טיול מזחלות בלפלנד

טיול מזחלות שלג בלפלנד

טיול מזחלות בלפלנד הוא חוויה מיוחדת במינה. מזחלות השלג רתומות במהלך טיול כזה לכלבים – כלבי האסקי או לאיילי הצפון המפורסמים. בטיול תוכלו לעקוב אחר חייהם של בני שבט הסאמי. זוהי הדרך המסורתית ביותר וגם השלווה ביותר לטייל במרחבי השלג שבלפלנד.

האם תוכלו לדמיין את עצמכם גולשים במזחלות שלג רתומות לכלבים? טיול מזחלות עם כלבי האסקי הוא חוויה מרגשת ורוויה באדרנלין, במיוחד אם יש בידכם את היכולת לשלוט ברכיבה ובכלבים המושכים את המזחלת. אתם תחוו את התרגשותם של הכלבים בשעה שהם ממתינים בקוצר רוח לצאת לדרך ולגרור אתכם אחריהם לחזות בנוף הלאפי הקסום. כלבי ההאסקי סיבירי מתאימים בדיוק למזג האוויר הקר והמושלג ולתנאים הארקטים בלפלנד. יש מספר תחרויות כלבי האסקי המתקיימות בלפלנד כבר למעלה מעשור.

 

מה הופך את טיול המזחלות בלפלנד לכה מושלם ואידיאלי למשפחות? 

בעת טיול משפחות ללפלנד, אטרקציית מזחלות השלג מאוד פופולרית. קל מאד לשלוט בקבוצת הכלבים המושכת את המזחלת ולכן מומלץ מאד לנסות זאת! מספר הכלבים תלוי במשקל אותו עליהם למשוך וורכו של הטיול. הטיולים הללו מותאמים לכולם ויכולים להיות קצרים מאד וגם ארוכים יותר, ואפילו למשך מספר ימים. בטיולים שיש בהם לינה, לנים בדרך כלל בבקתות בשטח.

טיול מזחלות הרתומות לאיילי צפון בלפלנד, הוא הדרך המסורתית ביותר לטייל בלפלנד ובמרחבי השלג. בעבר שימשו האיילים להעברת סחורות ואנשים ממקום למקום. המטיילים בטיולים אלו זוכים לטעימה משמעותית מהתרבות ומהחיים הלאפים. יש מגוון טיולים. כאלו המתחילים מספרינט של חצי ק”מ ועד טיולים של עשרות קילומטרים – תלוי בדרישות ובמיומנויות. יש אפשרות לשלוט ברכיבה או פשוט להישען לאחרו ולתת לאיילים לעשות את העבודה.

בטיולי המזחלות תוכלו גם לפגוש בבעלי החיים היחודיים לאזור זה – האזור הארקטי ולגלות כמה שלווה ורוגע יש בטבע הלאפי.

לסיכום, חווית טיולי המזחלות בלפלנד, עם כלבים או איילי צפון, לא תישכח במהרה ותלווה אתכם לשארית החיים!

 אטרקציות רבות נוספות ומהנות מחכות לכם בעמוד טיולים מאורגנים ללפלנד של אופקים, החברה המובילה בטיולים ללפלנד.

2018-12-24T14:57:19+00:00