טיולים מאורגנים למונטנגרו

טיולים מאורגנים למונטנגרו 2018-05-09T19:35:57+00:00
  • הרי מונטנגרו

מונטנגרו – אל ארץ ההרים השחורים

מונטנגרו - 8 ימים

  • טיולים מאורגנים אלבניה, מקדוניה, מונטנגרו

אל הקסם הבלקני

אלבניה מקדוניה ומונטנגרו - 8 ימים

טיולים מאורגנים למונטנגרו

מונטנגרו היא מדינה לחופו של הים התיכון ובדרומה של יבשת אירופה. יש לה קו חוף גם לאורכו של הים האדריאטי. אם היינו צריכים לתאר את מונטנגרו בשתי מילים בלבד היינו ללא ספק אומרים: “הר” ו “ים”. זוהי מדינה קטנה בשטחה אולם יש בה שילוב של הרים גבוהים, מישורים נרחבים, קו חוף מדהים, ממצאים הסטוריים מרשימים וערים יפהפיות.

הנופים במונטנגרו פראיים מאד, הכפרים בה קטנים, מיוחדים ואותנטיים והתרבות בה היא בחציה בלקנית ובחציה אירופאית. פירוש השם מונטנגרו הוא: ההרים השחורים.

במונטנגרו תוכלו ליהנות ממגוון משגע של טבע ולצאת לטיולי שטח בהרים הגבוהים, לנסוע ולטייל לאורכו של קו החוף המדהים ביופיו ולהיחשף לתרבות המקורית שלא נפגעה עדיין בעיירות קטנות וציוריות לאורכו של מסלול הטיול. המדינה מתאימה למטיילים חובבי טבע ואף לטיולים עם ילדים. תוכלו ליהנות מטיולים רגליים, מראפטינג הרפתקני בנהרות, מחופי ים קסומים ומסקי בהרים בחורף. יש במונטנגרו 4 שמורות טבע גדולות שחלקן אף הוכרזו כאתרי מורשת עולמית על ידי אונסק”ו.

 אנו  באופקים מציעים לכם טיול מאורגן במונטנגרו, דרכו תוכלו להיחשף לנופים הפראיים והמדהימים, לפסגות ההרים, ולחופי הים הקסומים. טיול מאורגן יכול לחסוך מכם את הטרדה והטרחה שבארגון ותכנון ואף בביצוע של טיול כזה.

אצלנו תקבלו טיול מאורגן למופת עם מדריך מיומן ביותר שיעמוד לרשותכם בכל שלב משלבי הטיול ויסייע לכם למקסם את ההנאה שלכם ולהגיע אל השקט והשלווה אותו ביקשתם ביציאתכם לטיול במונטנגרו!