טיולים מאורגנים לגאורגיה

טיולים מאורגנים לגאורגיה 2018-05-09T19:26:58+00:00
  • טיול מאורגן לגאורגיה

טעימות מהקווקז

גיאורגיה - 8 ימים

טעימות מהקווקז – טיול חורף לגאורגיה

גיאורגיה - 5 ימים

  • טיול מאורגן לגאורגיה לשומרי מסורת

הקווקז הגבוה והנמוך – גאורגיה – לשומרי מסורת – 8 ימים – XGE

הקווקז הגבוה והנמוך גאורגיה - 8 ימים טיולים לשומרי מסורת בהווי דתי טביליסי, קאחטי וחבל היין, גורי, בורג'ומי, בקוריאני, ורדזיה, אחלטציחה, אנאנורי, גודאורי, קאזבגי, סיור ברכבי 4X4, מצחטה

  • טיול מאורגן לגאורגיה הכולל את חבל הקווקז

הקסם הגאורגי

טביליסי, מצחטה, קאזבגי, גורי, אופליסציחה, בקוריאני, בורג'ומי, ורדזיה, אחלטציחה, קוטאיסי, חבל סוונטי-מסטיה ואושגולי

  • טיול מאורגן לגאורגיה וארמניה

בנתיבי הקווקז – גאורגיה וארמניה

טביליסי, מצחטה, גודאורי, קאזבגי, גורי, אופליסציחה, קוטאיסי, בורג'ומי, בקוריאני, אחלטציחה, ורדזיה, גיומרי, ירוואן, גארני,אגם סוואן, דיליג'אן

  • טיול מאורגן לגאורגיה

מלכת הקווקז גאורגיה – 8 ימים – OGE

גיאורגיה - 8 ימים

טיול מאורגן לגאורגיה

גאורגיה, אשר נודעה בעבר בשם גרוזיה, היא ארץ קטנה וקסומה בה ישראלים רבים מבקשים לבקר ואנחנו באופקים מציעים לכם טיול מאורגן וקסום אליה.
גאורגיה היא מדינה בה הנופים קסומים ומאד מגוונים והיא מציעה משהו מיוחד לכל אחד המבקר בה: חובבי טבע, חובבי קולינריה, חובבי תרבות וחובבי יהדות עתיקת יומין.
גאורגיה היא מדינה קטנה אולם מגוונת ביותר ולכן תוכלו לבקר בפסגות מושלגות על הרים גבוהים וגם במדבר ובים. זוהי מדינה עם היסטוריה מעניינת ביותר ובטיול מאורגן לגאורגיה עם חברת אופקים תוכלו לחוות את כל גווניה ופניה של המדינה.
לגאורגיה מסורת, פולקלור ותרבות עתיקי יומין. המדינה פרוסה על פני שתי יבשות – אירופה ואסיה ומצויה לחופו של הים השחור. היא הייתה חלק מברית המועצות עד 1991. מדינה קטנה ויפה, המונה כחמישה מליון תושבים וברובה הררית ושופעת משאבים טבעיים. עיר הבירה היא טיביליסי – זוהי עיר יפה ומהווה מרכז כלכלי ותרבותי.
גאורגיה מתאימה למטיילים רבים ומציעה להם מגוון רחב של אפשרויות הנאה ובילוי: חובבי טבע? כאן תמצאו את מבוקשכם בטיול על פסגות הרי הקווקז, בנהרות השוצפים, במסלולי ההליכה בינות ההרים, בעמקים המוריקים ובאגמים יפהפיים. חובבי פנאי ונופש? חופי הים השחור מציעים לכם חווית בילוי תיירותי עם מתקני נופש ותיירות ובתי מלון מפוארים עיר הבירה של גאורגיה- טיביליסי היא עיר מודרנית ויפה, המוקפת בהרים ובנויה על נהר המטקווארי ומתהדרת בשווקים מעניינים ומגוונים, בשורשי תרבות יהודים ובמוקדי בילוי.

תושבי גאורגיה הם מסבירי פנים לתיירים ומארחים למופת! בטיול מאורגן לגאורגיה תזכו לקבלת פנים חמה ולבבית ולהכנסת אורחים מהנה ומשמחת. תזכו לטעום מהמטבח הגאורגי העשיר והטעים במיוחד ולארוחות עם שפע עשיר של מאכלים נהדרים אשר יוגשו לכם ברוחב לב ובנדיבות רבה. גם התרבות הגאורגית העשירה ועתיקת היומין מעניינת במיוחד את התייר במדינה. בגאורגיה קיימת גם נגיעה יהודית כמובן ותושבי המקום זוכרים לטובה את תושביה היהודים של גאורגיה שגרו במדינה אלפי שנים, עוד מימי חורבן בית ראשון.
מזג האויר בגאורגיה מגוון מאד יחסית לגודלה של המדינה. בחלקה המזרחי של המדינה שורר אקלים הנע בין סובטרופי לים תיכוני ובחלקה המערבי, כשרכס הרי הקווקז עומד באמצע, שורר אקלים סובטרופי עם כמויות משקעים גדולות לאורך השנה כולה.בקייץ יורד גשם והחורף מושלג.

טיול מאורגן לגאורגיה הוא טיול מגוון ומעניין המתאים לכם המבקשים חוויה שונה במקצת מביקור באירופה הקלאסית. בטיול מאורגן לגאורגיה בחברת אופקים תזכו לראות ולחוות את כל השפע שהמדינה הקטנה והקסומה הזו מציעה: נופים מרהיבים, ערים מודרניות, אזורי נופש ובילוי, אוכל מגוון וטעים ביותר והנאה צרופה. המדריך בטיול המאורגן ינחה ויסביר על המדינה, ההיסטוריה העשירה שבה, הטבע הקסום והשורשים היהודים הנטועים בה משכבר. טיול מאורגן בחברת אופקים יעניק לכם הנאה ללא דאגה, פנאי להתבונן ולקלוט את החוויות ללא טרדות ולכן הבילוי הוא מושלם!