טיולים מאורגנים לסקוטלנד

טיולים מאורגנים לסקוטלנד 2018-05-09T19:43:03+00:00
  • טיול מאורגן לבריטניה ואירלנד

גרנד תור בריטניה ואירלנד

קיימברידג', יורק, אזור האגמים, גלזגו, בלפסט, סוללת הענק, לונדונדרי, קונמרה, גלוואי, דבלין, צ'סטר, ליברפול, סטרטפורד, גריניץ', לונדון

  • אנגליה - בית הפרלמנט

פניני סקוטלנד ואירלנד ME

קיימברידג', יורק, אזור האגמים, גלזגו, בלפסט, סוללת הענק, לונדונדרי, קונמרה, גלוואי, דבלין, צ'סטר, ליברפול, סטרטפורד, גריניץ', לונדון

קרוז מאורגן סובב את האיים הבריטים – אוגוסט

תוכנית טיול עשירה במרכיבי תרבות, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות

קרוז מאורגן לאיסלנד, האיים הבריטיים וצפון גרמניה

בקר בשלושה נמלים הסובבים את איסלנד ונקבל תמונה מקיפה של האי הצעיר הזה הממשיך להתפתח גיאולוגית.

טיול מאורגן לסקוטלנד

טיול מאורגן לסקוטלנד – חוויה בלתי נשכחת!

טיול נינוח, בו לא ממהרים לשום מקום ומצד שני, מקומות רבים בהם ניתן לבקר ואתרים רבים אותם כדאי לראות:

נופים יפים, המון ירוק בעיניים, מצוקים גבוהים, חופים מפורצים, איים מרתקים ואגמים מסתוריים…הערים גלאזגו ואדינבורו הבירה שהוכרזה כאתר מורשת עולמי, תרבות עתיקה והיסטוריה מסקרנת כל זאת ועוד מחכה לכם בטיול מאורגן לסקוטלנד.

המדריך של אופקים ייקח אתכם למסע מרתק בסקוטלנד, בו תחוו חוויה קסומה ומעניינת. תיהנו משלווה רחבת אופקים וירוקה בעיקרה ומנופים מרשימים ושונים כל כך ממה שאנחנו מכירים הטומנים בחובם סיפורים מרתקים וקסם.

סקוטלנד היא למעשה חלק מבריטניה (הממלכה המאוחדת) ומהווה מדינה אחת מהמדינות המרכיבות אותה (אנגליה, ויילס, וצפון אירלנד). למרות זאת, לסקוטלנד יש אופי מיוחד המאפיין אותה ואת תושביה. לייחוד זה תיחשפו במהלך הטיול המאורגן באופקים.

סקוטלנד מצויה בצפונו של האי הבריטי והיא מורכבת מ 790 איים, שרק 130 מהם מיושבים. יש בה נופים מרתקים ומסלולי הליכה רבים, ארוכים וקצרים כאחד – חובבי הטבע ימצאו עניין רב בסקוטלנד.

נבקר בטבע וגם בערים. עיר הבירה אדינבורו היא אחת הערים היפות בעולם כולו! והוכרזה כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו וידועה בזכות פסטיבלי התיאטרון ותיאטרון הפרינג’ המתקיימים בה בכל קיץ.

נבקר בה ובאטרקציות המרכזיות שיש לעיר להציע כגון: “קאסל רוק” ובטירת אדינבורו המפורסמת. נזכה להצצה לחיי הלילה התוססים של העיר.נבקר גם בגלאזגו – העיר השלישית בגודלה בבריטניה כולה!

בטיול המאורגן לסקוטלנד תיחשפו גם לקולינריה, המבוססת ברובה על דגים, מרקים וגבינות.

וכמובן, שתפגשו את החצאיות המשובצות, חמת החלילים המפורסמת וויסקי…הרבה ויסקי!

מזג האויר בסקוטלנד הפכפך ולכן בכל טיול, גם בחודשי הקיץ, אנו ממליצים להצטייד גם בלבוש חם. מזג האויר עלול להיות קריר וגשות והשינויים קיצוניים..

בסקוטלנד מתגוררים כיום כ 6 מיליון איש ומתוכם כ 9000 יהודים בלבד, מרביתם מתגוררים בגלאזגו הבירה.

בטיול מאורגן לסקוטלנד עם אופקים תוכלו לראות שפע הן של טבע והן של אורבניות, בצפונו של האי הבריטי. תוכלו לבחור בטיול המתאים לכם ולבני משפחתכם עם הילדים או בלעדיהם – סקוטלנד מתאימה לכולם! כך תוכלו להכיר את סקוטלנד לעומק, לא להיות טרודים בתכנונים, נסיעות ותיאומי לינה ובילוי ולפנות זמן להנאה צרופה וכל זאת בעזרתו של מדריך הטיולים אשר יוביל אתכם בביטחה ממקום למקום, יסביר, ינחה וילווה וישתדל להיענות לכל בקשותיכם.

אנחנו מבטיחים לכם טיול בראש שקט ועם שפע מראות והנאות!