טיול ללפלנד עם הילדים

טיול ללפלנד עם הילדים

ילדים יקרים…וגם הורים, אנחנו באופקים מזמינים אתכם למסע מופלא ומדהים בחבל ארץ מיוחד שיש בו יש כל כך הרבה מה לראות ולחוות בסוגים רבים של טיולים הרפתקנים, מהנים ומיוחדים כל כך!

בלפלנד יש מגוון גדול מאד של אטרקציות וחוויות מהנות המתאימות למשפחות עם ילדים ואותן תוכלו לחוות ולצבור במאגר הזיכרונות המשפחתיים לשנים רבות. אטרקציות ייחודיות לאזור כמו: הזוהר הצפוני, גלישה במזחלות שלג הרתומות לכלבי האסקי סיבירי, מפלים קפואים, רכיבה מלאה “אקשן” על אופנועי שלג, השתתפות בפסטיבלים יחודיים לאזור ומגוון רחב נוסף של פעילויות מיוחדות במינן!

לפלנד היא חבל ארץ המצוי בצפונה של יבשת אירופה, במעלה מדינות סקנדינביה והיא מתפרסת על פני פינלנד, שבדיה, נורבגיה ורוסיה – בחוג הארקטי החורף הוא הארוך ביותר ויש למעלה מ 200 ימי חורף בשנה וכמובן כמויות עצומות של שלג, חשכה בחלקים ארוכים של השנה לעומת חודשי הקיץ בהם השמש אינה שוקעת. לכל זה מתווסף הטבע המדהים, נוף בראשית לבן, קסום, מסתורי ועוצר נשימה ובימות הקיץ נוף ירוק ומרענן. טיול עם הילדים ללפלנד הוא שונה ומיוחד ויכול לספק לילדים חוויה יוצאת דופן. זהו טיול ברמה ובאיכות גבוהה במיוחד וזו תהיה הרפתקה שונה וייחודית יותר מכל מה שאתם והילדים הכרתם עד כה!

בטיול ללפלנד תבקרו באתרים מרתקים ותחוו חוויות יוצאות דופן וייחודית לחברת אופקים. כמו למשל: רכיבה בת 5 עד 6 שעות על אופנועי שלג, רכיבה על מזחלת שלג הרתומה לאיילי הצפון או לכלבי האסקי סיבירי.

נבקר כמובן ברובניימי – העיר המרכזית באזור ממנה יוצאים לכל הטיולים וההרפתקאות שמסביב כמו למשל:  8 ק”מ צפונית לעיר מצוי כפרו של סנטה קלאוס וכמובן שנבקר גם בו ושם תוכלו לראות את הקו הלבן המסמן את החוג הארקטי. הרפתקה נהדרת נוספת צפויה לנו בשייט בשוברת השלג הגדולה ביותר בעולם ובצפייה בשבירת הקרחונים. זהו שייט מרהיב ביופיו במפרץ בוטניה הקפוא. בשלב מסוים בשייט נדומם מנועים ונוכל לרדת ולשחות במים הקפואים… לא צריך לדאוג – השחייה היא עם חליפות מיוחדות!

נבלה גם במוזיאון הארקטיקום. המוזיאון ממוקם על גדות הנהר והוא אחד מאתרי התרבות המפורסמים של רובניימי ובנוסף הוא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים של פינלנד כולה. המוזיאון סוקר את התרבות הפינית בלפלנד ובאזור הארקטי, ויש בו מידע רב וחשוב על אורח החיים של המקומיים, הפולקלור, המסורות מהתקופה הפרה היסטורית ועד ימינו אלה. בהמשך, אולי נזכה אפילו לחזות בזוהר הצפוני – תופעת טבע מיוחדת במינה. בתקופות שונות מתקיימים פסטיבלים יחודיים באזור למוסיקה ולאמנים שונים בהם תוכלו גם אתם לקחת חלק.

את הטיול שלנו מלווים מדריכים מיומנים ומנוסים מאד בהדרכת טיולים בכלל ובהדרכת טיול בכלל ובלפלנד בפרט. בזכות מדריכי הטיול תוכלו לקבל רקע ומידע רב על המקום ועל החוויות השונות שתחוו כמו גם למצוא אוזן קשבת לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך טיול מאורגן ללפלנד.

אין ספק שטיול זה ייחודי ומיוחד במינו שיטוט ביער, שייט בשוברת קרח, נסיעה במזחלות שלג רתומות לכלבי האסקי, נסיעה באופנועי שלג וביקור במוזיאונים יחודיים הם רק חלק מההרפתקאות הצפויות לכם. טיול מותאם לכם וללא הטרחה שבארגון ובתכנון הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
2017-11-01T08:25:09+00:00