טיולים מאורגנים לשומרי מסורת – על מה חשוב להקפיד?

גם שומרי מסורת יכולים ליהנות הנאה מרובה בטיולים המאורגנים שלנו באופקים!

הטיולים המאורגנים לשומרי מסורת מתאפיינים באווירה ייחודית ובהתאמה מושלמת לאורח החיים של המשתתפים בטיול.

אז על מה חשוב להקפיד בטיולים האלו?

טיול מאורגן לשומרי מסורת

על מה חשוב להקפיד בתכנון טיול לשומרי מסורת?

טיול מוצלח בחו”ל מורכב תמיד מפרטים רבים גדולים וקטנים והם אלו המשפיעים על ההנאה וההצלחה של הטיול. בטיולים המאורגנים המומלצים לשומרי המסורת אנו מקפידים מאד על אותם פרטים שיכולים להשפיע על הצלחתו של הטיול ועל מידת ההנאה שלכם מהטיול. לכן, אנו משקיעים את מאמצים רבים כדי שכל מי שמטייל בטיול מאורגן לשומרי מסורת עם אופקים יקבל את התמורה הטובה ביותר, לכספו ולזמנו ומציעים לכם נוסחה מושלמת של שילוב, במיוחד עבור הציבור הדתי ושומר המסורת, בין אווירת החופש, ההנאה ואתרי הביקור המהנים והמרתקים לבין שמירה על המסורת וערכי הדת. שילוב זה, בהדרכתם של מיטב המדריכים שלנו, יוצר אווירת טיול מושלמת ומותאמת במיוחד עבורכם ואת הטיול המאורגן למומלץ ביותר!

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מאופיינים בצביון מתאים ובאווירה קסומה וייחודית. התכנון המוקפד, המפורט והמדויק כל כך, ההקפדה על השבת באווירה מיוחדת במינה ועל קבלת השבת המסורתית, הופכת גם טיול בחו”ל, שלעיתים מסובך לתכנון ולביצוע עבור שומר המצוות, לטיול מהנה, ללא חשש וללא דאגות מיותרות לצרכים הבסיסיים הנדרשים. כך מתקבלת התמורה הטובה ביותר הן לזמן והן לכסף המושקע בטיול וכמובן שמכך מושפעת הצלחתו של הטיול!

החל מהמוסיקה באוטובוס הטיולים, מקומות הבילוי, ועד למסעדות הכשרות, הביקור בבתי כנסת, השימוש בכלים חד פעמיים, השיחות, הבדיחות המושמעות וכמובן – השבתות. בטיולי המסורת של אופקים יש שולחן שבת, תפילות, דברי תורה וזמירות שבת והכל מתלכד לאווירה מיוחדת! בנוסף, את כל הטיולים הללו מלווים מדריכים שומרי מסורת ומצוות, מנוסים מאד ומיומנים במסלולי הטיול ומהם תוכלו לשאוב ידע רב על הטיול עצמו והקפדה על המסורת והערכים לאורכו של הטיול כולו. בכל טיול תמצאנה הנקודות היהודיות אשר יודגשו ויוסברו ולכן בכל טיול ימצא “הצד היהודי”. הצוות שלנו בודק את המסלולים המוצעים לקהל הדתי ושומר המסורת, בודק את בתי המלון השונים ועורך בדיקות מקדימות עם הרשויות המוסכות בנושא הכשרות. אנו משלבים בטיולינו בתי מלון ברמה תיירותית טובה, אשר בשבתות סמוכים לקהילות היהודיות, לבתי הכנסת ולמסעדות הכשרות. הארוחות העיקריות בטיולינו מבוססות על ארוחות כשרות ובחלק מהמסלולים, היכן שניתן, בהכשר חב”ד (פירוט בגוף כל טיול).

בחלק מהמסלולים כשרות גלאט “בית יוסף” ו”מהדרין” ובמספר יעדים (פירוט בגוף כל טיול), כשרות של הרבנות המקומית.

בארצות בהן לא ניתן לספק אוכל כשר, אנו מספקים ארוחות צמחוניות (חלקן חמות), הכוללות מצרכים מותרים ומוגשות בכלים חד פעמיים, אשר תוגשנה בבתי המלון.

כל זאת כדי להבטיח שלא ניתקל בבעיות לאורכו של הטיול וכי הציפיות תתגשמנה.

לסיכום, גם כשאתם נמצאים רחוק מהבית, תוכלו ליהנות מאוכל כשר ואיכותי, מטיולי שבת רגליים, מביקור במרכזי יהדות וממגוון אפשרויות מותאמות. יחד עם זאת תחוו את הטיול ותכירו מקומות חדשים, נופים מדהימים ותרבויות מרתקות. תוכלו ליהנות מטיול מתוכנן ומותאם עם שמירת השבת כהלכתה, לאכול ארוחות כשרות ולחוות חוויה מדהימה המתאימה בדיוק לכם! בהקפדה על הפרטים הללו – מובטחת לכם הנאה מרובה.

 

2017-11-01T09:09:18+00:00