טיסה ישירה לרובניימי

רובניימי היא בירתה של לפלנד, חבל הארץ המשתרע בצפון סקנדינביה. רוב הטיסות לרובניימי יחסית ארוכות וכוללות עצירות ביניים. טיסה ישירה לרובניימי עם מגוון טיולים מאורגנים ללפנד יכולה לחסוך לכם זמן יקר ולהשאיר יותר לאטרקציות וטיולים.

רובניימי היא העיר הגדולה באזור זה. כל המבקרים בלפלנד מתחילים את מסלולם ברובניימי, הן מפני שזו העיר המרכזית ויש בה מספר אטרקציות והן מפני ששדה התעופה מצוי ליד העיר. בעיר יש מה לעשות הן בחודשי הקיץ והן בחורף הקר. בחודשי הקיץ מתקיימים בה פסטיבלים שונים ובחודשי החורף ניתן לבקר גם בכפרו המפורסם של סנטה קלאוס.

מלבד כל זאת, ומלבד היותה של רובניימי מוקד יציאה לטיולים במרחבים הקפואים של לפלנד ולשפע הרפתקאות ואתרי סקי שונים, יש בעיר אפשרויות רבות להנאה ולבילוי, וגם סביב העיר, במרחקי נסיעה קצרים ממנה:

  • אם אתם אוהבים בעלי חיים, תוכלו לסייר בחוות שונות של איילי צפון ושל כלבי האסקי. אפשר גם לשלב ביקור בגן החיות הייחודי רנואה, בו יש בעלי חיים המתגוררים בסביבה קרה כל כך ובטמפרטורות נמוכות כל כך.
  • ברובניימי תמצאו את פארק אנגרי בירדס – אטרקציה לגדולים ולקטנים כאחד! במקום גם מתקנים לשעשוע וגם אזורי משחק לקטנטנים ולגדולים יותר.
  • מפלי מים מדהימים ביופים מצויים ממש במרחק נסיעה קצר מרובניימי. כך תרוויחו טיול באזור הארקטי וצפייה בטבע המדהים שמסביב לעיר. מסלולי ההליכה נוחים ומותאמים לכולם. אם תרצו, תוכלו לצאת גם למסלולי הליכה או נסיעה ארוכים יותר.
  • שייט בנהרות בסירות קאנו או בקייאקים הם אטרקציה מרכזית סביב העיר אותה ניתן לעשות בחודשי הקיץ. ניתן גם לעשות ראפטינג או לצאת לטיולי דייג. לעומת זאת, בחודשי החורף, תוכלו לעשות סקי ולבקר באחד מאתרי הסקי המצויים סביב לעיר. טיולי מזחלות, לקטנים ולגדולים הם כמובן חוויה שאסור להחמיץ!
  • אחת האטרקציות החביבות היא ביקור בפארק של כלבי האסקי סיבירי במהלך טיול משפחות ללפלנד. בפארק תוכלו ללטף את גורי הכלכבים המקסימים הללו וכמובן שגם להצטלם איתם. טיולי מזחלות הם כמובן אטרקציה בפני עצמה, בקיץ וגם בחורף.
  • פארק הואימה הוא פארק חבלים גבוה ובו, ממש מצמרות העצים תחזו בנוף המדהים ותחוו הרפתקאה נפלאה. יש במקום 10 מסלולים שונים בדרגות קושי שונות וכולן בגובה רב מעל האדמה! במסלולים אלו ניתן לעבור בין העצים באמצעות חבלים, גשרים ורשתות  הנפרסות מעץ לעץ. בפארק זה ניתן גם לשחק מיני גולף, לנסוע ברכב עם פדלים. אין ספק שזהו הבילוי האולטימטיבי עם ילדים!
  • מלון הקרח הנבנה בכל שנה מחדש, ונמס בבוא הקיץ, הוא אטרקציה נהדרת. למרות שלא כל אחד היה רוצה ללון בחדר העשוי מקרח ובטמפרטורות כל כך נמוכות…. אבל זו בהחלט חוויה שזוכרים אותה (:. במלון השלג הארקטי יש גם מסעדת קרח ואייס בר .
  • אחד המפלים המדהימים ביותר בלפלנד נמצא ביער טאיגה השלו ובמרחק נסיעה קצר מרובניימי. בדרך אל המפלים נוסעים לאורך נהר Kemijoki בדרך נוף מקסימה. מסלולי הטבע חוצים את לפלנד לאורכה ולרוחבה ועוברים בנופים יחודיים.
  • וכמובן שהטיול המיוחד ברובניימי הוא המסלול בו תחצו פיזית את החוג הארקטי (: ממש באמצע כפרו של סנטה קלאוס – בו תוכלו לבקר את סנטה, לשלוח דואר וליהנות מהאווירה…

 

מישראל יוצאות מספר טיסות ישירות לרובניימי של מספר חברות, הן בחורף והן בחודשי הקיץ כך שתוכלו לבחור באיזו עונה תגיעו ישירות ללפלנד ולבירתה רובניימי ותיהנו מהאטרקציות המתאימות לכל עונה – אלו של חודשי החורף, ואלו של חודשי הקיץ!

 

 

2019-01-08T14:40:43+00:00