שנגחאי עם ילדים

אילו פעילויות אפשר לעשות בשנגחאי עם ילדים?

אם אתם מביאים את הילדים לסין – הגיעו איתם לשנגחאי. בטיול משפחות בסין ובשנגחאי בפרט, יש הרבה מה להציע לילדים בכל הגילאים כאשר אתם כבר לא רוצים לסחוב אותם לעוד גן או ארוחה סינית או לשוק לקניות. בין העפיפונים בפארק סנטורי או ביקור בגן החיות, תוכלו להציע לילדים מגוון של אטרקציות מעניינות ואז…תוכלו לשכנע אותם לבוא איתכם לעוד מקדש…

באקווריום בשנגחאי יש את מנהרה הארוכה ביותר מתחת למים והוא האקווריום היחיד בעולם המוקדש ליצורים מימיים בסכנת הכחדה. יש בה בעלי חיים מהנילוס, מסין ומאוסטרליה ודגים גדולים ובעלי מראה אקזוטי. מסר השימור חזק. האקווריום נמצא בפודונג ונמצא ליד אטרקציות נוספות כמו טיילת, המנהרה הארוכה ומגדל פרל. תוכלו לבלות לפחות שעה באקווריום ואז צאו לבלות באטרקציות האחרות.

בסופה של המנהרה בצידה של פודונג, יש הרבה חנויות למזכרות ועוד מספר אטרקציות אחת מהן הוא מוזיאון תלת מימד אינטראקטיבי שנקרא Magic Fun house בו המבקרים יכולים לעמוד מל יצירת אומנות ולהראות כאילו הם בתוכה. ילדים אוהבים מאד את המוזיאון הזה וזוהי דרך מהנה ביותר לבלות יחדיו.

בשני צידיה של המנהרה תוכלו לרכוש כרטיסים לאטרקציות נוספות כמו מגדל פרל ואחרים.

מגדל פרל בולט מאד בנוף האווירי. המגדל נבנה ב 1995, הוא מגדל הטלוויזיה השלישי בגובהו בעולם. במגדל ניתן ליהנות מתצפית עם רצפה שקופה, מסעדה מסתובבת, רכבת הרים במציאות מדומה ומוזיאון ההיסטוריה של שנגחאי שממוקם בתחילת המגדל.

ממלכת החרקים של שנגחאי היא מקום בו ילדים קטנים ייהנו מאד יש במקום גם חיות קטנות אחרות ועיזים… בידקו אם זה מתאים לכם.

ניתן להוציא קצת אנרגיה בפארק העירוני – פארק האנשים וכן בכיכר האנשים. ומשם ניתן להמשיך למוזיאון האומנות ולמוזיאון מאדאם טוסו שנמצא בסמוך. פארק נוסף שניתן לבקר בו הוא פארק המאה – יש בו אגם קטן וגם פינות יצירה לילדים, מסלולי ריצה, תיאטרון מוסיקה, חוף קטן – פשוט מקסים!

ניתן להגיע לקרקס של שנגחאי. זהו קרקס של אקרובטים וכמובן שזו פעילות מתאימה מאד לילדים. האקרובטים מבצעים תרגילים מדהימים המרשימים את כולם, קטנים כגדולים. 

כמובן שאחת האטרקציות המובילות לילדים היא דינסילנד שנגחאי. למרות ההמונים, התורים וכד’ הילדים בטוח יהנו מהבילוי ומהאטרקציות המהנות בו.

בשנגחאי עם ילדים, תמצאו מספר מסעדות “נושא” אשר חהוו אטרקציה לילדים כמו מסעדת “הלו קיטי”. המסעדות נושא אלו חשוב להזמין מקום מראש….

מוזיאון המדע והטכנולוגיה הוא מוזיאון מעולה לילדים. המוזיאון נמצא ליד פארק המאה ויש בו תצוגות קבועות ומתחלפות וכן אולמות סרטי תלת מימד. לאחר הביקור במוזיאון תרצו ודאי לנוח ולהירגע ותוכלו להגיע לגני יו. אלו גנים סינים קלאסיים שהוקמו בזמן שושלת מינג. הפארק הומה במרבית הזמן ולכן, אם יש ילדים קטנים, צריך להשגיח עליהם וגם על החפצים האישיים. יש בפארק חנויות מזכרות, ממתקים וצעצועים, חנות בגדים ועוד ועוד.

לסיום היום ניתן לבקר בתצפית בראש המרכז הפיננסי העולמי של שנגחאי עם הילדים. התצפית נמצאת בקומה ה 100 ויש דם גם רצפה שקופה ומספר עמדות תצפית. ילדים ודאי יתלהבו מזה. הנוסף הנשקף מדהים למרות שלעיתים הראות לא טובה כל כך. התצפית מרהיבה גם בשעות הערב.

בילוי בשנגחאי עם הילדים הוא בהחלט משימה אפשרית ומהנה!

מגוון רחב שלך טיולים מאורגנים לסין ולשנגחאי מחכים לכם באתר של אופקים טורס. טיולי משפחות בסין, טיול לשומרי מסורת בסין ועוד.

 

 

2018-12-22T18:17:05+00:00