טיולים מאורגנים לפנמה

טיולים מאורגנים לפנמה 2018-05-09T19:46:39+00:00

פניני הקריבים קובה, פנמה, קוסטה ריקה

קובה, קוסטה ריקה, פנמה - 17 ימים

טיול מאורגן לפנמה

פנמה היא מקום בו תוכלו לנפוש וגם לחוות הרפתקאות רבות !

ניגוד לכל הסיכויים, ממשיכה פנמה להיות מדינה בה בו השתמרו וממשיכות לצמוח תרבויות עתיקות ויש בה טבע קסום. אנחנו באופקים מציעים לכם טיול ביערות הגשם שבמדינה, מפגש עם תרבויות מרתקות ובין לבין שייט בין איים טרופיים ועוד ועוד

בטיול מאורגן של אופקים שלנו תוכלו לחזות ולחוות את הטבע מקרוב, החל מיערות הגשם ממש ליד עיר הבירה ועד ימים ואגמים רבים לאורכו של מסלול הטיול. בפנמה יש שילוב של טבע, תרבויות ואמונות במרכזה של אמריקה הלטינית מלאת האנרגיות וזהו מקום נהדר לביקור ולבילוי!

פנמה מחברת בין אמריקה הצפונית ואמריקה הדרומית וגובלת עם קוסטה ריקה וקולומביה. החיבור הזה, בין הצפון לדרום גורם למדינה זו להיות מעניינת מאד אך גם מורכבת מתרבויות עתיקות והיסטוריה עתיקה ומרתקת מצד אחד ומצד שני מודרניזציה וערים גדולות. כמו כן, מצויים בפנמה החופים הטובים בעולם. המים עצמם מציעים לכם עולם חדש ושונה לחלוטין בו  שוניות אלמוגים מדהימות, אפשרות לצלילה עם כרישים ולשייט ליוויתנים. מגוון אפשרויות מרתקות ומהנות.

פנמה סיטי היא עיר הבירה וזוהי עיר עם שונות תרבותית מגוונת ביותר, בה תמיד הכל מתחדש ונבנה והיא מודרנית לחלוטין.

צוות המדריכים המיומן  שלנו באופקים ינחה  אתכם במסלולי טיול המותאמים לכם במיוחד. מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים ומלאים בכל טוב! טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות. אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתייעץ עם מדריך הטיולים של אופקים.