טיול מאורגן לפינלנד

טיול מאורגן לפינלנד מבית אופקים

נופים מרהיבים ביופיים, אגמים, איים, לפלנד וטיולי החורף שהיא מציעה, מזחלות וכלבים, קור חודש אך חוויות נהדרות שמאפילות עליו. מדינה מודרנית, מהמתקדמות בעולם כולו, המהווה חלק ממדינות סקנדינביה ומציעה לכם טיול מרתק, מסקרן ומעניין.

לא בכדי מכונה פינלנד “ארץ אלף האגמים” – יש בה הרבה הרבה יותר אגמים ואיים בגדלים שונים ובצורות שונות. כמו גם שלג רב בצפון ויערות ירוקים ועבותים במזרח המדינה. מעל הכל, יש בה את הזוהר הצפוני סמוך לחוג הקוטב. פינלנד מציעה לכם מגוון של טיולים מיוחדים, החל מטיולי טבע בינות האגמים והיערות, פסטיבלים קיציים וחגיגות תרבותיות ואומנותיות ועד טיולי שלג במזחלות או באופנועי שלג ופעילות אקסטרימית כמו סאונה לוהטת בשלג.

פינלנד מצויה בצפונה של אירופה והיא מהווה חלק ממדינות סקנדינביה (הכוללות גם את שבדיה ונורבגיה). היא גובלת יבשתית בשבדיה, בנורבגיה וברוסיה. ברובה מישורית וכפי שכתבנו – יש בה אלפי אגמים…תושביה של המדינה מכנים אותה “אדמת ביצה” – סואומי. פינלנד היא רפובליקה ויש בה כ 5 מיליון תושבים. זוהי מדינה עם מדיניות סוציאלית מפותחת ובכך היא דומה לשכנותיה האחרות בסקנדינביה.

מבין אלפי האגמים המצויים בפינלנד מצוי גם אגם סאימה – האגם החמישי בגודלו באירופה.

בחודשי החורף קר מאד בפינלנד ובאזור לפלנד אף יותר.

בירת פינלנד היא הלסינקי.  העיר מצויה על חצי אי ומוקפת בים ובמפרצים. במסגרת הטיול המאורגן כמובן שנבקר בה ונמצא עיר מודרנית עם תושבים ידידותיים ומסבירי פנים. יש בעיר ארכיטקטורה מיוחדת במינה, פארקים רבים, ובקיץ גם אירועים ופסטיבלים רבים. נבקר באטרקציות התיירותיות של העיר כמו פארק אספלנדי, כיכר הסנאט ועוד וניחשף לפעילות התרבותית המגוונת ולחיי הלילה העשירים של העיר.

פינלנד מציעה גם טיולי אקסטרים בטבע הפראי שלה וזאת בעיקר בצפונה – באזור לפלנד. טיולי שלג במזחלות רתומות לאיילים או לכלבים או טיולים באופנועי שלג.

טיול מאורגן לפינלנד, אם לערים המרתקות או לטבע הפראי הוא טיול מיוחד במינו.

טיול מאורגן לפינלנד עם חברת אופקים יספק לכם חוויה קסומה, מרתקת ומעניינת ושופעת חוויות יחודיות. נחווה פעילות וחוויות בטבע, פעילות עירונית ותרבותית מגוונת והתוצאה היא טיול מרתק. המדריך של חברת אופקים ילווה, ינחה ויסביר וישמש בסיס איתן לשאלות ולהדרכה. מזמינים אתכם לטיול מאורגן לפינלנד בחברת אופקים!

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

2017-11-01T08:31:49+00:00