טיולים מאורגנים לספרד ופורטוגל

טיולים מאורגנים לספרד ופורטוגל 2018-05-09T19:42:12+00:00

קלאסיקו ספרדי

ספרד 8 ימים

ספרדי כפול – טיולי משפחות

ספרדי כפול טיול משפחות

  • טיול מאורגן לספרד לשומרי מסורת XAM

פואבלו אספניול – דרום ספרד- לשומרי מסורת XAM

ספרד, כולל מדריד ודרום ספרד – 8 ימים טיולים לשומרי מסורת בהווי דתי טולדו, קורדובה, סביליה, טורמולינוס, גיברלטר, מיחאס, גרנדה, מדריד, עמק הנופלים חצי פנסיון ועוד ארוחת צהריים אחת נוספת... אפשרות להכנת כריכים לצהריים (לחם וממרחים)... מלווה קבוצה שומר מצוות ומנוסה... בילוי ערב במופע פלמנקו... מערכת שמע אישית לכל מטייל...

  • טיול מאורגן לפורטוגל

פניני פורטוגל

פורטו, בראגה, אמראנטה, עמק הדואורו, טרנקוזו, בלמונטה, "רכס הרי הכוכב", בוסאקו, קואימברה, טומר, בטאליה, נזארה, אלקובסה, אובידוש, סינטרה, קאשקאייש, אשטוריל, ליסבון

  • טיול מאורגן לספרד, פורטוגל כולל פורטו

פלמנקו ופאדו

פלמנקו ופאדו – 11 יום קוד טיול: SP מדינות: ספרד, פורטוגל אזורים: מדריד, עמק הנופלים, טולדו, סלמנקה, בלמונטה, טרנקוזו, עמק הדואורו, פורטו, בוסאקו, קואימברה, נזארה, אובידוש, ליסבון, סינטרה, אבורה, סביליה, קורדובה, גרנדה אורך [...]

  • טיול מאורגן לפורטוגל ומדירה

פורטוגל וגן העדן במדירה PME

פורטו, בראגה, בום ג'סוס, גימאראייש, עמק הדואורו, רכס "הרי הכוכב", בלמונטה, טרנקוזו, בוסאקו, קואימברה, טומר, בטאליה, נזארה, אלקובסה, אובידוש, סינטרה, אשטוריל, ליסבון מדירה - פונצ'אל, קאמרה דה לובוש, קאבו ג'יראו, פורטו מוניז, פול דה סרה, ריביירו פריו, סנטנה, איירה דו סראדו

  • ספרד - אלהמברה

טיול לספרד כולל מדריד ודרום ספרד -9 ימים – AM

ספרד האמיתית קוד טיול: AM ספרד, כולל מדריד ודרום ספרד - 7 ימים מדריד, סגוביה, עמק הנופלים, טולדו, גרנדה, מיחאס, קוסטה דל סול, גיברלטר, סביליה, קורדובה תכנית טיולים מלאה בכל יום... ללא סיורי בחירה במהלך ימי הטיול...

  • טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה

כוכבי קטלוניה – 7 ימים- BCN

ברצלונה, פיגראס, אמפוריה ברווה, ג'ירונה, בסאלו, מונסראט

  • טיול מאורגן לספרד ופורטוגל

ערים ונופים באיבריה ספרד ופורטוגל, כולל גיברלטר וברצלונה– 14 יום- SPB

מדריד, טולדו, סלמנקה, בלמונטה, יער בוסאקו, באטלייה, נזארה, אובידוש, ליסבון, סביליה, קורדובה, קוסטה דל סול, גיברלטר, גרנדה, ולנסיה, פניסקולה, קוסטה דורדה, ברצלונה, מונסראט

  • טיול משפחות לספרד

קטלוניה המשפחתית טיולי משפחות ספרד – ברצלונה וקוסטה ברווה

רברצלונה, קוסטה ברווה – פינדה דה מאר, טוסה דה מאר, יורט דה מאר, פארק פורט אבנטורה, ג'ירונה, פיגראס, אמפוריה ברווה, מונסראט

סגירת מעגל בפורטוגל – טיול מאורגן עם פרופ’ גוסטב מייסלס

היא מגוונת ויפהפייה, תושביה ידידותיים, חופיה הבתוליים עטורי כפרי דייגים מסורתיים ועריה מעניינות ומושכות. יש בה אתרי תיירות אופנתיים לצד חופים סחופי רוחות, ערים עתיקות, אדריכלות מרתקת, בתי חווה ומנזרים רומנטיים.

קרוז מאורגן במערב הים התיכון כולל סיציליה ומלטה

תכנית טיול מגוונת הכוללת כניסות לאטרקציות החשובות בכל נמלי העגינה

קרוז מאורגן אל האיים הקנריים, מדיירה וספרד

דגש על ההיסטוריה של ארכיפלג הקנריים, היווצרות מכתשי הענק והשפעות הלאבה והבזלת על הצמחייה הייחודית לאי.

טיול מאורגן לספרד ופורטוגל

בספרד תמצאו את כל מה שתרצו ואת כל מה שאתם צריכים!

זוהי מדינה מרתקת ומלאת תשוקה, תחכום וחגיגת החיים הטובים. מדינה יפה ומגוונת יותר ממה שאי פעם עלה בדמיונכם. מזג האויר הנפלא במרבית ימות השנה תורם אף הוא להצלחתו של טיול מאורגן לספרד.
אם אתם מתעניינים בטיול מאורגן לספרד תגלו שהטיול משלב כמה אטרקציות במדינה היפה והמעניינת הזו, על מנת לאפשר לכם לחוות חוויה עמוקה ומשמעותית המותירה זכרונות נעימים לאורך זמן. בספרד ניתן לבקר בחודשי הקיץ וגם בחורף וליהנות מהשפע שהיא מציעה.

ספרד היא מדינה רב גונית ומיוחדת הן בטבע שבה והן במרקם האנושי המרכיב אותה. היא מצויה בחלקה המערבי של אירופה וגובלת עם צרפת ופורטוגל. הגיוון שיש בה מרהיב ביופיו בכל התחומים כמו למשל: הטבע הפראי שלה: הרי הפירנאים בצפון היפהפיים, הרי הסיירה נבדה בחבל אנדלוסיה – הצומחים מתוך המישורים החמים – אלו הם אזורים בהם ניתן לצאת טיולים רגליים. הצוקים הפראיים בצפון מערב ספרד ולמרגלותיהם האוקיינוס האטלנטי, הים התיכון בצידה המזרחי של המדינה, המחוזות השונים, התרבות המגוונת, העמים והעממים, ההיסטוריה המצויה בכל פינה והערים המודרניות, השוקקות והחיות הרוויות בחדש לצד ישן, בארכיטקטורה מופלאה ובעבר בכל פינה. כל אלו ועוד הופכים את הטיול המאורגן לספרד לטיול קסום, מגוון ומתאים לכולם.
בספרד חוגגים גם מבחינה קולינרית – אוכל ויין ידועים מאד בספרד מאכלים כמו: פאייה, טאפאס ושמן זית הם רק חלק מהאוכל המפורסם במדינה. הבישול הספרדי מגוון ומלווה במסורת עתיקה ובמתכונים שעברו מאם לבת לאורך ההיסטוריה והדורות.
בספרד תוכלו ליהנות מארוחת הטאפאסים הטובה ביותר שתהיה לכם וכל זאת בבר צפוף ורועש או במסעדה יוקרתית של שף ידוע. בכל מקרה, תיהנו מאוכל משובח ומיין מעולה!

ההיסטוריה הספרדית באה לידי ביטוי גם ביצירות האמנות שבמדינה ובארכיטקטורה הייחודית לה. עתיקות מהתקופה הרומית, מבנים ותכשיטים מהתקופה בה שלטו המוסלמים במדינה מראים עד כמה היא מהווה ערש היסטורי בו צמחה הציוויליזציה.
טיול מאורגן לספרד יחשוף אתכם גם לתרבות ולאמנות של יוצרים כמו סלבדור דאלי, פאבלו פיקאסו, וגאודי. כאן מצויות אנדרטאות מפוארות לאמנים אלה ולכישרונותיהם.
בטיול מאורגן לספרד תוכלו לחזור לימי הביניים, לימים חשוכים בהם שלט הרוע במדינה. מראות אשר יטלטלו את הנשמה וקשורים גם כן ליהדות ולשורשיה המפוארים במדינה זו.
תוכלו לנוח מההמולה בחופיה הקסומים של קוסטה דל סול או קוסטה ברווה, לטייל בחבל אנדלוסיה ולהתרפק על העבר המפואר בערים היפות כמו סביליה וגרנדה או להצפין להרי הפירנאים ולטייל בטבע הפראי.
תבקרו בערים מרכזיות המשלבות ישן וחדש, עתיק ומודרני כמו מדריד – עיר הבירה או ברצלונה הקסומה והמעניינת.

בטיול מאורגן לספרד עם אופקים תוכלו לראות שפע של אטרקציות שהמדינה הרב גונית הזו מציעה לכם ולבחור בטיול המתאים לכם ולבני משפחתכם. כך תוכלו להכיר את המדינה לעומק, לא להיות טרודים בתכנונים, נסיעות ותיאומי לינה ובילוי ולפנות זמן להנאה צרופה.
אנחנו מבטיחים לכם טיול בראש שקט ועם שפע מראות והנאות!

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל – ארץ קטנה ומגוונת ביותר המצויה בנקודה המערבית ביותר באירופה! ערים מעניינות, טבע מרתק וחופים זהובים בהם ניתן להירגע ולנוח כמו גם לחוות היסטוריה עתיקה, אוכל ויין מעולה והנאה צרופה.
טיול מאורגן לפורטוגל באופקים מציע לכם ליהנות מהמגוון הרב הקיים בפורטוגל, מהחופים, מהטבע ומהערים המעניינות. פורטוגל היא המדינה עם הגבולות העתיקים ביותר באירופה. גבולותיה לא השתנו מאז 1249. הנופים במדינה משתנים במרחקי נסיעה קצרים מאד אחד מהשני , פעילויות הפנאי מגוונות ומרובות ומורשת תרבותית ייחודית, יין איכותי ואנשים מסבירי פנים לתיירים הופכים אותה לגן עדן איכותי ביותר!
פורטוגל ממוקמת בדרום מערב אירופה. למעשה, זוהי המדינה המערבית ביותר באירופה. ובה מצויה Capo de Roca שהיא הנקודה המערבית ביותר באירופה כולה.
מתגוררים בה כ 11 מליון תושבים. ריכוז האוכלוסיה הגבוה ביותר הוא בעיר הבירה ליסבון ובפרבריה.
שמה של המדינה הגיע מ – Port de Calem – הנמל של קאלם – עיר בצפון המדינה.
חלקה הצפוני של פורטוגל הררי ואילו בדרום המדינה מישורית. עמקים חורצים את המדינה מכיוון צפון מזרח לדרום מערב ובהם עוברים עורקי התחבורה המרכזיים במדינה.

טיול מאורגן לפורטוגל יפגיש אתכם עם טירות מימי הביניים, כפרים עתיקים, ערים מדהימות וחופים זהובים. אוכל מצוין והיסטוריה בכל פינה יתבלו את הטיול ויעשירו אותו אף יותר.
טיול מאורגן לפורטוגל מתאים למשפחות ולזוגות. חובבי ההיסטוריה ימצאו בה את מבוקשם, חובבי הטבע וחובבי הים יפגשו את חופי האוקיינוס האטלנטי ויהנו מהאויר והאוירה.
בירת פורטוגל – העיר ליסבון מציעה אף היא אטרקציות רבות כמו: מגדל בלם Belem, שהפך להיות סמלה המסחרי של התיירות בליסבון, המנזר והכנסיה של סן ג’רונימוס בה מצוי קברו של וסקו דה גמה, מוזיאון הכרכרות והמוזיאון הימי וכן מפגש עם הפולקלור הפורטוגזי FADO, כיכרות ופארקים רבים. גם איזור פורטו בצפונה של פורטוגל – עיר הנמל המפורסמת בנמל וביין שלה (יין פורט) מהווה אטרקציה תיירותית ומהווה בסיס לסיורים בצפון פורטוגל באיזור יפהפה בנקרא חבל ניניו. ביקור בעיר קומבריה – הבירה ההיסטורית של פורטוגל הוא ביקור מרתק. גם האי מדירה השוכן באוקיינוס האטלנטי אך שייך לפורטוגל על חופיו הזהובים ובו ניתן ליהנות מנופים ירוקים ועתירי צמחייה, יערות, מפלים, טרסות חקלאיות ומצוקים תלולים. הערים פטימה וטומאר המעניינות, העתיקות ורוויות בהיסטוריה ובתרבות עתיקה.

טיול מאורגן לפורטוגל עם אופקים יחסוך מכם את הטרחה המרובה המלווה תכנון טיול לפרטי פרטים. את הזמן תוכלו להקדיש להנאה מהערים העתיקות, מהטבע השופע ומהחופים היפים ומכל מה שפורטוגל יכולה להציע לכם – מגוון רב ושפע תרבותי והיסטורי.
המדריך בטיול מאורגן של אופקים הוא הכתובת שלכם לכל שאלה ודאגה והוא יעשה את כל המאמצים על מנת לספק לכם חוויה שלא תישכח .
אנחנו מבטיחים לכם טיול בראש שקט, טיול איכותי ונפלא במדינה המדהימה הזו – פורטוגל!