טיולים מאורגנים לפיליפינים

טיולים מאורגנים לפיליפינים 2017-08-30T11:49:18+00:00

איים בזרם – הפיליפינים

מנילה, מפלי פגסאנחאן, הר הגעש ואגם טאאל, עיירת הקיט טא-גאי-טאי, בנאווה, בטאד, סגאדה האי פאלאוון - פוארטו פרינססה, אל נידו

טיולים מאורגנים לפיליפינים

איי הפיליפינים מלאים בשדות אורז עצומים, ערים גדולות, קירות מעוטרים בגרפיטי, הרי געש ואנשים אדיבים ומסבירי פנים.

בפיליפינים יש יותר מ – 7000 איים וחופי ים מדהימים ביופיים. במצב זה כל אחד יוכל למצוא את האי המתאים לו – מאיים עם צוקים תלולים ועד איים עם חופי ים חוליים וזהובים באמצעו של האוקיינוס האטלנטי. קיימים איים גדולים כמו לוזון ומינדנאו ואיים קטנים יותר. חובבי השמש והצוללנים יכולים להגיע לויסיאס – אי ובו מגוון אפשרויות צלילה וחופי ים מושלמים. טיילים הרפתקנים יותר יכולים למצוא חופי ים ריקים מאדם ופחות מתויירים לאורך  קו החוף.

הפיליפינים נפרדים מחלק היבשת שבדרום מזרח אסיה לא רק מבחינה גאוגרפית אלא גם מבחינה רוחנית ותרבותית. הדת השלטת במדינה היא נצרות קתולית כתוצאה משלטון ספרד שנמשך 350 שנים. התקופה הספרדית השאירה את חותמה גם מבחינה תרבותית באמצעות חגיגות ופסטיבלים, ארכיטקטורה ייחודית וכנסיות רבות הבנויות מאבן. במדינה יש גם קניונים רבים וחנויות מודרניות, רשתות של מזון מהיר ומרבית האנשים דוברי אנגלית. למרות ההשפעות החיצוניות הרבות יש בפילפינים גם ייחודיות אותנטית, וכפי שציינו הפילפינים עצמם הינם חמים וחביבים לתיירים.

מלבד מציאת חופים מבודדים ניתן לצאת לפעילויות חוץ רבות כמו שייט בקייאקים, גלישת גלים וגלישת רוח, ראפטינג ועוד.

בטיול לפיליפינים עם אופקים תוכלו ליהנות מכל היופי וההנאה בחופי הים ובאיים השונים ללא צורך בתכנון מיותר. מדריכי הטיול שלנו ידאגו להראות לכם את כל שיש לראות ולפנות לכם את הזמן להנאה צרופה בלבד. בפיליפינים תיהנו ממנוחה ומהרפתקאות צלילה ורכיבה שונות.