו של החוג הארקטי. מרוביניימי ניתן לצאת גם להרפתקאות נהדרות כמו שייט בשוברת שלג ולצפייה בשבירת הקרחונים. השייט מרהיב ביופיו במפרץ הקפוא. בשלב מסוים בשייט מדוממים את המנועים ויש אפשרות לרדת ולשחות במים הקפואים האלו… אבל לא צריך לדאוג – השחייה היא עם חליפות ציפה מבודדות מיוחדות!

ברוביניימי חובה לבקר במוזיאון הארקטיקום המיועד גם לילדים. המוזיאון הוא אחד מהאתרים המפורסמים של האזור. במוזיאון תוכלו לסקור את התרבות הפינית הייחודית והשונה שיש בלפלנד ובאזור הארקטי. במוזיאון יש גם מידע רב וחשוב על אורח החיים של התושבים הלאפים בני המקום, על המסורות שלהם השונות כל כך, על הפולקלור, ועל ההיסטוריה האזורית מהתקופה הקדומה ביותר ועד ימים אלו. בהמשך, יש תמיד סיכוי לזכות ולחזות בזוהר הצפוני – זוהי תופעת טבע מיוחדת במינה המאפיינת את החוג הארקטי והסיכוי לצפות בה עולה בחודשי החורף ובאביב. בתקופות שונות מתקיימים פסטיבלים יחודיים באזור למוסיקה ולאמנים שונים בהם תוכלו גם אתם לקחת חלק.

הטיול מלווה תמיד במדריכים בקיאים ומנוסים בהדרכת טיולים המכירים היטב את האזור. בזכותם תזכו לקבל רקע כל העת ומידע רב על המקום ועל החוויות השונות שתחוו כמו גם למצוא כתובת לכל בעיה שעלולה לצוץ תוך כדי הטיול.

2017-10-31T11:10:56+00:00