נפלאות בייג’ינג והחומה הסינית הגדולה

בייג’ינג היא בירתה של סין והיא משמשת גם כמרכז הפוליטי, הכלכלי והתרבותי של סין הגדולה. העיר ממוקמת בצפון סין והיא משמשת גם כעוקר תחבורה משמעותי וגדול לתוך סין וממנה. יש לה נמל תעופה גדול וטיסות רבות יוצאות ונכנסות אליו, רשת כבישים מורכבת וגדולה ותחבורה עירונית מפותחת. למרות זאת יש פקקים רבים וכמובן – זיהום אוויר.

כאחת משש הערים העתיקות ביותר בסין, בייג’ינג היוותה את הלב והנשמה של הפוליטיקה לאורך ההיסטוריה הארוכה וכתוצאה מכך, יש לתיירים המבקרים בעיר הרבה מה לראות ולראות החל מהעתיקות שבה ועד להתפתחות המודרנית כיום.

בייג’ינג הפכה ליעד תיירותי פופולארי מאד הן לסינים והן לתיירות חוץ.

הסינים אוהבים לאכול. הם אוהבים אוכל טוב ובבייג’ינג תוכלו למצוא שפע של אוכל מגוון ושונה. לאכול בחוץ זו הפעילות החברתית הפופולארית ביותר בקרב הסינים ולכן יש אינספור מסעדות בהןן חוגגים ואוכלים עם חברים, משפחה, חוגגים מסיבות וימי הולדת ועושים עסקים. החל מברווז פקינג ועד כופתאות שונות, נודלס ועוד.

מעטים המקומות על פני האדמה בהם יש פנורמה היסטורית מדהימה כמו בבייג’ינג. יש בה 6 אתרי מורשת עולמיים. בלב העיר נמאת העיר האסורה, ארמון המלכות הנישא מעל הכל. בייג’ינג היא גם ביתם של מקדשים רבים ומדהימים ביופיים ומעל הכל כמובן – החומה הסינית הגדולה החוצה את הגבעות צפונית לעיר.

לא רק הארכיטקטורה העתיקה מדהימה את התיירים בבייג’ינג. העיר היא גם ביתם של כמה מהבניינים המודרניים וחדשניים בעולם. מיטב האדריכלים בעולם מתחרים על הסיכוי להשאיר את חותמם בעיר עוצמתית זו, מה שמהווה אתגר בעוד וניתן למצוא את החומה הסינית הגדולה. יש מספר מגדלים חשובים ומפורמים כמו מגדל CCTV או גלאקסי סוהו, אולם המופעים NCPA ועוד. כמו המקדשים והארמונות מהעבר, והמוניומנטים משנות ה 50, התוספות הגדולות הללו מיועדות לקרוא לכל עבר: “הסתכלו עלי!”

בייג’ינג אינה רק המרכז הפוליטי של סין אלא היא גם הלב התרבותי של המדינה. האומנים הגדולים של סין, הסופרים, יוצרי הסרטים והמוסיקאים מתרכזים בבייג’ינג. יש בעיר מוזיאוניםרבים וטובים, גלריות אומנות, מספר הולך וגדל של אירועי מוסיקה שיכולים לספק תעסוקה יום ולילה. בייג’ינג היא גם המרכז של מופעי האומנות המסורתיים. בעיר הבירה הזו – יש הכל!

אופקים טיולים מאורגנים מזמינה אתכם לראות את נפלאות בייג’ינג והחומה הסינית הגדולה בעולם במגוון טיולים מאורגנים לסין ובייג’ינג – שלל טיולים, כגון: טיולים לשומרי מסורת בסין, טיולי משפחות לסין ועוד שלל טיולים מקיפים. 

 

 

2018-11-26T08:06:42+00:00