קונקשיין ברובניימי – כי יש מה לעשות

רובניימי היא בירתה של לפלנד וגם היא, כמו בירות אחרות, משמשת לעיתים תכופות יעד לנחיתות ביניים ולקונקשן ליעדי טיסה נוספים, אם בלפלנד, בפינלנד או במדינות אחרות.

אז מה אפשר לעשות במקום, אם הזדמנתם לקונקשן ברובניימי לכמה שעות?

העיר נבנתה מחדש לאחר שנהרסה במלחמת העולם השנייה. בנסיעה קצרה משדה התעופה תוכלו להגיע אל לב העיר ולשוטט ברחובותיה ובאתרים המרכזיים שבה. בסיור קצר בעיר תוכלו להיחשף לתרבות שבה, לאומנות ולרחובות השוקקים במסעדות ובמקומות בילוי. בחודשי הקיץ יש ברובניימי אירועי תרבות ומוסיקה רבים. תוכלו לטייל לאורכו של הנהר ואפילו לערוך ביקור קצר בארקיטקום.

אם יש לכם מספר שעות בעצירת ביניים ברובניימי, תוכלו אפילו להגיע לכפרו של סנטה קלאוס, המצוי 8 ק”מ צפונית לעיר ולחצות פיזית את קו הרוחב המסמל את הכניסה לאזור הארקטי ואולי אפילו לפגוש את סנטה קלאוס בכבודו ובעצמו.

החודשים החמים יותר באזור מציעים עוד מגוון פעילויות חוץ. בנוסף לכל יש תמיד סיכוי כלשהו לחזות בתופעת הטבע המדהימה הידועה בשמה – הזוהר הצפוני או בתופעה ייחודית אחרת לאזור – שמש חצות.

לסיכום, רובניימי יכולה להיות יעד נפלא לעצירה קצרה (וכמובן גם לארוכה יותר), העיר היא עיר תוססת ופעילה ובה שפע של אפשרויות ואטרציות הכוללות בין היתר: מוסיקה, תרבות עשירה, באומנות ייחודית, בפעילויות, בסיורים וגם במסעדה טובה מהם ניתן להנות למשך מספר שעות ובכך להפוך את טיסת הקונקשן ברובניימי למעין חופשת ביניים.

2018-07-01T08:23:02+00:00