טיולים מאורגנים לאוסטריה

טיולים מאורגנים לאוסטריה 2018-05-09T19:02:45+00:00
  • טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה

הקיסר המשפחתי

קרואטיה סלובניה - 8 ימים

  • אוסטריה - ריקודים מסורתים

אוסטריה – הטיול המקיף KV

אוסטריה - 8 ימים

אדרנלין באוסטריה

אוסטריה - 8 ימים קוד טיול:ASF מדינות: אוסטריה אזורים: וינה, , הר האוברטאורן, ליכטנשטייקלאם, הלברון, זלצבורג, מכרות המלח בהליין, זלצקמרגוט - הלשטאט, סנט וולפגנג, גרוסגלוקנר, מפלי קרימל סגנון: טיולי משפחות חצי פנסיון קיץ 2023 [...]

  • אוסטריה - ריקודים מסורתים

מאוסטריה באהבה – 8 ימים – KA

אוסטריה - 8 ימים

  • אוסטריה - טירול תמונת נוף

לב אירופה אוסטריה, שווייץ – 8 ימים – KM

אוסטריה שוויץ - 8 ימים

  • צ'כיה - תמונת גשר קארל

הבירות המלכותיות צ’כיה, סלובקיה, הונגריה, אוסטריה – 8 ימים- BVP

פראג, קרלובי וארי, אוסטרליץ, ברנו, ברטיסלבה, בודפשט, אשטרגום, סנטנדרה, וישגראד, וינה, עמק הוואכאו, צ'סקי קרומלוב, צ'סקה בודיוביצה

קרוז מאורגן שט ומטייל על נהר הדנובה הכחולה בדגש מוסיקה

הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

קרוז מאורגן שט ומטייל בין נפלאות נהר הדנובה

נהר הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

קרוז נהר שט ומטייל על הדנובה עד לקניון שערי הברזל

אחת הדרכים היפות ביותר לחוות נופים ואתרים במרכז אירופה היא תוך טיול בספינה השטה על נהר. זהו שילוב מצוין של חופשה במלון צף בדרגת 5 כוכבים, המציע חדרים באיכות גבוהה ואוכל משובח ומגוון, עם סיורים בערים החשובות ובאתרי הטבע והנוף המרכזיים שלאורך המסלול.

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד וטיול יבשתי לעומק אוסטרליה, הונג קונג והאי מקאו

מסלול כזה אינו מוצע בשום חברה אחרת. הוא מיועד לאלו שעבורם זה "טיול של פעם בחיים" לאזור ורוצים להכיר את אוסטרליה וניו זילנד לעומק ובמידה שווה.

טיול מאורגן לאוסטריה

ארץ של הרים מושלגים וגבוהים, נופים מדהימים בכל כיוון שתסתכלו, כפרים ועיירות ציוריות כמו נלקחו מסיפורי האגדות, ארמונות מרשימים במיוחד, מפלים, קרחונים, סקי בחודשי החורף, ירוק ועוד ירוק.. אחת המדינות היפות ביותר באירופה כולה – זוהי אוסטריה.

אוסטריה מצויה בלב ליבה של יבשת אירופה ורבים התיירים הפוקדים אותה בכל חודשי השנה. חובבי הטבע ימצאו בה שפע ממנו: הנופים הציוריים, מסלולי ההליכה בחבל טירול, העפלה לפסגות גבוהות, טיולים ביערות, בין נחלים ומפלים שוצפים.

חובבי הספורט האתגרי יוכלו להגיע אליה בחודשי החורף ולבלות בה חופשת סקי קסומה.

חובבי המוסיקה והתרבות יוכלו לטייל ברחובות וינה וזלצבורג ולחוש את שחשו אבות המוסיקה הקלאסית.          

טיול מאורגן באוסטריה עם אופקים ישלב עבורכם את כל היופי והשפע שאוסטריה מציעה לכדי מסלול מושלם. אוסטריה מתאימה מאד לטיולי מבוגרים ובשנים האחרונות גם לטיולי משפחות עם שפע אטרקציות המתאימות לבני המשפחה, מסלולי טיול בטבע, מוזיאונים לילדים, ובכלל – בילוי משפחתי. למעשה, כל אחד ימצא את מקומו בין הנופים הציוריים, השקט והשלווה ועם זאת מגוון האטרקציות ואפשרויות הבילוי המרובות.

טיול מאורגן לאוסטריה עם אופקים יקח אתכם לערים המדהימות – לוינה היפה והעתיקה – עיר הבירה של אוסטריה והעיר הגדולה במדינה – עם התרבות העתיקה ועם זאת, עיר צעירה ושוקקת חיים ומלאה במקומות בילוי, במוזיאונים ובהיסטוריה המדברת מכל אבן. וינה מוקפת ביערות המשמשים כאזורי בילוי ופנאי, ביקבים ובאטרקציות נוספות. ניתן לבקר במוזיאונים הרבים שיש בעיר כמו המוזיאון לתולדות האמנות, מוזיאוןו פרויד, ממוסיקה קלאסית ועוד. תבקרו בעמק ואכאו, המרהיב ביופיו ושופע כרמים ויקבי יין, באזור הר זלצבורג ובטיול מדהים בדרך אליו ואל העיר השוכנת למרגלותיו. תחזו בפסגות מושלגות ובקרחונים ענקיים ויפהפיים. בחבל טירול ובאלפים האוסטרים המדהימים.

טיול מאורגן בחברת אופקים לאוסטריה ישלב לכם את כל המיטב שאוסטריה יכולה להציע ויתאים לכל גיל ולכל הרכב משפחתי. יחד עם המדריך של חברת אופקים הטיול המאורגן יהיה מושלם, יותיר אתכם פעורי פה מהיופי המדהים, מהנופים ומשפע התרבות וההיסטוריה.