טיולים מאורגנים למקסיקו

טיולים מאורגנים למקסיקו 2018-05-09T19:38:38+00:00

ממלכת המאיה וקוסטה ריקה – לשומרי מסורת

מקסיקו, גואטמלה, קוסטה ריקה – 20 יום/18 לילות

  • מקסיקו - פירמידה צ'יצ'ן איצה

ממלכת המאיה וקוסטה ריקה

מכסיקו סיטי, טוקסטלה גוטיירס, סאן חואן צ'מולה, סאן קריסטובל, פאלנקה, טיקאל, אנטיגואה, אגם אטיטלן, צ'יצ'יקאסטננגו, סאן חוזה, לנדס אין לאב, ארנל, מונטה ורדה, חאקו, מנואל אנטוניו

טיול מאורגן למקסיקו

מקסיקו המדהימה! גן עדן למטיילים, מדינה מגוונת עם שפע של אטרקציות ומקומות בהם ניתן לבקר ולטייל: טבע מגוון הכולל נופים פראיים, מדבריות, יערות, הרי געש, חופי ים מדהימים ועוד ומן הצד השני ערים גדולות ומתועשות, אתרי נופש יוקרתיים עם חיי לילה סוערים.

טיול מאורגן למקסיקו מפגיש אותנו עם יופיה המגוון של המדינה ומתאים למגוון גדול של אנשים ומשפחות: הטיול יכול להתאים לזוגות שימצאו עניין בערים הגדולות, בנופים הקסומים ובהרפתקאות הצפויות, למבוגרים ולצעירים וגם למשפחות עם ילדים. כל אחד ימצא עניין בשל המגוון והעניין הרב שיש במדינה זו. אנחנו באופקים, מזמינים אתכם לטעימה מכל היופי שמקסיקו מציעה בטיול מאורגן מעניין ומרתק, מגוון ומסקרן החושף בפניכם את מכסיקו במיטבה!

מקסיקו היא מדינה גדולה, למעשה היא המדינה הגדולה ביותר במדינות מרכז אמריקה. שטחה גדול פי 90 משטחה של מדינת ישראל. יש בה תרבות עשירה ומגוונת, מסורת עתיקה, אתרים מרשימים ומפוארים ושרידי עבר של ממלכות עתיקות וקסומות.

מקסיקו היא פדרציה הגובלת בצפון עם ארצות הברית. באופן תרבותי היא שייכת למדינות אמריקה הלטינית ואת התרבות הלטינית תמצאו בה בכל פינה!

האקלים במקסיקו מגוון גם הוא ומשתנה מאקלים מדברי בצפון ליערות גשם בדרומה של המדינה. האקלים משתנה גם לפי גובה המקום – במרכזה של המדינה קיימת רמה יבשה וחמימה אולם רוב פסגות ההרים מכוסות בשלג. לעומת זאת, האזורים הנמוכים יותר הם חמים ולחים מאד.

השפה המדוברת במקסיקו היא ספרדית, כמו במדינות רבות באמריקה הלטינית וזו גם השפה השלטת במדינה, למרות שאינה השפה הרשמית. יש בה שפע של דוברי אנגלית וניתן להסתדר בה בקלות.

בטיול מאורגן במקסיקו תבקרו בערים המרכזיות ביותר כמו מקסיקו סיטי, קנקון על שפע האטרקציות התיירותיות שבהן וחופי הזהב הקסומים, חיי הלילה התוססים המושכים אליהם רבבות צעירים, נקבל הצצה לאורח החיים של האינדיאנים בכפרים שלהם, נטייל בג’ונגלים העבותים, בשמורות טבע מדהימות ובהרי געש..

צוות המדריכים של אופקים למקסיקו יוביל אתכם במסלולי טיול המותאמים לכם במיוחד. מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים ומלאים בכל טוב! טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות.

אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתייעץ עם מדריך הטיולים של אופקים.

אין דאגות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים לדרום אמריקה מציע לכם.