טיולים מאורגנים לצ’ילה

טיולים מאורגנים לצ’ילה 2018-05-09T19:55:55+00:00

פניני דרום אמריקה

פניני דרום אמריקה קוד טיול: BRA מדינות: ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל איזורים:בואנוס איירס, קלפטה, שמורת טורס דל פאיינה, מפלי האיגואסו, ריו דה ז'נירו, פטרופוליס אורך הטיול: 13- 14 ימים 12 לילות סגנון: טיולים מאורגנים [...]

דרום אמריקה – לשומרי מסורת

ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה – 17 יום/15 לילות

גרנד תור דרום אמריקה – פרו, צ’ילה, ארגנטינה, ברזיל

דרום אמריקה 28 יום 26 לילות

טיול לדרום אמריקה – טיול לארגנטינה, צ’ילה וברזיל

קלאפטה, שמורת פארק הקרחונים, טורס דל פיינה, פריטו מורנו - ה"קרחון המתנפץ", בואנוס איירס, מפלי איגואסו, ריו דה ז'נירו, האיים הטרופיים

דרום אמריקה גרנד תור

ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו - 24 ימים

  • ברזיל - מפלים

טנגו, סמבה וקרחונים בדרום אמריקה

רגנטינה, צ'ילה, ברזיל - כולל הג'ונגל האמזוני - 22 יום

  • ברזיל- תמונת נוף של העיר

פלאי דרום אמריקה

בואנוס איירס, ברילוצ'ה, מעבר האנדים, פוארטו מונט,מגדלנה – אי הפינגווינים, טורס דל פאיינה, קלאפטה – פארק הקרחונים וה"קרחון המתנפץ", מפלי איגואסו, ריו דה ז'נירו

קרוז וטיול בדרום אמריקה בתקופת הקרנבל: ארגנטינה, צ’ילה, אורוגוואי וברזיל

קרוז וטיול בדרום אמריקה הוא ללא ספק מסע מרתק של פעם בחיים המשלב נופים מרהיבים, אתרי טבע ונוף שאין כמותם בשום מקום אחר ואוכלוסיה מקומית מגוונת בעלת תרבות מרתקת.

טיול משולב קרוז לדרום אמריקה – ארגנטינה, צ’ילה, אורוגוואי וברזיל – כולל שמורת טורס דל פיינה פטגוניה ומפלי איגואסו

שייט בין קרחוני פטגוניה טיול ל"קרחון המתנפץ"- פריטו מורנו בשמורת לוס גליישרס בפטגוניה

טיולים מאורגנים לצ’ילה

הצטרפו אלינו לטיול מאורגן עם טיולי אופקים בצ’ילה אשר בדרום אמריקה. צ’ילה היא מדינה צרה וארוכה המצויה בין הרי האנדים והאוקיינוס השקט ומכונה לעיתים – המדינה הארוכה בעולם כשקו החוף של המדינה מתפרס על פני 4300 ק”מ ורוחבה לא עולה על 180 ק”מ. ההרים האנדים הגבוהים מהווים את הגבול המזרחי של המדינה ומבדילים אותה מארגנטינה ומבוליביה. מדבר אטקאמה המשתרע לאורך 1000 מ’ מבדיל את המדינה מפרו בצפון ובמערב, האיים הזרועים לאורך קו החוף באוקיינוס השקט שוברים את הגלים המגיעים לחוף הצ’יליאני.

כל זה יצר מדינה הנפרדת מהמדינות האחרות בדרום אמריקה. צ’ילה זוכה לשלטון יציב והיא המדינה הבטוחה והרגועה ביותר לבקר בה בדרום אמריקה. האנשים מנומסים, מכבדים ומסבירי פנים והביקור מהנה ביותר. אנחנו בטיולי אופקים מבטיחים לכם טיול מאורגן לצ’ילה שישלב בתוכו את כל ההנאות ויבטיח לכם חוויה מושלמת.

בירת צ’ילה – סנטיאגו, מוקפת בפסגות המושלגות של הרי האנדים, סנטיאגו היא אחת הערים בעלות הנוף הדרמטי ביותר. העיר לעיתים המונית ורועשת אולם סצנת האמנות יש בה גם מסעדות רבות וחיי לילה עשירים.

בטיול מאורגן עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את כל הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בצ’ילה. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול. נשמח לראותכם בטיול אופקים לצ’ילה שבדרום אמריקה!