ספארי חורף בלפלנד – מה זה בדיוק?

ספארי חורף בלפלנד – מה זה בדיוק?

ברוכים הבאים ללפלנד! אנו באופקים, מזמינים אתכם להכיר את ספארי החורף בלפלנד. טיול מאורגן בלפלנד הינו מסע מופלא ומדהים בחבל ארץ מיוחד שיש בו כל כך הרבה מה לראות ולחוות בסוגים רבים של טיולים המתאימים לכל הגילאים – זוגות, מבוגרים ומשפחות עם ילדים!

ספארי החורף בלפלנד מזמן לנו מגוון גדול מאד של אטרקציות וחוויות מהנות אותן תוכלו לחוות יחד איתנו ועם הקרובים לכם. אטרקציות ייחודיות לאזור כמו: הזוהר הצפוני, גלישה במזחלות שלג הרתומות לכלבי האסקי סיבירי, מפלים קפואים, רכיבה מלאה “אקשן” על אופנועי שלג, השתתפות בפסטיבלים יחודיים במינם ומגוון רחב נוסף של פעילויות מיוחדות במינן הם המאפיינים את ספארי החורף בלפלנד!

לפלנד היא חבל ארץ המצוי בצפונה של יבשת אירופה, מצפון למדינות סקנדינביה והיא מתפרסת על פני פינלנד, שבדיה, נורבגיה ורוסיה. באזור זה יש כמויות עצומות של שלג, חשכה בחלקים ארוכים של השנה לעומת חודשי הקיץ בהם השמש אינה שוקעת. לכל זה מתווסף הטבע המדהים, נוף בראשית לבן, קסום, מסתורי ועוצר נשימה ובימות הקיץ נוף ירוק ומרענן. טיולי החורף ללפלנד פופולאריים ביותר ומהווים חוויה מרתקת לכל הגילאים. אנו מציעים לכם טיול ספארי חורף ללפלנד ברמה ובאיכות גבוהה במיוחד. זו תהיה הרפתקה שונה וייחודית יותר מכל מה שהכרתם עד כה! בספארי החורף ללפלנד תבקרו באתרים מרתקים ותחוו חוויות יוצאות דופן וייחודית לחברת אופקים. כמו למשל: רכיבה בת 5 עד 6 שעות על אופנועי שלג  – חוויה הייחודית רק לנו, רכיבה על מזחלת שלג הרתומה לאיילי הצפון או לכלבי האסקי סיבירי.  האם תהיתם אי פעם מהן התחושות? ובכן, התחושות נהדרות! לא משנה אם אתם יוצאים למסלול קצר או לטיול של עשרות קילומטרים, המלווה בארוחות מסורתיות ומשקה חם, ספארי איילי הצפון או כלבי האסקי סיבירי ייתן לכם הזדמנות לספוג את התרבות המקומית (המשונה מעט…).

נבקר ברובניימי – העיר המרכזית באזור ממנה יוצאים לכל הטיולים וההרפתקאות שמסביב כמו למשל:  8 ק”מ צפונית לעיר מצוי כפרו של סנטה קלאוס וכמובן שנבקר גם בו ושם תוכלו לראות את הקו הלבן המסמן את החוג הארקטי. נמשיך להרפתקה נהדרת נוספת  – שייט בשוברת השלג הגדולה ביותר בעולם ובצפייה בשבירת הקרחונים. זהו שייט מרהיב ביופיו במפרץ בוטניה הקפוא. בשלב מסוים בשייט נדומם מנועים ונוכל לרדת ולשחות במים הקפואים… לא צריך לדאוג – השחייה היא עם חליפות מיוחדות! נבלה גם במוזיאון הארקטיקום. המוזיאון ממוקם על גדות הנהר והוא אחד מאתרי התרבות המפורסמים של רובניימי ובנוסף הוא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים של פינלנד כולה. המוזיאון סוקר את התרבות הפינית בלפלנד ובאזור הארקטי, ויש בו מידע רב וחשוב על אורח החיים של המקומיים, הפולקלור, המסורות מהתקופה הפרה היסטורית ועד ימינו אלה. בהמשך, אולי נזכה אפילו לחזות בזוהר הצפוני – תופעת טבע מיוחדת במינה. בתקופות שונות מתקיימים פסטיבלים יחודיים באזור למוסיקה ולאמנים שונים בהם תוכלו גם אתם לקחת חלק.

את הטיול שלנו מלווים מדריכים מיומנים, בעלי השכלה אקדמית, המנוסים מאד בהדרכת טיולים בכלל ובהדרכת טיול בכלל ובלפלנד בפרט. בזכות מדריכי הטיול תוכלו לקבל רקע ומידע רב על המקום ועל החוויות השונות שתחוו כמו גם למצוא אוזן קשבת לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך הטיול.

אין ספק שטיול זה מיוחד במינו הכולל שיטוט ביער, שייט בשוברת קרח, נסיעה במזחלות שלג רתומות לכלבי האסקי, נסיעה באופנועי שלג וביקור במוזיאונים יחודיים הם רק חלק מההרפתקאות הצפויות לכם. טיול מותאם לכם וללא הטרחה שבארגון ובתכנון הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

2017-10-31T12:38:16+00:00