שנגחאי למטייל

שנגחאי למטייל – מדריך למטייל בשנגחאי

שנגחאי למטייל בפעם הראשונה נראית עיר מודרנית וגדולה המושכת יותר ויותר תשומת לב של מבקרים מכל העולם והיא אכן זו. כך תתמצאו ביתר קלות בזמן טיול בשנגחאי הנמצאת בשפך נהר היאנג צה ומהווה מוקד השפעה כלכלי, פיננסי ומסחר בינלאומי. היא מהווה גם מרכז תרבותי במזרח סין. שנגחאי מהווה יעד תיירותי פופולארי למבקרים וניתן לחוש בה את התפתחותה של המדינה כולה.

בנוסף להיותה עיר מודרנית, זו עיר רב תרבותית המעניקה לה זוהר ייחודי. כאן נין למצוא את התמהיל המושלם של תרבויות, המודרנית והמסורתית, המערבית והאוריינטלית.

גורדי שחקים מעטרים את קו הרקיע של העיר, מנהגים מערביים ומסורות סיניות עתיקות ויוצרים את התרבות בעיר וגורמת לכל אחד לזכור את העיר זמן רב לאחר הביקור בה. מעטות הערים בעולם בהן יש כל כך הרבה היסטוריה, זוהר, אקזוטיקה ותרבות.

בשנגחאי אשר בסין, יש את המגדל השני בגובהו בעולם אולם מלבדו, יש בעיר ארכיטקטורה עשירה ושילוב של מזרח ומערב. יש בנייני ארט דקו משנית ה 30 של המאה ה 20, יש קתדרלות ייחודיות, בתי כנסת ומקדשים בודהיסטים רבים.

גם האוכל בעיר מגוון ביותר ונפתח למגוון רחב מאד של מאכלים. יש בעיר מזון מכל העולם ואפילו מספר מסעדות מישלן. המסעדות הטובות יעניקו לכם זכרונות ממש טובם מהעיר!

גם קניות ניתן לעשות בשנגחאי! והרבה!! יש חנויות יוקרה, יש בוטיקים שונים, חנויות וינטג’ ואאוטלטים של מעצבים צעירים. יש בעיר שווקים רבים ותוססים.

בנוסף, יש בעיר סצנת אומנות ותרבות מרשימה. גלריות אומנות רבות המציעות אומנות עכשווית, חיי לילה עשירים ומגוונים, מופעי אקרובטיקה ואפילו מופעי אופרה.

שנגחאי היא עיר תוססת ומרשימה ואת הביקור בה לא תישכחו במהרה.

למגוון טיולים מאורגנים לסין – טיולים לסין וסיורים בשנגחאי מבית אופקים טיולים מאורגנים.

 

 

2019-01-08T13:34:42+00:00