טיול מאורגן לניו יורק לשומרי מסורת

ניו יורק היא “העיר” בארצות הברית. היא משמשת כבירת העסקים, הבידור והפרסום. היא העיר הגדולה ביותר בארה”ב ואחת הערים הגדולות ביותר בעולם. טיול מאורגן לניו יורק לשומרי מסורת, אשר ממוקמת בדרום מזרח מדינת ניו יורק ומורכבת מחמישה רבעים הוא חובה. רבות משכונות העיר ומאתריה ידועים  בכל העולם. טיול מאורגן בארה”ב ללא ביקור בניו יורק אינו מושלם. כל אחד מבני המשפחה, בכל גיל יתרשם ויתפעם מגודל העיר ורבגוניותה, מהמולתה, מגובה הבניינים וממגוון אתרי הבילוי שבה.  אף אחד אינו נשאר אדיש לעיר תוססת ומלאת חיים זו.

ניו יורק היא יעד נפלא לשומרי מסורת, בהיותה מרכז גדול ומבוסס ליהודי ארצות הברית, תמצאו בה שפע של אפשרויות בילוי ומסעדות כשרות, אזורים בהם יש בתי כנסת לתפילה ובתי חב”ד להתכנסות ועוד ועוד. זהו המקום האידיאלי לטיול לשומרי מסורת ללא כל קושי במציאת המקומות המתאימים ובשמירה על השבת.

לעיר ניו יורק כתרים רבים, בירת התרבות והאמנות, האוכל והשופינג ועוד. הבילוי והביקור בעיר הוא חגיגה גדולה ומתמשכת ולעולם לא ניתן להספיק לראות את מה שיש בה בפרק זמן קצר. ניו יורק גם מתחדשת כל העת ולכן בכל ביקור בה ניתן לראות מקומות ואטרקציות חדשות – מה שהופך אותה לעיר שכל הזמן חוזרים אליה.

ביקור במוזיאוני האמנות של ניו יורק הוא חוויה מרגשת. מוזיאון מומה או גוגנהיים או מוזיאון וויטני מפורסמים מאד ותמיד יש בהם תערוכות מעניינות. העיר מלאה בגלריות לאמנות, פיסול ויצירה. מקומות טרנדים כמו צ’לסי ודרום העיר מכילים חנויות אמנות יצירתיות.

מנהטן הוא אי קטן ולכן הטיול בעיר נעשה ברובו ברגל. מערכת הרכבת התחתית מצוינת וניתן להגיע ממקום למקום במהירות גם איתה אולם הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר ולראות מקומות היא באמצעות הרגליים. בתי קפה, מסעדות, חנויות ספרים ואווירה קסומה. תוכלו ללכת לאיבוד בצ’יינה טאון, לטייל בשלווה בסנטרל פארק – בילוי נהדר לבוקר של שבת, להלך בשדרות היוקרתיות ולרכוש פה ושם… כל שכונה במנהטן היא עם אופי משלה והן שונות מאד זו מזו ובאזורים היהודים תפגשו את ה “דלי” היהודי המפורסם ותוכלו לאכול בהנאה שפע של אוכל טוב וכשר כמובן.

כאשר השמש שוקעת והאורות נדלקים במגדלים הגבוהים, יורד על העיר קסם מסוג אחר והיא הופכת לבמה עצומה. מופעים מדהימים בברודווי, מועדוני ריקודים ומוסיקה, אופרה ומופעי קונצרטים וכל זה בכל פינה בעיר.

ניו יורק היא גם גן עדן קולינרי, גם לשומרי המסורת וכפי שכתבנו תוכלו למצוא בה מסעדות כשרות רבות וטעימות.

ביקור בבתי כנסת, בשכונות בהן מתגוררים יהודים רבים עושה את השהיה לקלה ונוחה יותר ולתושה של “בית”.

זוהי עיר קסומה ומובטח לכם בילוי מדהים בעיר שלא נחה לרגע!

2018-12-24T14:20:34+00:00