רוביניימי – יוצאים לטיול בלפלנד

לפלנד היא חבל ארץ המצוי בצפונה של יבשת אירופה, מצפון למדינות סקנדינביה והיא מתפרסת על פני פינלנד, שבדיה, נורבגיה ורוסיה. באזור זה יש כמויות עצומות של שלג, חשכה בחלקים ארוכים של השנה לעומת חודשי הקיץ בהם השמש אינה שוקעת. לכל זה מתווסף הטבע המדהים, נוף בראשית לבן, קסום, מסתורי ועוצר נשימה ובימות הקיץ נוף ירוק ומרענן.

טיולי החורף ללפלנד פופולאריים ביותר ומהווים חוויה מרתקת לכל הגילאים.

רוביניימי היא העיר המרכזית בחבל לפלנד אשר בפינלנד הרחוקה. עם טיולי אופקים נגיע לעיר זו אשר מהווה מוקד ממנו יוצאים לשלל הטיולים והאטרקציות שיש ללפלנד להציע לנו כמו למשל: מוזיאון הארקטיקום נמצא ממש על שפת הנהר. זהו אחד המקומות הנחשבים כאתרי התרבות המרכזיים והמפורסמים של של רובניימי. מוזיאון הארקטיקום הוא גם אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בכל האזור וכמובן שהוא יעד חובה בביקורכם. במוזיאון תוכלו לחזות בתולדות התרבות הפינית בלפלנד ובכל האזור הארקטי, ויש בו מידע רב וחשוב ביותר על אורח החיים המיוחד של התושבים המקומיים, הפולקלור, המסורות מהתקופה הקדומה ועד היום.

במרחק של שמונה קילומטרים צפונה מרוביניימי תגיעו לכפרו של סנטה קלאוס. בכפר מיוחד זה תראו את סניף הדואר של סנטה קלאוס, בסניף הדואר תמצאו עשרות פריטים השייכים לחג המולד ולמתנות של סנטה קלאוס וכן תראו את המשרד הרשמי של סנטה קלאוס, בו ניתן לפגוש בסנטה עצמו!  אל תחמיצו גם קו לבן המסמן את גבולו של החוג הארקטי, ועובר באמצעו של כפר. בנוסף, בכפר יש גם מגוון של מסעדות וחנויות למזכרות.

במרחק הליכה מהכפר של סנטה קלאוס, ניתן להגיע לפארק סנטה – מתחת לאדמה יש פארק אטרקציות ושעשועים מיוחד וללא ספק זוהי אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר ברוביניימי ובלפלנד.  בפארק מתקיימים מופעים מיוחדים כמו מופעי אלפים, סדנאות שונות ומעניינות להכרת התרבות הלאפית, רכבות הרים, בר קרח ייחודי, פסלי קרח ייחודיים וגם גלריות, במקום חנויות רבות וקרוסלה מהנה לחג המולד כמובן, כמו כן תבקרו במטבח של גברת קלאוס ואטרקציות נחמדות נוספות.

אולי נזכה אפילו לחזות בזוהר הצפוני – תופעת טבע מיוחדת במינה. בתקופות שונות מתקיימים פסטיבלים ייחודיים באזור למוסיקה ולאמנים שונים מכל העולם בהם תוכלו גם אתם לקחת חלק.

רוביניימי מהווה מוקד יציאה לטיולי ספארי ולחוויות רבות נוספות כגון טיול במזחלות שלג רתומות לכלבים, אופנועי שלג וכד’

2017-08-07T09:23:50+00:00