מדריך למטייל שומר מסורת כולל אוכל כשר ביעד כמו לפלנד

גם שומרי מסורת ואוכלי אוכל כשר בלבד זוכים ליהנות איתנו בלפלנד המדהימה, הלבנה והקסומה כל כך!

אנחנו באופקים שמחים להציע לכם את האפשרות להצטרף אלינו לטיול שכל כולו מותאם במיוחד עבורכם שומרי המסורת והכשרות. אנו בעלי ניסיון רב שנים בהוצאת טיולים מאורגנים המיוחדים למגזר הדתי וגם לאזורים “קשים” כמו לפלנד בהם קשה יותר למצוא אוכל כשר או מסעדות כשרות.

בטיול שלנו נקפיד כמובן על שמירת השבת, נשתמש בכלים חד פעציים ואםפתוכלו לחוות הנאות רבות בטיול אתגרי ושונה.

לפלנד המצויה בצפון אירופה הוא חבל ארץ מיוחד במינו והרפתקני במיוחד. תוכלו לחוות את כל החוויות היחודיות למקום כמו רכיבה על מזחלות שלג, מזחלות הרתומות לכלבים או לאיילי הצפון, נבקר בחוות לגידול איילים, נחווה רחצה במים הקפואים ואפילו רכיבה הרפתקנית על אופנועי שלג מהירים. גדולים וקטנים כאחד יהנו הנאה רבה ממגוון ההרפתקאות והחוויות הצפויות מטיול בלפלנד.

כמובן שבמהלכן של כל החוויות לא נוותר על שמירה על ערכי היהדות והמסורת. 

תוך ספיגה והיחשפות לתרבות המקומית, המשונה מעט, תוכלו לבקר בעיר הגדולה בלפלנד וממנה לצאת למגוון הטיולים שלנו. בעיר עצמה נתמקם במלון מרכזי ממנו ניתן יהיה ללכת ברגל לאטרקציות המרכזיות – גם בשבת. השבת תכלול את כל התפילות וקבלת שבת כהלכתה וכמובן שכל האוכל בבתי המלון בהם נבקר יהיה כשר מבלי לותר על האיכות כמובן!

הטיול מתנהל באווירה ובהווי המתאים לאופי ולאמונת המטיילים וכולל תפילות, דברי תורה וכמובן שמירה על השבת ועל אווירת השבת.  גם כשתהיו רחוק מהבית, עדיין תוכלו ליהנות מאוכל איכותי וכשר כמובן, מטיולים רגליים במהלך השבת, מערב שבת מלווה בזמירות ובקבלת שבת כהלכתה. לאורך הטיול כולו יתקיימו ארוחות ערב מלאות בסגנון בופה.

אין ספק שטיול זה ייחודי ומיוחד במינו מצד אחד ומצד שני הולם הן את המסורת והערכים ומקפיד על אוכל כשר ושמירה על המסורת. שלל הרפתקאות מחכות לנו בעת הטיול ללפלנד עם אופקים – אל תפספסו!!

 

2017-12-07T13:30:47+00:00