שאלות ותשובות לטיול בלפלנד

יש לכם שאלה? אספנו עבורכם שאלות נבחרות הנוגעות לטיול ללפלנד ויש לנו תשובות עבורכם!

כמה זמן טיסה מישראל ללפלנד?

טיסה ישירה ללפלנד אורכת 5 שעות בלבד!

האם צריכים ויזה ללפלנד?

אזרחי ישראל אינם זקוקים לויזה כדי להיכנס ללפלנד. מספיק שיהיה דרכון בתוקף לחצי שנה מיום החזרה לארץ.

האם יהיה קר?

כן! אתם תהיו באזור בו הטמפרטורה בדרך כלל נעה סביב מינוס 15 מעלות ויכולה להגיע גם למינוס 45 מעלות בחודשי החורף. אולם, לבוש טוב בביגוד טרמי ובמעיל חם ובמגפיים מחממים יעשה עבודה מצוינת ותרגישו מוגנים.  קשה מאד לתת הנחיות קבועות ומסודרות על הטמפרטורות שיהיו בזמן הגעתכם ללפלנד אולם הניסיון מראה שמצב השלג משתנה לאורך השנה ושמזג האוויר בנובמבר ובתחילת דצמבר סביר יותר מאשר בסוף דצמבר ובינואר. אנו ממליצים להתלבש חם ובשיטת השכבות, עם כפפות ועם כובע מחמם. בנוסף, תקבלו ביגוד ארקטי.

האם לפלנד מתאימה לילדים?

כן, לפלנד הוא יעד שמתאים מאד לטיולי משפחות ולילדים קטנים, שחווים את חווית השלג, ההרפתקאות השונות והביקור בכפרו של סנטה קלאוס בצורה נהדרת. מומלץ ללבוש חליפות תרמיות ולהתכונן היטב מבחינת הלבוש, בעיקר עבור ילדים מתחת לגיל שנתיים.

איך האוכל בלפלנד?

בדרך כלל ארוחות הבוקר, צהריים וערב הן בסגנון בופה. האוכל מגוון מאד ושתנה. אם יש לכם צרכים מיוחדים כמו דיאטה מסוימת או אוכל נטול גלוטן – אנא עדכנו אותנו מראש.

 האם נראה את הזוהר הצפוני?

תופעת הזוהר הצפוני היא תופעת טבע מרהיבה ביופיה וניתן לראותה בפינלנד אולם לא כל הזמן. בחודשים ספטמבר עד מאי יש סיכוי גבוה יותר לראות את הזוהר הצפוני. עם זאת, אין אנו יכולים להבטיח שתראו אותו. אבל בלילות –אנו ממליצים להסתכל היטב.

איזה מטבע נמצא בשימוש בלפלנד:

בלפלנד תוכלו להשתמש ביורו

מי יכול לרכוב על אופנועי שלג?

מבוגרים בעלי רישיון נהיגה בתוקף יוכלו לרכוב עלל אופנועי שלג. תצטרכו להביא את הרשיון עימכם.

 

2018-01-22T13:09:35+00:00