טיולים מאורגנים להולנד מאופקים

טיולים מאורגנים להולנד

אנו באופקים מציעים לכם טיולים מאורגנים מיוחדים. טיולים אשר יתנו לכם חוויה מרגשת אותה לא תשכחו לעולם!

טיול מאורגן להולנד עם חברת אופקים הוא טיול מהנה אותו לא תשכחו במהרה לאחת המדינות האהובות ביותר באירופה. זהו יעד תיירותי אהוב ומסקרן הן למשפחות עם ילדים, למבוגרים, וגם לזוגות ולמעשה כל אחד יכול למצוא בה עניין רב והנאה מרובה.

אמסטרדם - רחוב אופייני
מרבית הטיולים מתקיימים בחודשי הקיץ וזאת משום שהחורף בהולנד קר במיוחד. ניתן לטייל גם בחודשי האביב ולאורך כל השנה צפויים ימים של גשם.

הולנד היא מדינה נוחה לטיול וידידותית ביותר וניתן לשלב בטיול כזה ביקור בערים הגדולות והמעניינות כמו אמסטרדם הבירה המצליחה להיות כל כך רבגונית אבל גם כל כך אינטימית, דן האג והאתרים המסקרנים בה ובסמוך לה ורוטרדם וכן בילוי במקומות הכפריים יותר ובעיירות הציוריות והמזוהות כל כך עם העם ההולנדי, בכפרי הדייגים כמו וולנדם ומרקן, בחיטהורן המדהימה ובפארקי השעשועים המגוונים כדוגמת פארק אפטלינג והפארק המיניאטורי מדורדאם.

בטיול מאורגן להולנד עם אופקים תחוו שילוב של נוף וטבע קסום, ערים שוקקות ומודרניות, מוזיאונים מעניינים וגם אוכל טוב !

יתרון נהדר נוסף של הולנד הוא שטחה הקטן והיכולת המהירה יחסית לעבור ממקום למקום ולראות את כל מה שהמדינה המדהימה הזו יכולה להציע לכם. לכן, הטיול המאורגן בהולנד נוח במיוחד.

בטיול מאורגן עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול.

אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בהולנד  היפה והמעניינת. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול.

טיול מוצלח בחו”ל מורכב תמיד מפרטים רבים ומפרטי פרטים גדולים וקטנים והם אלו המשפיעים על ההנאה וההצלחה של הטיול. גם בטיולים המאורגנים של אופקים להולנד אנו מקפידים מאד על אותם פרטי שיכולים להשפיע על הצלחתו של הטיול ועל מידת ההנאה שלכם מהטיול.

לכן, אנו משקיעים את מאמצים רבים כדי שכל מי שמטייל בטיול מאורגן להולנד יקבל את התמורה הטובה ביותר, לכספו ולזמנו ומציעים לכם חופשה מושלמת במיוחד עבורכם עם אווירת חופש, הנאה ואתרי ביקור מומלצים מהנים  וכל זאת בהדרכתם של מיטב המדריכים שלנו, בעלי ידע ניכר ומרשים באתרים השונים והם שינחו אתכם לאורך כל המסלול.

2017-11-01T09:58:59+00:00