טיולים מאורגנים לסינגפור

טיולים מאורגנים לסינגפור 2017-08-30T11:49:27+00:00

טיול מאורגן לסינגפור

סינגפור – האי הקסום – עיר מדינה קטנה ויפה, עם השפעה ונוכחות עצומים בעולם, בכלכלה המפותחת ובעושר הרב שבה. אי מדהים המוקף בים כחול, מוקד עסקים עולמי המושך אליו אנשי עסקים מהעולם כולו. מדינה שהיא עיר בעלת תושבים מלאי מוטיבציה ומשמעת עצמית להגיע להישגים – ואכן הם מושגים.

תצפיות קסומות ונוף אלוהי יקדמו אתכם בהגיעכם לאי סינגפור.

טיול מאורגן לסינגפור עם חברת אופקים, לזוגות ולמשפחות, מציע לכם את השפע הקיים באי – עיר היפה הזה.

סינגפור ממוקמת בדרום מזרח אסיה המצויה על אי מדרום למלזיה. האי מחובר למלזיה – לעיר ג’והור בהרו באמצעות מעבר מעשה ידי אדם. זוהי מדינה חמה ולחה לאורכה של השנה כולה. בנוסף לאי הגדול והמרכזי, יש סביב עוד כ 58 איים קטנים המיועדים בעיקר לנופש ולתעשייה. בזמן קצר מאד – הפך מעמדה של סינגפור למעמד חזק מאד בכלכלה העולמית והיא עומדת בשורה הראשונה עם מדינות המערב העשירות.

קשה לראות בסינגפור דמוקרטיה וזאת למרות שמתקיימות בה בחירות ויש אופוזיציה. בראשה עומד נשיא. כלכלת המדינה מפותחת מאד ומתבססת על שוק חופשי והיא מייצרת ומייצאת לעולם מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, ביוטכנולוגיה ועוד.

האי הסינגפורי הוא צפוף ביותר אולם בטיול המאורגן עם אופקים נגלה את כל המקומות הנהדרים בו ונהפוך את הביקור לחווייתי ועשיר. נבקר במקומות כמו: רחוב אורצ’רד – רחוב הקניות המפורסם של סינגפור, על שפע החנויות שבו, המסעדות וחיי הלילה התוססים, התצפיות המרהיבות על האי – הנוף של סינגפור מלמעלה הוא הנוף היפה ביותר ואנו נעפיל ונצפה אל האי היפה הזה. נטייל לאורך הנהר ונוכל גם לשוט בו, נבקר ברחוב הערבי, באי סנטוזה – האי המלאכותי המופלא שנועד אך ורק לבילויים! נבקר גם בגנים הבוטניים הקסומים ובפארק הציפורים.. בגן החיות וכמובן בשפע ההצעות לקניות הקיימות האי.

טיול מאורגן לסינגפור עם חברת אופקים יחסוך מכם את הטרחה המרובה המלווה תכנון טיול לפרטי פרטים. את הזמן תוכלו להקדיש להנאה מכל מה שסינגפור יכולה להציע לכם – מגוון רב ,שפע ועושר.

המדריך בטיול מאורגן של אופקים הוא הכתובת שלכם לכל שאלה ודאגה והוא יעשה את כל המאמצים על מנת לספק לכם חוויה שלא תישכח .

אנחנו מבטיחים לכם טיול בראש שקט, טיול איכותי ונפלא בסינגפור!