טיולים מאורגנים לפולין

טיולים מאורגנים לפולין 2018-05-09T19:45:04+00:00

קרוז מאורגן לים הבלטי כשר למהדרין!

קרוז מאורגן לים הבלטי 05.06.2020 Msc Splendida כשר למהדרין! קוד טיול: ZCBK מסלול: ברלין, קיל, טאלין, סנט פטרסבורג, הלסינקי, שטוקהולם משך הטיול: 10 ימים (7 לילות על האוניה) יציאה: 05.06.2020  חזרה: 14.06.2020 מדינות: [...]

בעקבות יהדות פולין- לשומרי מסורת

בעקבות יהדות פולין- לשומרי מסורת

  • טיול לפולין

פולין המהודרת

פולין - 8 ימים

פולין במבט אחר

פולין במבט אחר - 8 ימים

טיול מאורגן לפולין

היסטוריה, תרבות יהודית עתיקה, נופים, מישורים כגבעות וגאיות, ערים שוקקות ומודרניות ובילויים לרוב, קולינריה, ואומנות ייחודית מחכים לכם בפולין. בטיול מאורגן לפולין תגלו את פולין שלא הכרתם ולא ידעתם עליה!

חוויה עם משמעות היסטורית, נופים מזרח אירופאים קסומים וערים הטומנות בחובן סיפורים מההיסטוריה היהודית ובכלל. אומנות מיוחדת, שפע של אטרקציות ואפשרויות בילוי, ערש התרבות היהודית המזרח אירופאית והמדינה בה התחש האסון הנורא מכל. שילוב זה הינו מרתק.

טיול מאורגן לפולין טומן בחובו חוויה חד פעמית אותה לא תשכחו במהרה. זהו טיול אותו כל יהודי, באשר הוא צריך לעשות. פולין, עם ההיסטוריה הקשה המסתתרת בין בתיה ויחד עם זאת, הנופים, הערים המודרניות ואפשרויות הבילוי הרבות קוסמות לכל תייר.

פולין היא מדינה בעלת היסטוריה רבת שנים. היא נוסדה לפני יותר מ 1000 שנים ובעברה היתה אחת המדינות העשירות והחזקות באירופה. מתום מלחמת העולם השניה היתה פולין תחת שלטון קומוניסטי ורק בשנת 1989, עם נצחון הסולידריות, הפכה לדמוקרטיה. כיום פולין היא דמוקרטיה פרלמנטרית, שנפתחה למערב ופתוחה לעולם המודרני. בינה ובין ישראל מתקיימים יחסים דיפלומטים מלאים וקשרים כלכליים ותרבותיים.

שטחה של פולין מורכב משפלה בחלקה הצפוני ורכסי הסודטים והקרפטים ההררייים בדרום המדינה.

מזג האויר בפולין הינו ממוזג והחורפים בה גשומים מאד ומקור עז אולם גם בקיץ, בו מזג האויר נעים, עלולים לרדת ממטרים מדי פעם.

הטיול המאורגן לפולין לא חייב להיות טיול שורשים או מסע בעקבות השואה. ההיסטוריה העשירה של פולין מזמנת לנו ביקורים באתרים היסטורים מרובים המוכרים כאתרי מורשת עולמיים ושפע של ערים ואתרים השווים ביקור!

בטיול מאורגן לפולין תוכלו לבקר בערים כמו: קרקוב – הנחשבת לאחת הערים היפות באירופה, הכוללת בתוכה עיר עתיקה ורובעי בילויים תוססים, ורשה – בירת פולין עם המגוון המפואר שבה וההיסטוריה המורכבת במיוחד, עם סימטאות ציוריות ורובע פראגה הפופולרי והעדכני ובערים כמו לודז’ וזקופנה.

אופקים מציעים לכם טיול מאורגן בפולין, אשר יתאים לכם ויציע לכם מכל מה שיש לפולין להציע ללא טרחה מרובה וללא תכנונים מוקדמים, ללא בעיות שפה ותקשורת. מדריך צמוד שינחה ויסביר את ההיסטוריה המורכבת, אוטובוס וכל הנוחות המתלווה ללווי צמוד. כך תוכלו להתפנות לספיגת המראות, הניחוחות והתחושות ללא טרדות מיותרות. חוויה מרתקת המשלבת היסטוריה, תרבות, ארכיטקטורה, אומנות וחיי לילה סוערים. טיול מאורגן לפולין עם חברת אופקים כדאי ביותר!