טיולים מאורגנים לרוסיה

טיולים מאורגנים לרוסיה 2018-05-09T19:50:41+00:00
  • טיול מאורגן לרוסיה לשומרי מסורת

טיול אוצרות הצארים – רוסיה לשומרי מסורת 9 ימים / 8 לילות

סיורים מודרכים: מוסקבה, סנט פטרבורג

  • טיול מאורגן לנורבגיה, שבדיה, פינלנד, סנט פטרבורג

פיורדים וצארים נורבגיה, שבדיה, פינלנד, סנט פטרבורג – 14 יום – SCR

אוסלו, ברגן, סטלהיים, קרחון בריקסדאל, "ארץ הפיורדים", שייט בגיירנגרפיורד, "דרך הטרולים", לילהאמר, שטוקהולם, שייט לילי, הלסינקי, סנט פטרבורג, פושקין, פטרהוף

  • טיול מאורגן לרוסיה

לילות לבנים – CFL

מוסקבה, סרגייב פוסאד ב"טבעת הזהב", סנט פטרבורג, פטרהוף, פושקין (צארסקוי סאלו) כולל זאגורסק ב"טבעת הזהב"...

קרוז תרבות מאורגן סובב הים הבלטי

מסלול עשיר במיוחד בשני ימי הביקורים בסנט פטרסבורג, כולל מופע בלט ברמה עולמית בבית תיאטרון ואופרה מהמפוארים בתבל, ארוחת צהריים רבת מנות מתפריט רוסי מסורתי בלווי מופע מוסיקלי, ביקור בגני פטרהוף ועוד

קרוז מאורגן אל בירות התרבות של הים הבלטי

סלול עשיר במיוחד בשני ימי הביקורים בסנט פטרסבורג, כולל מופע בלט ברמה עולמית בבית תיאטרון ואופרה מהמפוארים בתבל, ארוחת צהריים רבת מנות מתפריט רוסי מסורתי בלווי מופע מוסיקלי, ביקור בגני פטרהוף ועוד

רוסיה הקלאסית בדגש 100 שנה למהפכות 1917 – סמינר מטייל של היסטוריה ותרבות

הטיול העמוק והמקיף ביותר שכמותו אין כרגע על לוח הטיולים לרוסיה. הדר ארכיטקטוני ועושר אמנותי בסמינר ייחודי בין בירות התרבות הרוסיות, מוסקבה וסט. פטרסבורג, בדגש על ציון מאה שנה למהפכה הבולשביקית (1917).

טיול מאורגן לרוסיה

טיול מאורגן לרוסיה – חוויה שלא תישכח במהרה! מדינה של ניגודים רבים: עשירים ועניים, עבר דיקטטורי אך גם תרבות עשירה ומגוונת, טיול ברוסיה תוכלו ללכת בכיכר האדומה, להשקיף על הקרמלין, לעמוד מול אנדרטת ציטרלי או לבקר בבית הכנסת קורל – כל אלו ואתרים נוספים רבים ימלאו את הטיול לרוסיה עם חברת אופקים. זוהי חוויה מרתקת ומרהיבה ביופיה אשר תותיר אתכם במקרים רבים נדהמים ופעורי פה או במקרים אחרים נרגשים עד דמעות.

רוסיה הינה מדינה גדולה ביותר. למעשה, שטחה הוא הגדול בעולם כולו. בטיול מאורגן לרוסיה עם חברת אופקים ניקח אתכם במסע מרתק אל העבר ואל ההווה של המדינה הגדולה הזו וההיסטוריה העשירה שלה. נעמוד על הקשר עם היהדות והיהודים ונצלול אל התרבות העשירה, הארכיטקטורה הייחודית, הערים הגדולות כמו מוסקבה הבירה וסנט פטרסבורג ומחוזות הכפר היפים. ומעל הכל עומדים תושבי רוסיה ומתגלים כאנשים לבביים ומסבירי פנים לתיירים.

רוסיה נפרסת על גבי שטח נרחב מיבשת אסיה ומזרחה של אירופה. זוהי פדרציה החולקת גבול משותף עם מדינות רבות. תמצאו בה גם טבע רב גוני: מישורי טונדרה ויערות מול חופים שטופי שמש, יערות עבותים אך גם נחלים ואגמים – נוף מרהיב ביופיו! בקיץ חמים ונעים ברוסיה ואילו החורף קר מאד.

מאז 1991, עם נפילת מסך הברזל, הפכה רוסיה אט אט למדינה יותר ויותר מערבית וניתן למצוא בה שפע של מקומות בילוי והנאה. זאת בנוסף לשפע האטרקציות המקומיות ההיסטוריות והתרבותיות.

בטיול מאורגן לרוסיה החוויה היא לאורכו של המסלול כולו. בכל שלב משלבי הטיול תמצאו את עצמכם נרגשים ונפעמים, אם בסנט פטרסבורג – העיר הקלאסית היפה, המהווה מוקד תיירותי. בסנט פטרסבורג תבקרו במוזיאון ההרמיטאז’ המדהים, תטיילו ברחבי העיר היפהפיה, בבתי כנסת ובאנדרטאות זיכרון, בשדרות נייבסקי ובגני הארמון ועוד ועוד. תבקרו כמובן גם בעיר הבירה מוסקבה, במקומות כמו: במתחם הקרמלין, בכיכר האדומה, בבתי כנסת, בהר ההשתחוות ובמקומות רבים נוספים. במוסקבה תמצאו גם שפע של מוזיאונים, אזורי בילוי ושופינג. זוהי עיר מרתקת, המפתיעה בגודלה, בנפח התנועה בה, בבתיה המפוארים ובשפע הירק בכל פינה. זוהי עיר מרשימה ומרתקת.

בטיול מאורגן עם אופקים, מדריך הטיול ידריך אתכם באופן מקצועי ביותר ויפנה לכם את הזמן ליהנות ולהפיק את המיטב מזמן הטיול. כל חששות תכנון הטיול וארגונו מוסרים מכם ואתם יכולים לבלות בנחת במדינה הגדולה והמרשימה הזו.

בקיצור, ברוסיה תמצאו מלאי של חוויות בשילוב של מדריך נפלאה וטיול מאורגן למופת!