טיולים מאורגנים לתאילנד

טיולים מאורגנים לתאילנד 2018-05-09T19:48:25+00:00
  • טיול מאורגן לתאילנד לשומרי מסורת

תאילנד פלטניום – לשומרי מסורת

ממלכת סיאם תאילנד כולל הצפון, פטאייה ופוקט – 15 יום טיולים לשומרי מסורת בהווי דתי בנגקוק, קנצ'אנבורי והגשר על הנהר קוואי, צ'יאנג-ראי, משולש הזהב ושבטי הילידים, צ'יאנג-מאי, פוקט, פאנג נה ו"ג'יימס בונד איילנד", פאטייה

שבטים ומקדשים – לשומרי מסורת

ויטנאם,תאילנד  - לשומרי מסורת קוד טיול: XVT מדינות: ויטנאם, תאילנד אזורים: האנוי, הא לונג ביי, נין בין, הו צ'י מין סיטי, דלתת המקונג, מחילות קוצ'י, פאטיה אורך הטיול: 12ימים/10 לילות סגנון: טיולים [...]

  • תאילנד - טיול משפחות לשומרי מסורת

מטיילים בבנגקוק ונופשים בפוקט – טיול משפחות לשומרי מסורת

תאילנד, כולל הצפון ופוקט – 15 יום/12 לילות

  • טיול מאורגן לתאילנד לשומרי מסורת

תאילנד המלכותית- לשומרי מסורת – 15 יום

ממלכת סיאם תאילנד כולל הצפון, פטאייה ופוקט – 15 יום טיולים לשומרי מסורת בהווי דתי בנגקוק, קנצ'אנבורי והגשר על הנהר קוואי, צ'יאנג-ראי, משולש הזהב ושבטי הילידים, צ'יאנג-מאי, פוקט, פאנג נה ו"ג'יימס בונד איילנד", פאטייה

  • תאילנד - טיול משפחות לשומרי מסורת

פלאי תאילנד – טיול משפחות לשומרי מסורת

תאילנד, כולל הצפון ופוקט – 15 יום/12 לילות

  • תאילנד - השוק הצף

פלאי תאילנד טיולי משפחות תאילנד, כולל הצפון ופוקט PKR

בנגקוק, פארק סיאם סיטי, השוק הצף, גן השושנים, פארק "עולם הספארי", צ'יאנג ראי, משולש הזהב, צ'יאנג מאי, פארק החבלים, פוקט, פאנג נה ו"ג'יימס בונד איילנד"

  • תאילנד - תמונת שקיעה

תאילנד פלטינום – BKM

בנגקוק, השוק הצף, אמפאוואה, קנצ'נאבורי, שמורת מפלי אראוואן, פאטייה, צ'יאנג ראי, דוי טונג, פאי ושבטי הילידים, צ'יאנג מאי, פוקט, פאנג נה והאיים

טיול מאורגן לתאילנד

ממלכת תאילנד בדרום מזרח אסיה נהפכה בעשרים השנים האחרונות לאחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר בעולם. אפשר להבין את זה בקלות. תאילנד מציעה למבקרים מן המערב שילוב שלא יוכלו למצוא בשום מקום אחר. בעצם אפשר להגדיר זאת כך: טיול מאורגן לתאילנד מגשים לכולנו את החלום של המזרח הרחוק – האקזוטי, הצבעוני, המפנק, בעל המסורת הבודהיסטית המרשימה, מקדשי פאר אבל גם שווקים פנטסטיים, מהטובים בעולם. כל אלה לצד חופי ים מופלאים, מאתרי ביגור מרתקים והרפתקה גדולה שאפשר לחוות אותה בנוחות – עם שירותי תיירות מצוינים ואוכל נהדר.

שטחה של תאילנד 514 אלף קמ”ר (פי 25 משטח ישראל). חיים בה 63 מיליון תושבים. בירתה היא בנגקוק בה חיים 7 מיליון תושבים. 95 אחוז מן האוכלסייה הם בודהיסטים. במדינה פזורים מקדשים רבים וכהני הדת זוכים לכבוד רב. המטבע הוא באט והשפה תאית, אם כי בשנים האחרונות רבו מאוד דוברי האנגלית.
העונה החמה היא בחודשים מרץ-אפריל. עונת הגשמים במאי עד אוקטובר, והעונה הקרירה והיבשה והטובה ביותר לביקורים בין נובמבר לפברואר.ישראלים לא זקוקים לאשרה בתאילנד.
בדרך כלל מחלקים את תאילנד לחמישה חבלי ארץ: בנגקוק וסביבתה, המישורים המרכזיים, חבל אישאן (Ishan), צפון המדינה, החופים הדרומיים.
אתרי ביקור המרכזיים נמצאים בבנגקוק ובסביבתה; באזור פוקט והאיים הטרופיים בדרום המדינה ביניהם מפורסמים במיוחד קו-סאמוי, וקו-פיפי; אזור העיר צ’אנג מאי בצפון המדינה ממנה יוצאים לטיולים ב”משלוש הזהב” מפגש הגבולות עם לאוס ובורמה. אזור זה נודע בשבטי הגבעות המרשימים שלו.

אוכל:

המטבח התאילנדי נחשב אחד הטובים באסיה. רבים מן המאכלים חריפים מאוד אבל האוכל מגוון, מעניין ומפתיע. המאכלים הנפוצים ביותר הם פירות ים ודגים שמבושלים ברוטב ג’ינג’ר, טמרהינדי, לימון וצ’ילי.
בארוחה אופיינית יוגשו אורז מבושל, שני סוגי מרק, ירקות מטוגנים או מאודים בסגנון סיני, עוף וקארי חריף. חלק מן האוכל מבושל בחלב קוקוס. תבשילי הקארי האדום והירוק מתחרים ביניהם על הפופולריות.
יתרון גדול של האוכל בתאילנד טמון דווקא בפירות. מנגו, אננס, גויאבות ופירות אקזוטיים אחרים נפוציים מאוד ומוגשים כמעט בכל ארוחה.

בין האתרים שכדאי לבקר בהם בתאילנד כדאי למנות בראש ובראשונה את האתרים הבאים:

מקדשים בבנגקוק

פראה קאו הוא המקום הקדוש ביותר בתאילנד. זו הקפלה המלכותית, המשמשת גם כבית התפילה של המלך. במקום זה שוכן פסלו החשוב של בודהא האזמרגד. המתחם המקיף את המקדש בו שוכן בודהא האזמרגד הוא אחד המראות המדהימים ביותרבתאילנד. בכל כיוון אליו מביטים ניצבות מאות דמויות מוזהבות, צבעוניות, בוהק ותבשמש. 112 אנשי ציפור, האוחזים כל אחד בנחש מיתולוגי, סביבם ניצבים פילים, דרקונים, פסלי שומרים חמושים, דמויות מיתיות וגיבורים אגדיים. 178 ציורי קיר מרהיבים, המספרים את אפוס המיתולוגי של הראמאיאנה, מקיפים את המתחם.
צמוד למקדש נמצא ארמון המלוכה הגדול. משפחת המלוכה אינה מתגוררת כאן, אלא בארמון צ’יטרלדה הצנוע יותר, ברובע דוסיט בבנגקוק, הסגור לביקורי קהל. חלקים מן הגרנד פאלאס פתוחים לביקורים.
הגרנד פאלאס בבנגקוק שנבנה ב-1882 הוא שילוב של יסודות מערביים עם סגנון סיאמי מסורתי. החלוקה ברורה – המבנה מכיל מרכיבים רבים של אדריכלות מערבית, למשל אכסדרת עמודים איטלקיים ארוכה ומרשימה. כל הגגות והצריחים, כלומר חלקיו העליונים של הארמון, בנויים במיטב המסורת הסיאמית וצבועים בצבעי בית המלוכה – זהב ואדום. במוזיאון של הארמון יש תצוגה המפרטת בעזרת דגמים את השינויים וההתפתחות שחלה בבניית הארמון במאתיים השנים האחרונות.

איותאיה

באיותאיה, הבירה העתיקה של סיאם, אפשר להבחין היטב בפאר ובמסורת עליהם נשענתה שושלת הנוכחית. איותאיה שימשה כבירה וכמשכן למשפחה המלכותית במשך 400 שנים, בין המאות ה-13 וה-18. היום זהו יעד לטיול בן יום או יומיים מבנגקוק, שנותן למבקר בתאילנד נקודת מבט שונה, בהירה ונינוחה יותר, על המסורת הארוכה עליה נשענת הממלכה.
לב האתר באיותאיה הוא אי שרוחבו ארבעה קילומטרים, במפגש שלושת הנהרות לופבורי, פאסאק וצ’או פראיה. רוב השרידים העתיקים של איותאיה פזורים בחציו המערבי של האי, שהוכרז ב-1991 כנכס תרבות עולמי בפרויקט השימור של אונסק”ו. בכל שנה בחודש דצמבר (השנה בין ה-13 ל-19 בדצמבר) מציינים באיותאיה את הכרזת האתר כנכס עולמי בשבוע של חגיגות.

שמורת קו-הונג (ליד העיר קראבי)

זאת שמורת טבע נפלאה שבמרכזה מזדקרים סלעים גבוהים וצוקים נישאים. במרכז צוקי הסלע יש בריכה טורקיזית – ירוקה שמשמשת כליבו של אתר הטבע המרהיב הזה. ממעל מרחפים נשרים ובמים שוחים דגים טרופיים צבעוניים. כל אלה יוצרים חוויית טבע שנתקשה למצוא במקומות אחרים.

שיט במפרץ פאנגנגא

המפרץ המפותל לא רחוק מפוקט מאפשר ליהנות מאחת ההפלגות הכי יפות בעולם. ייחודו של מפרץ פאנגנגא טמון בצוקי הסלע התלולים שמזדקרים מתוך המים כקירות תלולים. האתר המפורסם ביותר באזור הוא אי ג’ימס בונד – אתר בו צולמו כמה סצינות מן הסרט “ד”ר נו” בכיכובו של שון קונרי.

הפארק הלאומי קאו יאי

הפארק הוכרז כאתר נכס עולמי בתאילנד. בפארק בצפון מזרח המדינה חיים בעלי חיים רבים, מפילים ועד נמרים ויותר מ-300 מינים של עופות, רבים מהם ייחודיים לאזור זה. הביקור דורש כמה ימים במהלכם כדאי לצאת לטיולי הליכה ברחבי הפארק ולבלות לפחות לילה אחד במגדלי התצפית המיוחדים שמאפשרים צפייה בפעילות הלילית של בעלי החיים בשמורה.

צ’אנג מאי ואזור משולש הזהב

מפגש הגבולות בין תאילנד, בורמה ולאוס הוא מקום מגוריהם של בני שבטים מסורתיים רבים, בעלי מנהגים ייחודיים. למרות שרבים מן השבטים האלה נוהגים להציג את מנהגיהם כמופע לתיירים, האזור עצמו, יערות הגשם היפים שלו, ההרים הירוקים והמפגש עם בני השבטים, כל אלה מרכיבים גם היום חלק מעניי ןומשמעותי מכל ביקור בתאילנד.

אירועים מרכזיים בתאילנד

הפסטיבל הצמחוני טראנג: פסטיבל טאואיסטי ידוע שמתקיים בכמה מקומות, ביניהם בעיר פוקט. המאמינים נושאים מזבחות גדולים וכבדים, צועדים בתהלוכות ומשפדים את לחייהם וידיהם בשיפודי מתכת חדים תוך שהם במצב טראנס. הצפייה לא תמיד קלה אבל האירוע מושך תיירים רבים. הפסטיבל מתקיים בכל שנה בין ספטמבר לאוקטובר בתאריכים משתנים.

מירוצי הסירות של בנגקוק:

נהר הצ’או פראיה החוצה את בנגקוק מארח בכל שנה (12-13 בספטמבר) את מירוצי הסירות הבינלאומיים. יותר מעשרים קבוצות חתירה מתחרות במימי הנהר. הסירות צרות, מעוצבות ויפות מאוד. האירוע נחשב אחד משיאי השנה בבירת תאילנד.
פסטיבל פורתור בפוקט:

מסורת סינית עתיקה גורסת ששערי הגיהנום נפתחים בתקופה זו (3-18 בספטמבר) כדי לאפשר לרוחות חסרות המנוח לשוטט. פוקט היא המארחת המסורתית של הפסטיבל הזה, בו מציינים את אירוח הרוחות.