טיולים מאורגנים לרומניה

טיולים מאורגנים לרומניה 2018-05-09T19:51:27+00:00

ארץ הממליגה והפפנאש

ארץ הממליגה והפפנאש קוד טיול: BCP מדינות: רומניה, אזורים: בוקרשט, בוקרשט, קורטאה דה ארג'ש, כביש הטרנספגרשאן, סיביו, אלבה יוליה, מדיאש, כנסיית ביירטאן, סיגישוארה, טירת בראן, דמבוביצ'וארה, מואצ'ו, פרדיאל, ארמון פלש, פויאנה בראשוב, מכרות המלח סלאניק, [...]

פניני רומניה

רומניה 7 ימים

  • טיול מאורגן לרומניה והרי הקרפטים לשומרי מסורת

חוויות הקרפטים – רומניה לשומרי מסורת – 7 ימים – XBC

חוויות הקרפטים רומניה, הרי הקרפטים - 7 ימים טיולים לשומרי מסורת בהווי דתי בראשוב, פויאנה בראשוב, סיניה, סלאניק פראחובה, פלש, טירת בראן, דמבוביצ'וארה, סיגישוארה, בוקרשט טיול כוכב

  • טיול מאורגן לרומניה - טיול משפחות לשומרי מסורת

חוויות הקרפטים ברומניה- טיול משפחות לשומרי מסורת

רומניה למשפחות - 7 ימים

  • טיול מאורגן לרומניה כולל נופש בהרי הקרפטים

ערים ונופים ברומניה – רומניה מקיף

בוקרשט, סיביו, סיגישוארה, טרגו מורש, קלוז', טורדה, באיה מארה, סיגט, וורונץ, טרפשטי, פיאטרה נימץ, פויאנה בראשוב

  • טיול מאורגן לרומניה

ערים ונופים ברומניה

בוקרשט, סיביו, סיגישוארה, טרגו מורש, קלוז', טורדה, באיה מארה, סיגט, וורונץ, טרפשטי, פיאטרה נימץ, פויאנה בראשוב

  • טיול מאורגן לרומניה CS

רומניה הקסומה

יאסי, טרפשטי, אגאפיה, וורונץ, קמפלונג מולדובנסק, קלוז', טורדה, אלבה יוליה, סיביו, סיביאל, סיגישוארה, בראשוב, סנטה אנה, ארמון פלש, טירת בראן, בוקרשט

  • טיול משפחות לרומניה

רומניה – בעקבות דרקולה – טיול משפחות

סלאניק פראחובה, פלש, בראשוב, טירת בראן, מואצ'ו, דמבוביצ'וארה, בוקרשט

קרוז נהר שט ומטייל על הדנובה עד לקניון שערי הברזל

אחת הדרכים היפות ביותר לחוות נופים ואתרים במרכז אירופה היא תוך טיול בספינה השטה על נהר. זהו שילוב מצוין של חופשה במלון צף בדרגת 5 כוכבים, המציע חדרים באיכות גבוהה ואוכל משובח ומגוון, עם סיורים בערים החשובות ובאתרי הטבע והנוף המרכזיים שלאורך המסלול.

טיולים מאורגנים לרומניה

נהרות, יערות עבותים, אגמים, אזורים פוריים, הרים מושלגים ונופים ציוריים, מסע בזמן לימי העגלה והשור, המורג והמגל – כל אלו ועוד יקדמו את פניכם בבואכם לרומניה. זוהי ארץ עוצרת נשימה המשלבת ישן וחדש, טבע והיסטוריה, עירוניות וכפריות, מודרניות ופרימיטיביות. טיול מאורגן לרומניה מציע לכם הן טיולי טבע ברגל או בג’יפים, בילוי באתרי ספא משובחים או טיולי אקסטרים מהנים, ועד אתרי סקי ואפילו חיי לילה עשירים, יופי ומורשת תרבותית עשירה.

רומניה היא רפובליקה בצפון מזרח חצי האי הבלקני. ארץ של מישורים וגבעות המגיעות עד 1000 מטר. שטחים חקלאיים, נופים ירוקים, הרים גבוהים וערים מודרניות. רומניה פתוחה לתיירות מערבית ומקדמת את פניה בברכה. טיולי שורשים, סקי ובילוי מאפיינים את התיירות לרומניה.

רומניה גובלת בהונגריה וסרביה במערב, מולדובה ואוקראינה במזרח ובצפון ובולגריה בגבול הדרומי. ברצועה קצרה גובלת היא גם בים השחור בחלקה המזרחי. זוהי מדינה שופעת אגמים ונהרות, הרים וגבעות. הרי הקרפטים על שלושת הרכסים החוצים את המדינה, רמת טרנסילבניה בין הרכסים. נהר הדנובה זורם ברומניה והוא הגדול ביותר בה וסופו שנשפך לים השחור.
רומניה מחולקת למחוזות ואלו המתויירים ביותר הם ולכיה וטרנסילבניה.

 האקלים ברומניה הוא אקלים יבשתי – ממוזג. כמות המשקעים משתנה בהתאם לאזורים. מומלץ לבקר ברומניה  בחודשים מאי עד תחילת יולי וספטמבר עד סוף אוקטובר. החודשים יולי ואוגוסט יכולים להיות חמים מדי בעיקר בדרום המדינה הכוללת גם את בוקרשט.

הקהילה היהודית ברומניה היא קהילה עתיקה ובעלת עבר מפואר. חלקה הושמד בשואה וחלקה עלה לישראל וכיום מרובים טיולי השורשים בקרב ישראלים השבים לרומניה.

התיירות ברומניה הינה ענף גדול וחשוב. טרנסילבניה מהווה יעד תיירותי מוביל, עם הערים בראשוב, סיביו, סיגישוארה, קלוז’ נאפוקהסינאיה ועוד, ואתר הסקי הגדול ברומניה פויאנה בראשוב.  התיירות מבוססת במידה רבה על הפולקלור והמסורת המקומיים. ברומניה יש  7 אתרים שהוכרו אתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו.

מחוץ לעיר הבירה בוקרשט, המהדרת בבניינים גבוהים, בתי מלון נאים ועוד – האזורים הינם פרימיטיביים ביותר והתחושה היא ממש תחושה של חזרה בזמן. החקלאות הרבה והשימוש בציוד מודרני הוא נדיר. השימוש הנפוץ הוא בסוסים,בעגלות ובכלים חקלאיים עתיקים כמו מורג, מחרשה ומגל.

טיול מאורגן לרומניה עם צוות אופקים מציע חוויה שקטה ללא הדאגה והטרחה הכרוכה בארגון ותכנון טיול. החוויה הופכת לנעימה ולקלה יותר עם מדריך מנוסה ומקצועי שילווה אתכם לכל המקומות היפים והמעניינים ולכל הנופים המיוחדים שיש לאזור להציע לכם. במהלך הטיול המאורגן לרומניה תיחשפו למגוון תרבותי, גיאוגרפי וחוייתי.