מכתבי תודה אייל סידס

מכתבי תודה אייל סידס 2017-08-30T11:49:16+00:00

טיול לדרום הודו – gueta_e

הבוקר חזרנו מטיול לדרום הודו עם הגדול מכולם אייל סידס הענק מלאי חויות והנאה מכל יום הן מבחינת האיגון , האתרים והמסלול אין בפי מילים לתאר את הערכתי מאייל סידס ואנו אישתי ואני מצפים בקוצר [...]

טיול לדרום הודו – אפרים אילנה

נסעתי לטיול עם בעלי אפרים ניסים יליד קוצין, היה טיול מדהים בארגונו וניצוחו של הגדול מכולם אייל סידס, פשוט היה מדהים ומאורגן להפליא, כפי שהתרגלנו בטיולים הקודמים שנסענו איתו, כל הכבוד ומחכים לטיולים הבאים איתו.

דרום הודו עם הגדול מכולם-אייל סידס – ניסלבוים סימה

זהו הטיול החמישי שאנחנו יוצאים עם המדריך אייל סידס. יצאנו כרגיל עם ציפיות מאד גבוהות ואייל כרגיל עמד הרבה מעבר לציפיות.. מדריך מוכשר ,חכם,אנושי, בעל ידע רב,כושר ארגון ויכולת מנהיגות אדירה..סוחף אחריו מאות מטיילים מרוצים [...]

טיול של פעם בחיים בהדרכת אייל סידס הגדול מכולם – miki3008

חזרנו מטיול לדרום הודו עם המדריך אייל סידס הגדול מכולם. הטיול היה מושלם וזאת בזכות כושר הארגון,הקסם,היכולת להסתדר עם הקבוצה המגוונת של אייל. המסלול והאתרים שאייל תכנון היו מעניינים. כל הטיול התנהל בצורה מושלמת. זה [...]

הערכה לאייל סידס הגדול מכולם!! – gadshamir

חזרנו לפני מספר ימים מטיול מדהים במדינות טמיל נאדו וקרלה שבדרום הודו.את הקבוצה הדריך אייל סידס שלא חסך במאמצים כדי שנחווה, באופן מירבי,את החוויות המופלאות שמדינה מורכבת רבת פנים זו מזמנת למי שמבקר בה.אייל לא [...]

טיול לדרום הודו 7 עד 23 מרס 2011 בהדרכת המדריך סידס אייל. – טל יוסף

אנחנו נוסעים עם אייל בפעם הרביעית ונמשיך לטיל עם אייל כל עוד תיק התרופות קל יותר משאר המטען הדרוש לטיול.הטיול בהדו היה מאורגן ומענין לא פסחנו על סעיף כל שהוא כולל הגשמת חלום לחברנו ניסים [...]

טיול לדרום הודו עם המדריך אייל סידס מ – שמעוני שמעון

חזרנו מטיול מהנה ומרתק בדרום הודו, חבל ארץ אשר כמעט ואינו מתויר, בהדרכתו של מדריכנו היקר אייל סידס. אייל, ביוזמתו האישית, ערך ותכנן את הטיול לפרטי פרטים. הוא נסע ביחידות לאותם מקומות שבקרנו, בדק את [...]

טיול לדרום הודו עם המדריך אייל סידס. – שרה לבנשטיין

אני יושבת וחולמת על דרום הודו שהשארנו מאחור, והחלומות המרגשים עולים וצפים משום שהאמן הנעלה -אייל סידס ארג לנו משבצת אחר משבצת, משתמש בחוטי זהב השזורים בידע הבלתי נידלה שלו ובשיפעת הסבלנות והתשוקה להעשיר את [...]

טיול לתאילנד עם אייל סידס – יפעת

היינו בטיול לתאילנד מטעם חברת פרופיט עם המדריך אייל סידס. אייל היה פשוט מדהים. המון ידע עם הרבה נכונות להעניק אותו לאחרים. הרגשנו שממש חשוב לו שנהנה ושיהיה לנו טוב. אייל הסביר לנו במהלך הטיול [...]

טיול לסין פלטניום – dalya59@gmail.com

היינו בטיול בסין מטעם חברת אופקים עם המדריך אייל סידס.אייל היה פשוט מדהים המון ידע עם הרבה נכונות להעניק אותו לאחרים הרגשנו שממש חשוב לו שנהנה ושיהיה לנו טוב אייל הסביר לנו במהלך הטיול על [...]

טיול אופקים לסין בהדרכת אייל סידס – מירי ואורי קפלן

הטיול לסין שיצא לדרך ב-11.5.2011 בהדרכתו המעולה של אייל סידס היה מדהים. בתי המלון היו טובים בדרך כלל, מסלול הטיול תוכנן ונוצל להפליא, וקבוצה של 38 מטיילים מכל רחבי הארץ התגבשה בצורה טובה מאוד. "עושה [...]

טיול לסין בהדרכת אייל סידס – חדווה ברון

אנו מבקשים להודות לאייל סידס על חוויה בלתי רגילה שחווינו בטיול לסין.רכשנו מידע רב ביותר, אודות הארץ המיוחדת הזו. העשרנו את עולמינו באופן, שילווה אותנו ימים רבים.תודעתנו אודות העולם הזר והמוזר,כפי שנתפס על ידינו,השתנתה ללא [...]

הטיול לסין ב11.5 עם המדריך אייל סידס – sheli

הטיול לסין בהדרכתו של אייל סידס היה מהנה ומרתק. המסלול תוכנן בקפידה ונוצל כראוי מדי יום . אייל גילה בקיאות רבה בכול נושא סין , הרצאותיו המענינות והסבריו הבהירים תרמו רבות לשידרוג הטיול ולהבאתו לרמה [...]

טיול לסין – hanid

שלום בתאריך 15 יוני יצאתי לסין עם המדריך אייל , ברצוני להודות ולשבח ולהלל, את המדריך המקסים אשר גילה ידע ובקיעות רבה בארץ הגדולה , דאג לקבוצה בצורה בלתי רגילה , אראה איכפתיות ורצון טוב [...]

טיול לסין עם המדריך אייל סידס – dannou

אני רוצה להודות מכל לבי לאייל סידס המדריך שלנו לסין. כל מה שציפיתי לראות ולהתרשם מסין, קיבלתי. אייל העביר לנו את הידע המעמיק והמעשיר שלו על ההסטוריה והמורשת של סין בצורה יוצאת דופן. הוא מדריך [...]

טיול לתאילנד עם המדריך אייל סידס – זאב פורמן

חזרנו מטיול מוצלח בתאילנד ומדובר בטיול מקיף, עשיר ואיכותי. להצלחת הטיול תרם כמובן המדריך אייל סידס, שכדרכו (כבר טיילנו עימו בעבר) הנהיג את הקבוצה ביד רמה ומגבשת ותרם מהידע העשיר שלו ומיכולותיו ליצור אווירה טובה, [...]

טיול פלטינום לתאילנד עם המדריך אייל סידס. – שמוליק סנדלר

ברצוננו להודות לאופקים ולמדריך שלנו אייל סידס על טיול מהנה ורב חוויות מעין כמוהו. היינו 4 משפחות עם ילדים בגילאי 7-14 בטיול מבוגרים (טיול פלטינום) שלמרות שהיה טיול למבוגרים גם ילדינו נהנו בו הנאה מרובה.אייל [...]

טיול לתיאלנד – Aberr

יצאנו לטיול לתיאלנד עם אייל סידיס המדריך, קצת עם חששות לאור השיטפונות שפורסומו בתקשורת , אייל עם כושר השכנוע שלו לצאת לטיול בזמן ויאמר לזכותו לא התאכזבנו כלל וכלל להיפך נהנינו מאד מהטיול אודות לאייל [...]

תודה לאייל סידס – עדה ויאיר ריבוח

שלום רב, אנחנו נוסעים לטיולים משנת 74 בכל הטיולים התברכנו במדריכים טובים אך לטיול לסין שממנו חזרנו לפני שבוע התברכנו וחווינו את סין בצורה בלתי רגילה וזאת בזכותו של אייל. מדריך עם ידע עצום, אנושי,חם [...]

טיול לוייטנאם קמבודיה ותאילנד עם המדריך אייל סידס – ניסלבוים סימה ומוטי

חזרנו השבוע מטיול לוייטנאם קמבודיה ותאילנד. זהו הטיול השישי שלנו עם אייל סידס. עדיין נרגשים ומתקשים לעכל את גודל החויות שעברנו ולחזור לשגרה. היה טיול מקסים , אייל מדריך גדול ...מלא ידע , כושר ארגון [...]

תודה לאייל סידס טיול ויטנאם,קמבודיה ותאילנד 2/2-19.2.12 – אפרים אילנה

זה הטיול החמישי שאני ובעלי נסים נוסעים עם אייל. אני רוצה להודות מכל הלב לאייל סידס שלנו. מדריך משכמו ומעלה בחור ענייני, איכותי,ובעיקר חברותי. השקיע בקבוצה מעל ומעבר. אייל תמשיך להיות מדריך מס' 1.

תודה והערכה למדריך אייל סידס – גד ואילנה שמיר

לחברת "אופקים" שלום אנו,גד ואילנה שמיר מקיבוץ חורשים,חזרנו לפני כשבועיים מטיול גדול ומדהים בווייטנאם,קמבודיה ותאילנד. הטיול, במסגרת חברת "אופקים" ,הובל ע"י המדריך אייל סידס.קשה להעלות על הדעת מדריך משובח ואיכותי יותר מאשר אייל אשר לא [...]

תודה לאייל סידס על הטיול המרגש – anita

זה עתה חזרתי מטיול בן 16 יום בויאטנם, קמבודיה ותאילנד. הטיול היה נהדר ! כל מקום שהגענו אייל הסביר לעומק, קיבלנו חומר מודפס לקרוא אפילו, ואייל הפגין ידע מרשים. הוא לא זז מהקבוצה לרגע והיה [...]

טיול לויטנאם,קמבודיה ותאילנד עם אייל סידס הגדול מכולם!!!! – ציונה ויפת

חזרנו מטיול עשיר בחויות. רצינו להודות לאייל על טיולמאורגן ומושקע. כמו שרק אייל יודע לארגן . זהו טיולנו הרביעי עם אייל .נשמח להמשיך איתו ליעד הבא. ולהרגיש צעירים ונמרצים תודה מכל הלב אוהבים אותך יפת [...]

תודה מכל הלב לאייל סידס מהטיול בויאטנם, קמבודיה וטילנד פברואר 2012 – אליהו גואטה

זה הטיול החמישי מזל אישתי ואני נוסעים עם אייל סידס מדריך משכמו ומעלה משקיען בלתי נדלה. אנו מאד נהנים לנסוע איתו ומצפים לטיול הבא במחיצתו.

מאורגן תאילנד 23/2-8/0 – talpaul

טיול מוצלך ביותר אשר עשינו בתאילנד, הורגן ע" חב' אופקים ובניצוחו של מר. אייל סידס. יש לציין כי להצלחתו של הטיול פעל מר.אייל סידס(אייל)במקצעויות וביד רמה מעבר מימה שנדש ממדריך טיולים. ידוע שחב' אופקים מארגנת [...]

תודה לאייל סידס – sima hurvitz

חזרנו לפני יומיים מטיול מדהים להונג קונג, מקאו וסין. ברצוננו להודות למקרב לב למדריך הנפלא אייל סידס שבזכותו ההנאה מהטיול היתה מושלמת. אייל בעל ידע רב ,הסבריו מרתקים ומענינים. הוא דאג למצב רוח טוב ולגיבוש [...]

חזרנו לפני 4 ימים מטיול קסום בהונג קונג, מקאו וסין. ברצוננו להודות מקרב לב למדריך הנפלא אייל סידס שבזכות הידע הרב שלו, המקצועיות ,האנושיות החום הרב והדאגה לכל אחד ולכל פרט בטיול נהנינו בצורה יוצאת [...]

טיול לסין אייל סידס 4.2012 – שנהב אוקי

קצרה היריעה לספר על חווית הטיול לסין בכלל, ועל אייל בפרט. ובכל זאת נתחיל מאייל בפן האישי,אייל נתן את כל כולו,ברגישות, אנושיות ואמפטיה שלו לכל אחד בקבוצה כאילו הוא יחיד ומיוחד. מעבר לכך, ריתק אותנו [...]

טיול לסין עם אייל סידס – איכויות שלא הכרנו עד כה – asaelorly

חזרנו היום מטיול מקיף בסין(18 יום) עם אייל סידס, מדריך מקצועי ואיכותי ברמות שלא הכרנו עד כה. אייל הפגין ידע ושליטה יוצאת מן הכלל בחומר והעביר אותו בצורה מרתקת ומעניינת. בנוסף גילה כושר ארגון מצויין [...]

טיול לסין מ-3/6-20/6 בהדרכת אייל סידס – זהבה סלע

הטיול לסין היתה חוויה נפלאה, שהורכבה מקבוצה של אנשים נפלאים, שנתנו את דעתם לגיבוש ולהרמוניה בין החברים השונים, ובהובלת המדריך אייל סידס, אשר הצליח, בעזרת חן אישי ליצור חוויה שכולה הנאה ושמחה. נוסף על מקצועיות [...]

טיול לסיו 3-20.06.2012 עם אייל סידס – amalfi

We want to thank Ofakim and Eyal Sides for a wonderful trip to China. Eyal is an outstanding tour guide with a wide knowledge of the county and its history. He is the most caring [...]

טיול מופלא לסין – nani0703

בתחילת חודש יוני יצאנו לטיול הקסום לסין בהדרכתו של אייל סידס. הטיול היה בנוי בצורה מגוונת, מלא הפתעות וחוויות. אין מילים לתאר את היחס הנפלא שקיבלנו מאייל, הדאגה האינסופית לכל אחד ולכל פרט בטיול. כמו [...]