מסלולי הליכה בלפלנד

 

מסלולי הליכה בלפלנד 

בלפלנד יש מסלולי הליכה וטיול רבים ומגוונים. מסלולים קצרים ומסלולים ארוכים יותר שיכולים לקחת גם מספר ימים. במהלך המסלול לנים באוהלים בלב הטבע.

מסלול הליכה בלפלנד

בלפלנד יש אזורים רבים שאינם מיושבים. אזורים אלו מהווים את הסביבה המושלמת למטיילים המבקשים שלווה, שקט ומרחק במרחבים האינסופיים ואפשרות לטייל ימים מבלי להיתקל באנשים אחרים.

אזורים אלו מהווים שמורות טבע מתוך כוונה להגן עליהם ועל תרבות בני שבט הסאמי – ילידי לפלנד ועל מקורות המחייה הטבעיים שלהם. יש שבילי הליכה באזורים השוממים הללו אבל למעט מסלולים אלו, המקום מתאים בעיקר למטיילים מנוסים מאד.

מסלולי ההליכה בשמורות הטבע השונות מיועדות לטיולי הליכה ולפעילויות חוץ נוספות. באזורים ניתנים שירותים למטיילים כמו – שבילים מסומנים, אזורים להדלקת אש, מקומות מסתור ללינה ואף בקתות פתוחות. אזורים אלו מתאימים הן לטיולים קצרים והן לטיולים ארוכים.

מסלולי ההליכה בחוג הארקטי (העובר ברובניימי) הם יעדים פופולריים ביותר ומתאימים לביקור לאורך כל השנה. באזור זה יש רשת של מסלולי הליכה ונקודות למנוחה. הנהר הזורם באזור מאפשר גם פעילויות עם מים – ניתן לצאת לדייג ועוד.

אזורי טיול נוספים ומרוחקים יותר מאפשרים מגוון פעילויות חוץ בחלקה הצפוני יותר של לפלנד וגם הן לאורך כל השנה. בקיץ ניתן לעשות קניוניננג ובחורף סקי על האגם, ניתן לנסוע ברכבי שלג, במזחלות רתומות לכלבים, ללון בבקתות וליהנות מהטבע ומהשקט.

יש מגוון רחב של מסלולי הליכה בלפלנד, כמו למשל: מסלול הטה – פאלאס הנמשך לאורך 55 ק”מ, מסלול פיה- לוסטו הנמשך 35 ק”מ ואפילו מסלולים ארוכים יותר בני 60 ו 70 ק”מ.

בהצלחה!

אופקים טיולים מאורגנים מציעה טיולים מותאמים בלפלנד לכלל לקוחותיה: טיולים מאורגנים למשפחות, לשומרי מסורת, טיולים מאורגנים מקיפים ואפילו טיולי אקסטרים.

 

לחצו כאן למגוון טיולים מאורגנים ללפלנד ולצפייה בסרטון מהטיול עצמו.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם בנוגע לאחד מהטיולים שלנו עם מידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 

 

 

2018-10-15T08:44:41+00:00