טיולים מאורגנים לקרואטיה סלובניה

טיולים מאורגנים לקרואטיה סלובניה 2018-05-10T08:12:21+00:00
  • טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה

הקיסר המשפחתי

קרואטיה סלובניה - 8 ימים

  • טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה לשומרי מסורת

פניני היופי של האדריאטיקה-קרואטיה, סלובניה-שומרי המסורת XKSH

פניני היופי של האדריאטיקה קרואטיה, סלובניה - 8 ימים טיולים לשומרי מסורת ובהווי דתי פארק פליטויצה, קומרובץ, פטוי, מריבור, קניון וינטגאר, בלד, בוהין, לובליאנה, פוסטוינה, חצי האי איסטריה, טרויזיו, ולדן וקלגנפורט בדרום אוסטריה, זאגרב טיול כוכב כפול

הרפתקאות אדריאטיות – טיול משפחות לשומרי מסורת

קרואטיה סלובניה 7 ימים

  • טיול מאורגן לדרום לקרואטיה ובוסניה

פניני הים האדריאטי

זאגרב, רסטוקה, זאדאר, ספליט, שמורת קרקא, שיבניק, טרוגיר, קליס, אומיש, סולין, דוברובניק, סטון, מוסטר, סרייבו

  • טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה

הכוכב האדריאטי קרואטיה, סלובניה – 8 ימים

קרואטיה סלובניה - 8 ימים

  • טיול משפחות לקרואטיה וסלובניה

הרפתקאות אדריאטיות – טיולי משפחות

קרואטיה, סלובניה – 8 ימים

טיולים מאורגנים לקרואטיה סלובניה

מתכננים טיול לקרואטיה? הגעתם למקום הנכון!

מדינה קטנה ויפהפייה, המתאימה בדיוק לחופשה קצרה וגם לטיול.. בקרואטיה תמצאו ערים שוקקות ומודרניות עם גגות אדומים ופעילות רבה לצד כפרים ציוריים ורצועת חוף מדהימה ביופייה. שילוב של ישן וחדש, עתיקות, טבע מרהיב ועוד ועוד.

קרואטיה היא שילוב מלהיב של זוהר חדיש ואותנטיות. יש בה חופי ים נפלאים, לצד אוצרות תרבות, ארכיטקטורה מדהימה, ופולקלור מרשים.

את קרואטיה עדיין לא מציפים רבבות תיירים והיא נשארה פנינה קסומה ומרתקת אשר יש עוד הרבה מה לגלות בה. קרואטיה היא מדינה מגוונת, ממש כמו הנוף שיש בה אולם, בניגוד למדינות אחרות המצויות לחופו של הים התיכון, אין היא יקרה כל כך וניתן לטייל בה גם בתקציב מוגבל יותר.   היופי, הנופים והשיק האופף את המדינה, גורם לנו לשכוח את מלחמת האזרחים העקובה מדם שהתחוללה בקרואטיה בשנות התשעים של המאה ה 20. תושבי קרואטיה התאוששו במהרה והם מארחים למופת.

בטיול מאורגן בקרואטיה עם אופקים נבקר בכל הפנינים שיש במדינה הזו. נוכל לשלב חופשה וטיול ונבקר כמובן בדוברובניק היפהפייה הידועה בשמה “פנינת הים האדריאטי”, נפקוד את חיי הלילה התוססים שבה, בחוף הים המדהים ובעיר העתיקה, בה נשוטט ברגל. נהנה מיופיו של הים התיכון ומיחודיותה של דוברובניק כעיר על שפת הים האדריאטי. נבקר בעיר הבירה זאגרב המשלבת אף היא, כמו יתר האתרים במדינה, ישן וחדש בכפיפה אחת, חיי לילה תוססים, בתי קפה הומים, מוזיאונים מעניינים, פארקים וגנים ואטרקציות נוספות.

נוכל לצפות ב 2000 הק”מ של חוף ים מפורץ, מפותל ומרשים ביופיו, ביותר מ 1000 האיים המצויים סמוך לחופה של קרואטיה.

נבקר גם בחלקה הפנימי של המדינה, זה שאינו לחופו של הים המרתק והמרהיב ביופיו בו אנשים יוצאים לטיולי הליכה, טיולי אופניים וראפטינג בנהרות שוצפים ומזמין לתוכו טיולים מעניינים ומגוונים ביותר וכמובן שמורת הטבע שתוכה מפלי פליטוויצה הידועים.

הרפובליקה של קרואטיה היא מדינה, שצורתה צורת חצי ירח ומצויה בחלקה הדרומי של אירופה. בעבר, טרם מלחמת האזרחים, קרואטיה היתה חלק מיוגוסלביה. המדינה גובלת עם הונגריה, סלובניה, סרביה, מונטנגרו ובוסניה הרצגובינה – זהו אזור הבלקן. המדינה מגוונת ביותר מבחינה גיאוגרפית ומשופעת בהרים גבוהים, בנהרות כמו גם בחוף ים כפי שציינו.

בטיול מאורגן עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בקרואטיה היפה. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול.