תרבותו – טיולי תרבות

תרבותו – טיולי תרבות 2017-08-30T11:49:23+00:00

טיול מאורגן לאקוואדור כולל אמזונס ואיי גלאפגוס – לא לעשירים בלבד!

טיול מקיף במחיר חסכוני במיוחד, שווה לכל כיס

אינדונזיה האקזוטית – המקום בו נפגשים בני אדם ואלים

טיול לאינדונזיה הוא מסע בזמן לאחד האזורים האקזוטיים האמיתיים האחרונים בעולם.

אתיופיה. יהודי, נוצרי ומוסלמי נפגשים על הדרך…סמינרים מטיילים במועדי הפסטיבלים מַסְקָל וטִימְקָט

אין עוד טיול מקיף ונינוח, ברכב וטיסות פנים, לאתריה החשובים והבלתי מתויירים של אתיופיה, בדגש על שלוש הדתות המונותיאיסטיות- נצרות, איסלם ויהדות

טיול מאורגן לספארי בטנזניה ונופש באי זנזיבר באתר נופש עם חוף ים פרטי

טיול חוויתי המתאים לכל גיל מגיל 6 – 86 ומתקיים בשני מועדים נוחים: חופשת הפסח (אפריל) וחופשת הקיץ (אוגוסט).

פניני מרוקו והקרנבל הגדול בטנריף

מרוקו (446 אלף קמ"ר, 33 מיליון תושבים) היא יעד פופולרי ואטרקטיבי ולא במיקרה, היות ויש בה הכל… מיגוון עשיר של טבע המתגלה במלוא עוצמתו בהרי האטלס מכוסי השלג , חופי האוקינוס הנהדרים, מדבר סהרה ונאות המדבר הירוקות.

טיול מאורגן לאקוודור כולל שייט על האמזונס ובין איי גלפאגוס

מדינת אקוודור הנחצית ע"י קו המשווה נחשבת, ובצדק, לאחת המדינות האקזוטיות והמעניינות בעולם! המדינה נהנית מערים קולוניאליות ציוריות, שווקים ססגוניים ועשירה בתופעות טבע ונופים מגוונים בהם הרי געש מושלגים ופעילים, מעיינות חמים, שטח עצום של יערות גשם

ספארי בטנזניה – מופע החיות הגדול בעולם

טיול לטנזניה השוכנת במזרח אפריקה מזמן לנו מפגש מפעים וססגוני עם ממלכת החי, שכן מדובר באחת המדינות העשירות ביותר בעולם בבעלי חיים.

צפון קוריאה – המדינה המסוגרת והמסתורית ביותר בעולם

צפון קוריאה היא ללא ספק אחת המדינות המסקרנות ביותר בעולם כיום. זוהי מדינה סגורה, מנותקת משאר העולם, כולל שכנותיה, ואשר רב הנסתר על הנגלה אודותיה. לתייר מערבי (ורק מעטים הגיעו למדינה זאת בינתיים) היא משרה אוירה של טירה נצורה הקיימת במעין חלל ריק.

טיול עומק מאורגן ויבשתי לדרום קוריאה ויפן

טיול ליפן הוא מסע אל זהות תרבותית הנבדלת משאר עמי אסיה. ברצותם – נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבותיות, ברצותם – מסתגרים בבידוד מזהיר.

טיול עומק מאורגן לפרו, אקוודור ולאיי גלאפגוס כולל מאצ’ו פיצ’ו והשתתפות בפסטיבל אינטי ריימי בקוסקו

הטיול לפרו ואקוודור הוא היחידי מסוגו המציע שילוב מרתק של אתרי היסטוריה וארכיאולוגיה מהשורה הראשונה כמו קוסקו, מאצו' פיצו' וקווי נזקה עם אתרי טבע ונוף מהיפים בעולם

איי האוקיינוס ההודי – הכי קרוב (שאפשר) לגן עדן. קרוז מאורגן וסיורים באיי סיישל, מדגסקר, מאוריציוס וריוניון

קרוז משולב בטיול חד פעמי לאיים האקזוטיים ביותר באוקינוס ההודי המשלבים צמחיה ובעלי חיים יחודיים, חופים ציוריים ואוכלוסיה מהמגוונות ביותר בעולם.

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד ונגיעות אוסטרליה, וגם הונג קונג

אוסטרליה וניו זילנד הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי וערים מודרניות, מדבר וחופי ים, ילידים אבוריג'ינים (תושביה המקוריים של אוסטרליה), ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.

פצח את הקוד היפני – טיול מאורגן משולב קרוז כולל פסטיבל פוג’י שיבָּאזָאקוּרָה

טיול ליפן הוא מסע אל זהות תרבותית הנבדלת משאר עמי אסיה. ברצותם – נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבותיות, ברצותם – מסתגרים בבידוד מזהיר. תנועת המטוטלת בין פתיחות להסתגרות הפכו את יפן לאומה בעלת צביון ייחודי משלה

פריחת הדובדבן – טיול מאורגן משולב בקרוז סובב יפן

חילופי העונות ביפן משפיעים באופן דרמטי על הנוף ברחבי הארץ. לכל עונה יופי משלה. האביב (חודשי מרץ,אפריל,מאי) מפורסם ואהוב ביותר בשל פריחת הדובדבן המדהימה (סאקורה) שמתחילה מאמצע מרץ באזורים החמים יותר ועד תחילת מאי בצפון.

קרוז מאורגן שט ומטייל על נהר הדנובה הכחולה בדגש מוסיקה

הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

קרוז מאורגן שט ומטייל בין נפלאות נהר הדנובה

נהר הדנובה הנחשב לנתיב מים השני באורכו באירופה ( 2,860 ק"מ) מחזיק גם בשיא עולמי – הוא זורם בין 10 מדינות. הרבה ערים גדולות וחשובות שוכנות על גדות הנהר או בסמוך לו , ובהן ארבע בירות: וינה, ברטיסלבה, בודפשט ובלגרד. באוסטריה, סלובקיה, סלובניה, קרואטיה, סרביה וברומניה, אין כמעט עיר שאינה שוכנת על גדות הנהר עצמו או על אחד מיובליו.

שייט על הריין מבאזל לאמסטרדם

הריין, הנהר הארוך ביותר במערב אירופה, זורם לאורך 1,233 קילומטר והוא בעל חשיבות גיאוגרפית, היסטורית וכלכלית. מקורותיו של הריין הם בהרי האלפים בשווייץ, חוצה אותה וממשיך משם לצרפת, אוסטריה והולנד, אך מזוהה בעיקר כנהר גרמני.

קרוז נהר שט ומטייל על הדנובה עד לקניון שערי הברזל

אחת הדרכים היפות ביותר לחוות נופים ואתרים במרכז אירופה היא תוך טיול בספינה השטה על נהר. זהו שילוב מצוין של חופשה במלון צף בדרגת 5 כוכבים, המציע חדרים באיכות גבוהה ואוכל משובח ומגוון, עם סיורים בערים החשובות ובאתרי הטבע והנוף המרכזיים שלאורך המסלול.

קרוז שט ומטייל על נהרות הריין והמוזל מקלן לשטרסבורג בספינת הפאר סוויס טיארה

הריין, הנהר הארוך ביותר במערב אירופה, זורם לאורך 1,233 קילומטר והוא בעל חשיבות גיאוגרפית, היסטורית וכלכלית. מקורותיו של הריין הם בהרי האלפים בשווייץ, חוצה אותה וממשיך משם לצרפת, אוסטריה והולנד, אך מזוהה בעיקר כנהר גרמני.

טיול מאורגן משולב קרוז להודו ולאיים המלדיביים

בהודו מעורבים חיי היום עם מסורות דתיות מגוונות בצורה שאינה ניתנת להפרדה. חיים בה מעל מיליארד בני אדם הינדים, בודהיסטים, ג'ינים, סיקים, מוסלמים, נוצרים ואף מעט יהודים השומרים על אורחות חייהם, תלבושותיהם, מאכליהם, אתרי הפולחן, החגים ומנהגי הקבורה הייחודיים להם.

סגירת מעגל בפורטוגל – טיול מאורגן עם פרופ’ גוסטב מייסלס

היא מגוונת ויפהפייה, תושביה ידידותיים, חופיה הבתוליים עטורי כפרי דייגים מסורתיים ועריה מעניינות ומושכות. יש בה אתרי תיירות אופנתיים לצד חופים סחופי רוחות, ערים עתיקות, אדריכלות מרתקת, בתי חווה ומנזרים רומנטיים.

קרוז וטיול בדרום אמריקה בתקופת הקרנבל: ארגנטינה, צ’ילה, אורוגוואי וברזיל

קרוז וטיול בדרום אמריקה הוא ללא ספק מסע מרתק של פעם בחיים המשלב נופים מרהיבים, אתרי טבע ונוף שאין כמותם בשום מקום אחר ואוכלוסיה מקומית מגוונת בעלת תרבות מרתקת.

קרוז בויטנאם וקמבודיה על נהר המקונג בספינה המהודרת מקונג פרסטיג’ 2

טיולי עומק בהאנוי, סייגון (הו צי' מין סיטי) ומקדשי אנגקור בקמבודיה

טיול תרבות ושייט על נהר הסיין בנורמנדי וברטאן לאוהבי נופים פסטורליים, הסטוריה וקולינריה משובחת

נורמנדי וברטאן , שני חבלי ארץ בצפון מערב צרפת, לשפת האוקיינוס האטלנטי. הצבע הירוק שולט וממש מכה בעיניים.

טיול בדורדון-פריגור ושייט בנהר הגארון שבדרום-מערב צרפת לאוהבי החיים הטובים

טיול בחבל דורודן-פריגור, מהיפים שבצרפת – נופים יפהפהים, טירות, אתרים הסטוריים וגסטרונומיה משובחת

קרוז מאורגן במערב הים התיכון כולל סיציליה ומלטה

תכנית טיול מגוונת הכוללת כניסות לאטרקציות החשובות בכל נמלי העגינה

קרוז מאורגן סובב את האיים הבריטים – אוגוסט

תוכנית טיול עשירה במרכיבי תרבות, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות

קרוז מאורגן אל ארץ הפיורדים הנורבגיים כולל קופנהגן

קרוז המחבר יחדיו את הנופים הדרמטים של הפיורדים הנורווגים יחד ההיסטוריה העשירה של האזור הזה המשתרעת מימי הויקינגים ועד לימינו אלו בה הפכו הנורווגים לברוני נפט.

קרוז מאורגן לארץ הפיורדים הנורבגים כולל ברלין, המבורג ואנגליה

מסלול עשיר במיוחד הכולל למעט הפיורדים גם את גרמניה ואנגליה

  • רנואה לפלנד

קרוז מאורגן סובב הפיורדים והחוג הארקטי עד לשפיצברגן, מעבר לכף הצפוני

קרוז המחבר יחדיו את הנופים הדרמטים של הפיורדים הנורווגים עם ההיסטוריה העשירה של האזור הזה המשתרעת מימי הויקינגים ועד לימינו אלו בה הפכו הנורווגים לברוני נפט

קרוז תרבות מאורגן סובב הים הבלטי

מסלול עשיר במיוחד בשני ימי הביקורים בסנט פטרסבורג, כולל מופע בלט ברמה עולמית בבית תיאטרון ואופרה מהמפוארים בתבל, ארוחת צהריים רבת מנות מתפריט רוסי מסורתי בלווי מופע מוסיקלי, ביקור בגני פטרהוף ועוד

קרוז מאורגן אל בירות התרבות של הים הבלטי

סלול עשיר במיוחד בשני ימי הביקורים בסנט פטרסבורג, כולל מופע בלט ברמה עולמית בבית תיאטרון ואופרה מהמפוארים בתבל, ארוחת צהריים רבת מנות מתפריט רוסי מסורתי בלווי מופע מוסיקלי, ביקור בגני פטרהוף ועוד

טיול וקרוז מאורגן בניו אינגלנד ומזרח קנדה כולל סיורים בניו יורק ופילדלפיה

סיור בעיר ניו יורק עם אוטובוס צמוד לפני העליה לקרוז

תרבותו – טיולי תרבות

“תרבותו” (תלמיד, בשפה האכדית), מקבוצת רימון, עוסקת בארגון טיולי תרבות במתכונת סמינר, בקבוצות מאורגנות ולא גדולות. נושאי התרבות העיקריים בהם מתמקדים הטיולים הם: היסטוריה, ארכיאולוגיה, מוסיקה, אמנות, אנטרופולוגיה, ארכיטקטורה, ספרות ויהדות התפוצות. הסמינרים, נערכים בכל הערוצים המוכרים: טיולים יבשתיים, קרוזי נהרות, קרוזי אניות גדולות וטיולי רכבת.
את הטיולים מובילים תמיד מומחים בעל ידע רחב ועמוק ביעד אליו נוסעים, לפעמים שניים. אלו הם בד”כ אנשי אקדמיה, עיתונאים, סופרים, אוצרי אמנות וחוקרי תרבות. מומחי תוכן אלו יודעים לקחת יעד ובעזרת הכנה טובה ותכנון נכון יודעים להחיות אותו עבורכם.

מסלולי הטיול של “תרבותו”, חותרים למקוריות יעדים, בעלי דמיון, מתוזמנים ומאוזנים היטב בין עומק הידע ובילוי. ברב המקרים, סיור מקדים בכל יעד, מאפשר לנו לבנות לו”ז המכסה היטב את הנושא אבל משלב גם תשומת לב קפדנית לעניינים מעשיים על מנת להבטיח חוויה מעשירה וחלקה.
בכל טיול שלנו, אתם בחברת מטיילים אחרים החולקים איתכם את התשוקה להעמיק ולחקור את המקומות בהם אתם מבקרים, מזוויות שונות. מניסיוננו, התשוקה הזו היא מכנה משותף מספיק חזק כדי לייצר על בסיסה חברויות חדשות זמן רב אחרי שהטיול הסתיים.
אם אתם סקרניים ומוכנים עדיין ללמוד ולהיפתח לעולמות חדשים וייחודיים, “תרבותו” היא עבורכם.
לאתר תרבותו – טיולי תרבות לחץ כאן