טיולים מאורגנים לניו זילנד

טיולים מאורגנים לניו זילנד 2017-08-30T11:49:28+00:00
  • ניו זילנד - מערה

מאורים ואבוריג’ינים

הונג קונג, אוקלנד, רוטורוא, נאפייר, טונגרירו, וולינגטון, נלסון,פארק אייבל טסמן, קאיקורה, קרחון פוקס, קווינסטאון, מילפורד סאונד, אינברקרגיל, דנידין, אומאראמה, הר קוק, כרייסטצ'ירץ', סידני, איירס רוק, קיירנס, מלבורן,

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד ונגיעות אוסטרליה, וגם הונג קונג

אוסטרליה וניו זילנד הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי וערים מודרניות, מדבר וחופי ים, ילידים אבוריג'ינים (תושביה המקוריים של אוסטרליה), ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד וטיול יבשתי לעומק אוסטרליה, הונג קונג והאי מקאו

מסלול כזה אינו מוצע בשום חברה אחרת. הוא מיועד לאלו שעבורם זה "טיול של פעם בחיים" לאזור ורוצים להכיר את אוסטרליה וניו זילנד לעומק ובמידה שווה.

טיול מאורגן לניו זילנד

בחרתם בטיול מאורגן לניו זילנד? אין ספר שהגעתם לאחד המקומות היפים בעולם כולו!

ניו זילנד – ארץ הענן הלבן המאורך – היא מדינה של איים מיוחדים, קסומים ומרתקים, המושכים אליהם רבבות תיירים, צעירים ומבוגרים, מדי שנה, וזאת למרות המרחק הרב ממרבית יבשות העולם. האיים הניו זילנדים טומנים בחובם הרפתקאות לרוב ושפע של פעילויות ואטרקציות לכל הגילאים: טבע מרהיב בדמות יערות גשם גדולים וסבוכים, הרי געש, אשר עדיין פעילים, הרים גבוהים עם פסגות מושלגות, חופים מפורצים ופיורדים מדהימים, קרחונים וחופים זהובים וחמימים.. ובעצם, מה לא? פשוט גן עדן!!

ניו זילנד מורכבת למעשה משני איים גדולים ומרכזיים – האי הצפוני והאי הדרומי וממספר איים קטנים יותר. האי הדרומי הוא הגדול יותר.

באי הצפוני ישנן מספר אטרקציות תיירותיות כמו: אוקלנד – אוקלנד היא עיר מרשימה במיוחד, מוקפת בים מכל עבריה ומכוסה בגבעות וולקניות געשיות. תבקרו במגדל התצפית של העיר, המשקיף על העיר כולה – הסקאי טאוור. מקומות נוספים לביקור באי הצפוני הם:

ביי אוף איילנדס, רוטורואה, טאופו, הפארק הלאומי והעיר וולינגטון – בירת ניו זילנד.

באי הדרומי אסור לפספס את:

הפארק הלאומי אבל טסמן, העיר קווינסטאון, הפיורדים המדהימים והקרחונים המרשימים.

חובבי האקסטרים ימצאו בניו זילנד את מבוקשם בדמות מגוון רחב ביותר של פעילויות כאלו: מבנג’י ועד טיפוס הרים, מראפטינג במים סוערים ועד טרקים של מספר ימים ועוד ועוד.

בטיול מאורגן לניו זילנד תוכלו לחוות לפחות חלק מהפעילויות הרבות שיש לאיים להציע, תיחשפו לטבע ולנופים מדהימים ומן הצד השני גם לערים הגדולות שבאיים ולחיים העירוניים במדינה בערים כמו אוקלנד וולינגטון הבירה בהן תוכלו לבקר במוזיאונים מרשימים, בגנים ובמבנים מרהיבים. תושבי המדינה הינם חמים ומסבירי פנים.

טיול מאורגן לניו זילנד הוא אחד מהטיולים המרתקים והמעניינים שתוכלו לחוות עם חברת אופקים. ארץ בראשית פראית ומדהימה, עם נופים קסומים ועניין לרוב. סיורים יחודיים, מפגשים עם בעלי חיים מיוחדים כמו דולפינים, כלבי ים, פינגווינים, ציפורי קיוי המפורסמות המשמשות כסימלה של ניו זילנד ועוד ועוד. תיפגשו גם עם תושבי האי המקוריים לחוויה קסומה שאין שנייה לה!

טיול מאורגן לניו זילנד עם אופקים הוא טיול מגוון ומעניין המתאים לאלו המבקשים חוויה שונה במקצת, שופעת נופים וטבע מדהים. בטיול מאורגן לניו זילנד בחברת אופקים תזכו לראות ולחוות את כל השפע שהאיים הקסומים הללו מציעים לכם: נופים מרהיבים, ערים מודרניות, אזורי נופש ובילוי, חופי ים מדהימים, קרחונים ומצוקים וחוויות אקסטרים מדהימות.

המדריך בטיול המאורגן ינחה ויסביר על ניו זילנד, ההיסטוריה שלה, הטבע הקסום והיחוד של המדינה.

טיול מאורגן בחברת אופקים יעניק לכם הנאה ללא דאגה, פנאי להתבונן ולקלוט את החוויות ללא טרדות למדינה רחוקה זו ולכן הבילוי הוא מושלם!