טיולים מאורגנים לפרו

טיולים מאורגנים לפרו 2018-05-09T19:47:08+00:00

גרנד תור דרום אמריקה – פרו, צ’ילה, ארגנטינה, ברזיל

דרום אמריקה 28 יום 26 לילות

טיול עומק מאורגן לפרו, אקוודור ולאיי גלאפגוס כולל מאצ’ו פיצ’ו והשתתפות בפסטיבל אינטי ריימי בקוסקו

הטיול לפרו ואקוודור הוא היחידי מסוגו המציע שילוב מרתק של אתרי היסטוריה וארכיאולוגיה מהשורה הראשונה כמו קוסקו, מאצו' פיצו' וקווי נזקה עם אתרי טבע ונוף מהיפים בעולם

דרום אמריקה גרנד תור

ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו - 24 ימים

הפרא של רכס האנדים – פרו, אקוודור עומק

פרו פרו, אקוודור עומק 18 ימים 16 לילות

טיולים מאורגנים לפרו

הצטרפו אלינו לטיול מאורגן עם טיולי אופקים בפרו אשר בדרום אמריקה!

פרו מציעה למבקרים בה הזדמנות להתחבר לעבר ולהיסטוריה. בפרו תפגשו חלקים מודרניים בהם יש אוכל מצוין, אמנות ובידור ומצד שני תחשפו לעברה ההיסטורי המפואר של פרו  ובמיוחד תרבות האינקה המפורסמת. בפרו יש עבר והווה בערבוב מושלם, חיי עיר וחיי כפר, פסטיבלים ומסורות עתיקות לצד חדשנות ומגוון תרבותי מרשים. בביקורנו בפרו נגיע כמובן אל מצודת האינקה מאצ’ו פיצ’ו חוזים באתר בן 5000 שנה. נבקר במקום ובאתרים היסטוריים נוספים כמו גם בעיר הבירה לימה. פרו ידועה בשפע הקולינרי שבה כך שתמיד תמצאו מה לאכול בה והכל ערב לחיך. המגוון הגיאוגרפי והתרבותי משפיע כמובן על מגוון באוכל והוא נע מפירות טרופיים ואקזוטיים מהג’ונגלים לאוכל מורכב יותר עם השפעות  ספרדיות, אפריקניות או אסייתיות.

בטיול בפרו עם אופקים תבקרו בכל המקומות החשובים והראויים לביקור במדינה מדהימה זו וכל זאת בליווי מיטב המדריכים המקצועיים והמיומנים ביותר.  אנחנו בטיולי אופקים מבטיחים לכם טיול מאורגן בפרו שישלב בתוכו את הנאות רבות ויבטיח לכם חוויה מושלמת.

בטיול מאורגן עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את כל הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בפרו. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול. נשמח לראותכם בטיול אופקים לפרו שבדרום אמריקה!