טיולי משפחות מומלצים באירופה – היער השחור, צרפת, איטליה

אירופה שופעת ביעדי טיול המתאימים למשפחות, לבילוי משותף של הורים וילדים ולחוויות משפחתיות רבות ומגוונות. להלן מספר יעדים בהם תמצאו את החופשה המשפחתית המושלת!

 

היער השחור

 

היער השחור! הוא יעד נפלא לטיולי משפחות באירופה. אגדות האחים גרים, פארק אירופה, שעוני הקוקיה, כל כך הרבה ירוק מסביב, מפלים, מגלשות הרים, נופים מרהיבים ושפע של פעילויות למבוגרים ולילדים.

 

היער השחור או כפי שהוא נקרא בגרמנית Schwarzwald , ידוע ופופולארי מאד ובשנים האחרונות רבבות ישראלים נוהרים אליו בחופשתם המשפחתית. מסלולי הטיול והאטרקציות הרבות הקיימות בו המתאימות למשפחות עם ילדים גדולים וילדים קטנים כמו המוזיאון הפתוח בגוטאך, פארק הציפורים, פארק החושים, פארק החבלים ומגלשות ההרים בטודנאו ובמקומות אחרים, האגמים היפים טיטיזי ושלוכזי, בהם ניתן לבלות ולשוט ואף לבלות בסביבתם וכמובן פארק אירופה!

 

בטיול משפחות ליער השחור תחוו את האטרקציות המרובות המצויות בחבל ארץ זה. כולן מתאימות לכל הגילאים. זהו אזור מגוון, מרתק וצבעוני ואחד המקומות היפים ביותר באירופה. טיול מאורגן למשפחות ברחבי היער השחור מזמן מפגש עם ערים וכפרים ציוריים, ופולקלור. כמו גם עיירות מרפא ומעיינות חמים.

היער השחור מפורסם במלאכת הכנת שעוני הקוקיה ולרוחב האזור ניתקל בבתי מלאכה רבים.  הערים באדן-באדן ופרייבורג הן הערים המרכזיות והיפות באזור. פרייבורג היא בירת האזור כולו. זוהי עיר אוניברסיטאית תוססת המצויה בדרומו של היער השחור.

הרמה הגבוהה ביותר באזור הוא הר פלדברג. כ- 1500 מטר מעל פני הים. במקום אתר סקי גדול. למעשה אחד הגדולים מחוץ לאלפים באירופה. כשמגיעים לאזור רואים ירוק וגוונים של ירוק כאילו מדובר בחממה. ואכן זו חממה טבעית. הרבה גשם, היער מגן מרוח והרבה חום שמש מה שגורם לתחושה של חממה.  העצים ביער כל כך רבים וצמרותיהם כל כך עבותות שמן הצפיפות נוצר צל עם מעט אור השמש ונראה כאילו הוא שחור. לא סתם נולדו כאן אגדות האחים גרים…
טיול משפחות ליער השחור חוסך לכם כאב ראש וטרחה מרובה. תוכלו לפנות את הזמן וליהנות מהיופי הרב במקום שהיער השחור יכול להציע, משלל הפעילויות והאטרקציות אליהן נגיע ומהאוכל הטוב הקיים באזור.

 

 

צרפת:

 

צרפת היא מדינה המפתה את המטיילים בה בתרבות המצויה בכל פינה, בהיסטוריה המדברת מקירות הבתים העתיקים ומהסמטאות הצרות, בתי הקפה הקטנים, כיכרות שוק יפהפיות, מסעדות ביסטרו מפוארות ועוד ועוד. זוהי אחת המדינות המתויירות בעולם ולא בכדי. צרפת מתאימה מאד גם לטיולי משפחות ובכל גיל תמצאו בה עניין רב ואטרקציות מתאימות.

צרפת היא מדינה יפהפיה עם עיר בירה הידועה ביופיה ברחבי העולם. בטיולים ברחוב הפריזאי תוכלו לצלול למעמקי ההיסטוריה ולדמיין את החיים בעברה בכנסית הנוטרדאם, להיחשף לאומנות עשירה דרך המוזיאונים הרבים ובראשם – הלובר, לבלות בפארקי השעשועים כמו דיסנילנד פאריס ופוטורוסקופ ובמוזיאונים מסקרנים המתאימים גם וחלקם בעיקר לילדים.

 

טיול משפחות לצרפת עם אופקים חושף בפניכם את פניה הרבות של המדינה, על נופיה המרהיבים, האטרקציות הרבות בה וההיסטוריה הגדושה בסיפורים מרתקים. ספק אם יש מדינה בכלל ובאירופה בפרט שהיא כה קורצת, כה מפתה, כה מושכת כמו צרפת. לא בכדי היא מהווה יעד נחשק לרבים!

טיול משפחות לצרפת מתאים לכל גיל. מי מכם שאינו בנוי או לא מעונין להיות טרוד בתכנון הטיול, בהשכרת רכב, בשימוש בשפה זרה ובנסיון להסתדר במדינה זרה, יוכל לנוח במושב האוטובוס ולהירגע ולהיות לגמרי עם הילדים ולתת למדריך של טיולי אופקים לקחת אתכם ולהסביר ולהדריך במלוא הרצינות ותשומת הלב.

 

 

צפון איטליה:

אגם גארדה שבצפון איטליה הוא המקום המושלם לביקור ולבילוי משפחתי !

איטליה היא מדינה ידידותית מאד לילדים ויתכן אף שהידידותית ביותר באירופה. משפחות מתקבלות בחום רב באזור אגם גארדה המציע שילוב מדהים של חום וצבע ובילויים אין קץ!

אגם גארדה הוא האגם הגדול ביותר באיטליה. המקום היפהפה הזה הנמצא ממש למרגלות הרי האלפים, היווה מקור להשראה לאמנים ולסופרים רבים. סביב האגם יש גם כפרים עתיקים ומדהימים ביופיים וגם עיירות מודרניות וחדשניות בכל מובן ועניין. זהו אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר באיטליה והוא פשוט יעד נפלא להגעה עם  ילדים בשל מגוון הפעילויות והאטרקציות המשפחתיות אותן המקום מציע. ילדים יכולים ליהנות ממגוון הפארקים הקיים סביב האגם כדוגמת פארק השעשועים  גארדלנד – הפארק המפורסם והגדול ביותר באיטליה, פארקים רבים נוספים, ארוחות נושא מגוונות, חופי ים ציבוריים ועוד ועוד. עיירות עתיקות כמו סירמיונה הציורית והמקסימה, המצויה בדרומו של האגם מהווה יעד פופולארי מאד בקרב המטיילים.  האגם מתאים מאד גם לחובבי הספורט והאטרקציות הימיות ומציע שייט, צלילות ואף גלישת רוח כמו גם אטרקציות ספורטיביות סביב האגם כמו רכיבה על אופניים וטיפוס הרים ואף טיולים רגליים בשבילי ההליכה הרבים. כל אלו הופכים את האזור פשוט תפור לכולם ובמיוחד לבילויים עם המשפחה.

ביחד איתנו תוכלו להגיע לאזור עם כל בני המשפחה וליהנות מימים של נופש וחופש, של פעילות והנאה המתאימה לכולם ובמינונים המתאימים לכם – לילדים הקטנים, לילדים הגדולים יותר וגם למבוגרים שבמשפחה.

חלקו הצפוני של אגם גארדה מוקף בהרים גבוהים ודרמטיים שממש יוצאים מהאגם ונוסקים כלפי מעלה בעוד שחלקו הדרומי של האגם הוא עם קו נוף עדין יותר ובו במגוון האטרקציות סביב האגם אותם ציינו. סביב האגם יש נופים מדהימים ונגישות גבוהה מאד לערים היסטוריות ומרשימות כמו ורונה, מילאנו ואפילו ונציה שהיא למעשה העיר המתויירת ביותר בצפון איטליה וגם אליה תוכלו להגיע ! כמו כן, ניתן לערוך מאזור זה טיולים רבים להרי הדולומיטים או לאגמים קטנים יותר שמצויים במרחק קצר כמו אגם טנו, אגם לדרו ואגם איזו כמו גם לאגמים גדולים יותר כמו אגם קומו ואגם מג’ורה. בנוסף, מבחר ספינות וסירות חוצות הלוך ושוב את האגם ומציעות שייט מהנה וימים מדהימים על האגם.

היום אגם גארדה נחשב אחד המקומות הטובים ביותר לחופשה משפחתית הכוללת שייט, פארקים אטרקטיביים לילדים קטנים וגדולים יותר, צלילה באגם ואף גלישת רוח וטיפוס ורכיבה על אופניים על ההרים מסביב. מזג האוויר הנעים, נוף קסום ורגוע, אתרים היסטוריים ומעניינים במיוחד, אנשים חמים ומסבירי פנים הופכים את גארדה לאתר עולמי לחופשה משפחתית!

 

הולנד:

 

הולנד היא יעד נפלא לטיול משפחות. טיולי המשפחות שלנו להולנד הם טיולים ייחודיים אשר יתנו לכם חוויה מרגשת, מגבשת את המשפחה ואותה תנצרו בליבכם לעד!

טיול משפחות מאורגן להולנד עם הילדים יחד איתנו באופקים הוא טיול מהנה אותו אף אחד מבני המשפחה לא ישכח במהרה לאחת המדינות האהובות ביותר באירופה. זהו יעד תיירותי אהוב ומסקרן הן למשפחות עם ילדים אך למעשה כל אחד יכול למצוא בה עניין רב והנאה מרובה. מרבית הטיולים מתקיימים בחודשי הקיץ וזאת משום שהחורף בהולנד קר במיוחד. ניתן לטייל גם בחודשי האביב ולאורך כל השנה צפויים ימים של גשם.

הולנד היא מדינה נוחה לטיול וידידותית ביותר וניתן לשלב בטיול כזה ביקור בערים הגדולות והמעניינות כמו אמסטרדם הבירה המצליחה להיות כל כך רבגונית אבל גם כל כך אינטימית עם כל כך הרבה אטרקציות המתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד – החל משייט מהנה בתעלות העיר, מוזיאון נמו למדע, מוזיאון מאדאם טוסו, העיר דן האג והאתרים המסקרנים בה ובסמוך לה כמו מדוראדאם ועיר הנמל רוטרדם וכן בילוי במקומות הכפריים יותר ובעיירות הציוריות והמזוהות כל כך עם העם ההולנדי, בכפרי הדייגים כמו וולנדם ומרקן, בחיטהורן המדהימה ובפארקי השעשועים המגוונים כדוגמת פארק אפטלינג ופארקים אתגריים יותר.

בטיול מאורגן להולנד עם אופקים תחוו שילוב של נוף וטבע קסום, ערים שוקקות ומודרניות, מוזיאונים מעניינים וגם אוכל טוב!

יתרון נהדר נוסף של הולנד הוא שטחה הקטן והיכולת המהירה יחסית לעבור ממקום למקום ולראות את כל מה שהמדינה המדהימה הזו יכולה להציע לכם. לכן, הטיול המאורגן בהולנד נוח במיוחד.

 

בטיולי המשפחות עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. אין צורך בתכנונים ובדאגות מיותרות – בשביל זה אנחנו כאן כדי שכל חששות תכנון הטיול וארגונו יוסרו מכם ותוכלו לבלות בנחת בכל אחת מהמדינות. מדריכי אופקים הם בקיאים ומנוסים ביותר ויוכלו להעשיר את הידע שלכם כמו גם לייעץ לכם מה לעשות בשעות הפנויות במהלך הטיול.

טיול מוצלח בחו”ל מורכב תמיד מפרטים רבים ומפרטי פרטים גדולים וקטנים והם אלו המשפיעים על ההנאה וההצלחה של הטיול. גם בטיולים המאורגנים של אופקים המותאמים למשפחות אנו מקפידים מאד על אותם פרטי שיכולים להשפיע על הצלחתו של הטיול ועל מידת ההנאה שלכם מהטיול. לכן, אנו משקיעים את מאמצים רבים כדי שכל מי שמטייל בטיול מאורגן יקבל את התמורה הטובה ביותר, לכספו ולזמנו ומציעים לכם חופשה מושלמת במיוחד עבורכם עם אווירת חופש, הנאה ואתרי ביקור מומלצים מהנים  וכל זאת בהדרכתם של מיטב המדריכים שלנו, בעלי ידע ניכר ומרשים באתרים השונים והם שינחו אתכם לאורך כל המסלול.

2017-09-17T10:53:37+00:00