טיולים מאורגנים לצ’כיה

טיולים מאורגנים לצ’כיה 2018-05-09T19:55:20+00:00
  • טיול מאורגן להולנד, בלגיה, צרפת ואנגליה

אורות ושווקי חג המולד צכיה וגרמניה

מדורודם, וולנדם, זאנזסחאנס, חיטהורן, אמסטרדם, ברוז', בריסל, פריס, ג'יברני, לונדון

  • טיול לשומרי מסורת לצ'כיה, הונגריה ואוסטריה

הבירות המלכותיות צ’כיה,סלובקיה,הונגריה, אוסטריה – לשומרי מסורת

אוסטריה,הונגריה,סלובקיה,צ'כיה - 8 ימים

  • צ'כיה - תמונת גשר קארל

הבירות המלכותיות צ’כיה, סלובקיה, הונגריה, אוסטריה – 8 ימים- BVP

פראג, קרלובי וארי, אוסטרליץ, ברנו, ברטיסלבה, בודפשט, אשטרגום, סנטנדרה, וישגראד, וינה, עמק הוואכאו, צ'סקי קרומלוב, צ'סקה בודיוביצה

קרוז מאורגן שט ומטייל על נהר הדנובה הכחולה בדגש מוסיקה

הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

קרוז מאורגן שט ומטייל בין נפלאות נהר הדנובה

נהר הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

טיולים מאורגנים לצ’כיה

מתכננים טיול לצ’כיה? הגעתם למקום הנכון!
צ’כיה מתאימה בדיוק לחופשה קצרה ועירונית וגם לטיול ארוך יותר. זוהי מדינה ציורית ויפה במרכז אירופה ועיר הבירה שלה היא פראג – אשר זכתה לכינוי פרס של מזרח אירופה. כינוי זה בהחלט מגיע לה כיון שזוהי עיר יפהפייה, המשלבת בחן חדש וישן ואנו ממליצים בחום לבקר בה ולגלות את כל היוי הזה בטיול מאורגן איתנו באופקים. תוכלו לבקר במצודה המפורסמת, בגשר קארל הססגוני, בכיכר ואצלב החדישה ובסמטאות היוצאות ונכנסות מהכיכר העתיקה המרכזית – כיכר השעון. הפן היהודי בפראג בולט אף וטיול איתנו כולל סיור ברובע היהודי, בבית הקברות היהודי העתיק ובבית הכנסת הסמוך לו.

טיול מאורגן בצ’כיה יגלה לכם ערים נוספות יפות ומרשימות מחוץ לעיר הבירה. ערים כמו טלץ הקטנה והמיוחדת, עם מבנים מרשימים בה או צ’סקי קרובלוב הרומנטית והציורית. שתי ערים אלו הוכרזו על ידי אונסק”ו כאתרי מורשת עולמית וביקור בהן ירשים כל מבקר.
מזג האוויר בצ’כיה נעים וממוזג בשל קרבתה לחוף הים ולכן תוכלו לבלות בה בהנאה בחודשי האביב, הקיץ והסתיו.
ביקור בקארלו ויורי פופולארי מאד – זוהי עיר עם מעיינות מרפא חמים – עיירת ספא שניתן לצאת אליה ליום טיול מעיר הבירה פראג.

צ’כיה היא מדינה קסומה המלאה בבנייה ארכיטקטונית יחודית, גגות אדומים, טירות מפוארות ועתיקות. גם חובבי הטבע שבינכם יהיו בביקור בצ’כיה ומחוץ לערים הגדולות תגלו נופים קסומים של מישורים והרים, אגמים ונהרות וטירות המעטרות את הנוף.

בצ’כיה,כמו במדינות אירופאיות רבות תמצאו שילוב של ישן וחדש, עתיקות, טבע מרהיב ועוד ועוד.

בטיול מאורגן בצ’כיה עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בצ’כיה היפה. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול.