הפלגת נופש למזרח הרחוק

הפלגת נופש למזרח הרחוק

סיור על החומה הגדולה והמפותלת בסין, קניות במגוון קניונים ומרכזי קניות עשירים במותגים בהונג קונג, בטן גב בחופים הלבנים של מלזיה ודוכני המזון השוקקים בסינגפור. המזרח הרחוק מהווה נקודת מפגש מסקרנת, בין התרבות המערבית לתרבות המזרחית, המשלבת את הישן עם החדש במראות קסומים שהופכים את המזרח הרחוק, כיעד תיירותי מבוקש והפלגות נופש המשלבות הרפתקה אמיתית.

הפלגת נופש – הרפתקת תענוגות במזרח

המזרח מהווה יעד מסקרן להפלגות נופש, עם מגוון תרבותי עשיר הכולל מראות אקזוטיים לצד מראות מערבים. המעניקים לכל אדם, מבט חטוף לאורך החיים של אנשי המזרח, המשלב את התרבות הישנה עם התרבות המערבית. התרבות הישנה מאופיינת במגוון המסורת העממית העשירה, הכוללת את המקדשים המפוארים, השווקים העמוסים בתיירים וסחורה שממלאת רחובות שלמים. דוכני הרחוב עם מגוון המאכלים העשיר, שכולל מטעמים, שהתייר המערבי יחשוש מהם בסגנון תולעים חיים וג’וקים, שמהווים חטיף מטוגן מעולה בשביל תושבי המזרח הרחוק. התרבות הישנה נחבאת מתחת למגדלי עסקים עצומים ומלונות פאר, המכסים את כל העיר בצילם. קניונים ענקיים, בסגנון אמריקאי, עם מגוון עצום של מותגים וחיקויים, מסעדות מערביות מפורסמות, פאבים ומועדונים, עם מגוון מופעים וחיי לילה עשירים שניתן למצוא רק במזרח הרחוק.

המסע למזרח הרחוק

במהלך השייט למזרח הרחוק אנחנו נתקל במגוון עצום ומרתק של נופים, תרבויות ואנשים מסקרנים. הונג קונג מהווה את אחת הערים התיירותיות ביותר בעולם כולו, עם יותר מעשרה מליון תיירים שנופשים בא מידי שנה בשנה. הונג קונג מהווה את אחד מיעדי ההפלגה המסקרנים במזרח הרחוק, עם שילוב התרבות הישנה והתרבות המודרנית, בתי עץ עתיקים מול מגדלי עסקים עצומים שנוגעים בשמיים, העיר מהווה את מרכז הקניות הגדול ביותר בעולם, עם מגוון חנויות חיקויים משובחות לצד חנויות יוקרה עם מגוון מותגים עצום.

הפלגת תענוגות בסינגפור, תראה לנו את התרבות המערבית השלטת לצד התרבות המזרחית שנחבאת בין מגדלי העסקים הענקים, מרכזי קניות בסגנון אמריקאי ומסעדות מזון מהיר. בין העיר המערבית המודרנית, שוכנת בסינגפור העיר המזרחית, עם בתי עץ צנועים ושווקים עם מרכולים ומאכלים עממים הפזורים בכל מקום.

יעד נוסף אותו במסגרת ההפלגות היא תאילנד. ההפלגה תיקח אתכם למסע בין האיים המדהימים ואפילו תוכלו לבקר בשוק הצף – יעד חובה למי שמגיע לביקור במדינה הזו. הנופים שתאילנד מציעה לאנשים הבוחרים לתור אותה במסגרת של שייט, לעיתים תתעלה על הדברים אותם חווים אנשים המגיעים בטיסות לתאילנד, ותספק זווית ראיה שונה וייחודית לעולם קסום.

הפלגת נופש לסין, תביא לכם את התרבות המזרחים, עם מלוא תפארתה עם אתרים מרשימים הכוללים את החומה הסינית העצומה, פסלי חיילי הטרקוטה המדהימים ביופיים ואיך אפשר בלי מגוון השווקים והקניות, שמושכים את מגוון התיירים מכל העולם. בשביל ליהנות קצת מהחיים האקזוטיים, תוכלו ליהנות מהפלגת תענוגות למלזיה המספקת לנו ליהנות מחופים לבנים, לצד מקומיים המנומסים והג’ונגלים המספקים לנו הרפתקה פראית עם מגוון העצים והחיות. המזרח הרחוק עשיר במגוון מסלולי הפלגה מרשימים שלא ניתן לחוות דרך ספר או תמונה, כדי ליהנות מהם באמת, צריך להפליג בין הערים המדהימות ולהתבשם עם התרבות והיופי המזרחי בעצמנו, לחוויה בלתי נשכחת.

 

2017-11-01T09:52:32+00:00