טיול מאורגן לשומרי מסורת בצפון איטליה

טיול מאורגן לשומרי מסורת בצפון איטליה

אם אי פעם חשבתם או תהיתם כיצד ניתן לטייל ברחבי העולם ועדיין לשמור על כשרות – לנו באופקים יש פיתרון עבורכם: טיול מאורגן שהורכב במיוחד לשומרי מסורת בצפון איטליה – אזור מקסים, מלא בנופים ובפעילות מהנה!

טיול מאורגן לשומרי מסורת מתאפיין בייחודיות בה אין אנו מוותרים על ביקורים וטיולים במקומות האקזוטיים ביותר ולחשוף תרבויות זרות ושונות אך מן הצד השני עדיין לשמור על הכשרות ועל ערכי המסורת החשובים לכם, ציבור המטיילים שומרי המסורת.

אנחנו באופקים מצליחים לשלב בין אווירת החופש, ההנאה ואתרי הביקור לבין אווירת השמירה על המסורת וערכי הדת. שילוב זה, בהדרכתם של מיטב המדריכים שומרי המסורת שלנו, יוצר אווירת טיול מושלמת ומותאמת במיוחד עבורכם וכל זה באזור קסום ומיוחד במינו. בטיול זה לארץ האגמים, למרגלות האלפים, נסייר באגם קומו, ובאגם גארדה המדהים ביופיו, אשר סביבו פזורות עיירות ציוריות מימי הביניים אל מול נוף הרי האלפים ורכס הדולומיטים המרהיב. ניסע דרך גלויות נוף מדהימות, בין מעברי הרים, דרך אגמים, מפלים ועיירות צבעוניות ומרתקות. נבקר בערים עתיקות וקסומות עם אדריכלות נפלאה. נבקר בעיר ורונה, עירם של רומיאו ויוליה, ובפנינת הים האדריאטי ובירת הרומנטיקה העולמית – ונציה. נשמע את סיפור הגטו היהודי הראשון, נראה את בתי הכנסת המצויים בו ונלמד על הקהילות היהודיות בעבר ובהווה.

בטיולי המסורת של אופקים אנו מקפידים על כל הפרטים, מהפרט השולי ביותר ועד  לפרטים הגדולים והתוצאה היא טיולים מוצלחים במיוחד עם צביון מתאים ואווירה קסומה.

התכנון המוקפד, המפורט והמדויק כל כך, ההקפדה על השבת באווירה מיוחדת ועל קבלת השבת המסורתית, הופכת גם טיול בחו”ל, שלעיתים מסובך לתכנון ולביצוע עבור שומר המצוות, לטיול מהנה, ללא חשש וללא דאגות מיותרות לצרכים הבסיסיים הנדרשים. כך מתקבלת התמורה הטובה ביותר הן לזמן והן לכסף המושקע בטיול וכמובן שמכך מושפעת הצלחתו של הטיול!

אנחנו באופקים נדאג לשלב בטיולי המסורת שלנו את שולחן השבת, את התפילות, וכל זה  יוצר יחד אווירה מיוחדת במינה בה תוכלו ליהנות!

את כל הטיולים שלנו מלווים מדריכים שומרי מסורת. מדריכים אלו מנוסים מאד ומיומנים באזור צפון איטליה כך שתוכלו תוכלו לשאוב מהם ידע רב על הטיול עצמו תוך כדי הקפדה על ערכי המסורת והכשרות כמובן לאורכו של הטיול כולו. במהלך הטיול שלנו בצפון איטליה תמצאנה הנקודות היהודיות אשר יודגשו ויוסברו ולכן בכל טיול ימצא “הצד היהודי”.

 

לסיכום, גם כשאתם נמצאים רחוק מהבית, תוכלו ליהנות מאוכל כשר ואיכותי, מטיולי שבת רגליים, מביקור במרכזי יהדות וממגוון אפשרויות מותאמות. בטיול המאורגן הייחודי לשומרי מסורת לצפון איטליה, תבקרו באתרים יהודיים, תטעמו מהיסטוריה מרגשת וממורשת הקהילות היהודיות באיטליה וזאת בנוסף לאתרים היסטוריים ואתרי טבע אחרים. תוכלו ליהנות מטיול המתוכנן בקפידה, תוך שמירת השבת כהלכתה, לאכול ארוחות כשרות ולחוות חוויה מדהימה בכל מקום בעולם המתאימה בדיוק לכם!

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

2018-05-10T08:01:24+00:00