טיולים מאורגנים ליפן

טיולים מאורגנים ליפן 2018-05-09T19:26:07+00:00

יפן בטיסה ישירה מה 13/09-21/09

טוקיו קיוטו 9 ימים

יפן בטיסה ישירה 13.9-21.9

יפן בטיסה ישירה 7 לילות

  • יפן - פריחת הדובדבן

יפן ארץ השמש העולה – לשומרי מסורת

טוקיו, הקונה, פוג'י,טאקייאמה, יאוטסו , קיוטו, קובה, הירושימה, אוסקה

טיול עומק מאורגן ויבשתי לדרום קוריאה ויפן

טיול ליפן הוא מסע אל זהות תרבותית הנבדלת משאר עמי אסיה. ברצותם – נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבותיות, ברצותם – מסתגרים בבידוד מזהיר.

  • יפן - טוקיו בלילה

ארץ הסושי והסאקה

טוקיו, ניקו, קאמאקורה, הקונה, פוג'י, מאצומוטו, טקאיימה, קאנאזאווה, קיוטו, נארה, קויאסאן, הירושימה, מיאג'ימה, קובה.

פצח את הקוד היפני – טיול מאורגן משולב קרוז כולל פסטיבל פוג’י שיבָּאזָאקוּרָה

טיול ליפן הוא מסע אל זהות תרבותית הנבדלת משאר עמי אסיה. ברצותם – נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבותיות, ברצותם – מסתגרים בבידוד מזהיר. תנועת המטוטלת בין פתיחות להסתגרות הפכו את יפן לאומה בעלת צביון ייחודי משלה

פריחת הדובדבן – טיול מאורגן משולב בקרוז סובב יפן

חילופי העונות ביפן משפיעים באופן דרמטי על הנוף ברחבי הארץ. לכל עונה יופי משלה. האביב (חודשי מרץ,אפריל,מאי) מפורסם ואהוב ביותר בשל פריחת הדובדבן המדהימה (סאקורה) שמתחילה מאמצע מרץ באזורים החמים יותר ועד תחילת מאי בצפון.

טיול מאורגן משולב בקרוז סובב יפן בעונת השלכת הקסומה

אופי הטיול בנוי כך שהמטייל לראשונה ביפן, לא יחסר מתרבותה המסורתית, מההיסטוריה המרתקת שלה ומחייה בעידן המודרני, אך יעשה זאת בשילוב של טיול יבשתי נינוח ויסודי משולב בקרוז.

טיול מאורגן ליפן

טיול מאורגן ליפן הוא חוויה שונה וגדולה יותר מביקור תיירותי שגרתי ביעד שטרם הייתם בו. יפן היא תרבות שלמה, עתיקה, ענקית, עם מסורת בת אלפי שנים לצד חזית חדשנית, המעודכנת ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה, האדריכלות והתרבות. ביקור כזה מותיר במבקרים רושם אדיר, שמלווה אותם גם שנים רבות לאחר מכן. דווקא בשל כך כדאי להיערך לקראתו ביתר תשומת לב. אנו מביאים כאן מעט מידע ורקע על כמה מן האתרים אותם נפקוד במהלך הסיור המאורגן ביפן.

טוקיו

בירתה של יפן טוקיו, מאז 1868, היא אחת הערים המרתקות ביותר בעולם. עד שלא ביקרתם בטוקיו, או ליתר דיוק עד שלא נסעתם ברכבת התחתית שלה, אינכם מבינים מהי עיר גדולה באמת. קל מאוד ללכת לאיבוד בטוקיו, אבל החוויה האדירה שמעניק הביקור בה מצדיקה את המאמץ. העיר עמוסה בתערובת אדירה של ישן וחדש, מסורת עתיקה לצד קידמה מודרנית ופסגות טכנולוגיות. יש בה גורדי שחקים שניצבים ברחובות ישנים ובהם בתי עץ, פארקים ירוקים לצד כבישים סואנים.

מקדש מייג’י

מייג’י נחשב מקדש השינטו החשוב בעיר. המקדש המקורי הוקם לזכרו של קיסר מייג’י שמת ב-1912. המקדש בו אפשר לבקר כיום נבנה לפני כ-60 שנה, לאחר שהמקדש הקודם נהרס במלחמת העולם השנייה.
המקדש נחלק לשני אזורים, הגן החיצוני והגן הפנימי. החלק הפנימי כולל מלבד המקדש גם גן לזכר הקיסרית, בית האוצרות של הזוג המלכותי שמשמש כמוזיאון ויער רחב ידיים שבולט בעיר צפופה כטוקיו. שער עץ ענק בגובה 12 מטר, הגדול ביפן, מקדם את פני הבאים לגן. באזור מקדש מייג’י רואים מאות נשים לבושות בקימונו מסורתי, מדשדשות על קבקבי עץ גבוהים בדרך העפר שמוליכה אל המקדש. המגיעים למקדש בימי ראשון חולפים מיד לאחר שיצאו מתחנת הרכבת האראג’וקו על פני קבוצה גדולה של צעירים וצעירות שמחופשים לדמויות צבעוניות ומוזרות, רובן מפורסמות ולקוחות מספרי הקומיקס היפניים.

שוק הדגים

ההשכמה כדי לתרשם מן השוק הזה מוקדמת מאוד אבל המאמץ כדאי. בשוק באזור המזחים מתקיימת בכל בוקר מכירה פומבית של דגי טונה ענקיים. אזור המכירה מקיף שוק ובו אפשר לראות את המראה הצבעוני והריחני של כל סוגי הדגים ופירות הים.

אתרים נוספים

מקדש אסאקוסה (Asakusa) הוא המקדש הבודהיסטי החשוב של טוקיו. רובע אקיהברה (Akihabara) הוא המרכז הגדול של חנויות האלקטרוניקה, המעודכנות בכל החידושים בתחום. ברובע וונו (Ueno) יש שוק גדול לבגדים, לנעליים ולמזון יפני. בטוקיו מופיעה בקביעות להקת הקבוקי החשובה ביפן, וביקור במופע קבוקי הוא חוויה מרשימה – גם אם לא מבינים את הנאמר.

טקיאמה

העיירה העתיקה טקיאמה (Takayama) שנמצאת בהרי האלפים היפניים, מאפשרת למבקרים להתרשם מיפן המסורתית, זאת שטרם גילתה את קסמן של הערים הגדולות והטכנולוגיה המודרנית. הרחובות בעיירה ובתי העץ המסורתיים זכו למאמץ שימור מיוחד ולא נפגעו במלחמות או ברעידות אדמה. בעיר פועל שוק בו מוכרים איכרי המחוז את הפירות והירקות שלהם. פעמיים בשנה, באביב ובסתיו, מתקייםב עיר פסטיבל גדול במהלכו חולפות בעיקר מרכבות ענק מסורתיות ויפות בהן ניצבים על פי המסורת הרוחות של האלים. כמה מן המרכבות האלה מוצגות במשך כל השנה במוזיאון המקדש.

קיוטו

טוקיו היא אמנם בירתה הרשמית של יפן אבל מי שרוצה להכיר ולהתרשם מיפן המסורתית, זאת של לוחמי הסומו, הגיישות והגנים המרהיבים צריך להגיע לקיוטו. העיר הנפלאה הזאת נחשבת גם היום כבירת התרבות, האמנות והפילוסופיה של יפן. העיר שימשה כבירת יפן במשך אלף שנים, מהמאה ה-9 ועדהמאה ה-19. ארמון הקיסר וטירת השוגון נשמרו בעיר ללא שינוי. העיר עמוסה בגנים מהיפים ביותר בעולם, הרחובות שלה עתיקים וציוריים ובהם מקדשים יפים.
אחד הבולטים ביותר הוא מקדש קינקאקוג’י (Kinkaku Ji) שבנוי באגם קטן, הוא מצופה כולו זהב ובולט על רקע ההרים הירוקים. ב-1482 בנה האציל אשיקאג’ה יושימאסה את הבית והגן כמקום מגוריו לעת הפרישה. שביל ארוך מוליך את המבקרים מגן חצץ, שמעוצב כגליים, במרכזו ניצב תל קטן שמייצג את הר פוג’י ונראה כדלי הפוך, לבריכה ובה דגי זהב גדולים. בהמשך מטפס השביל אל גבעה מיוערת שמעניקה מבט מקיף על הגן ועל המקדש הקטן ובית התה היפה שניצבים בו. כאשר מתבוננים מחלון בית התה בפינת הגן אל הבריכה מתקבלת תמונה מושלמת, ממוסגרת בדייקנות, הרמונית להפליא, בה יש ייצוג לכל המרכיבים, הבריכה, הגשר, פנס האבן, העצים.
במקדש הזן ריואנג’י (Ryoan Ji) נמצא גן האבנים המפורסם ביפן. מקדש קיומיזו דרה (Kiyomizu Dera) חולש על העיר ממרומי גבעה, ומתחתיו משתרע הרובע העתיק של קיוטו, על סמטאותיו הצרות, עם חנויות הקרמיקה ובתי התה המסורתיים שלו. בסמטאות רובע גיון (Gion), אזור הבילויים המסורתי של העיר, יש גם היום סיכוי טוב להיתקל גם בגיישה לבושה בקימונו, בדרכה למועדון.

נארה

מקדש השינטו פושימי אינארי (Fushimi Inari) ליד קיוטו הוא אחד מאתרי העלייה לרגל הפופולריים ביותר ביפן. אינארי הוא אל האורז, יין הסאקה והשפע הכלכלי. זה אחד המקדשים העתיקים ביותר בקיוטו, שהוקם כבר בתחילת המאה השמינית. המקדש משמש כמרכז לארבעים אלף מקדשי השינטו של אינארי הפזורים ברחבי יפן. אלפי עולי הרגל המגיעים לכאן הם בעיקר אנשי עסקים, שבאים לבקש ברכת הצלחה ושגשוג. חוויית הטיפוס בהר אל המקדש היא החלק המהנה ביותר בביקור במקום. יותר מעשרת אלפי שערי עץ כתומים המכונים “טורי” יוצרים מעין מסדרון או מנהרה מתפתלת צבעונית להפליא, שמשרה על המבקר שמחה ואופטימיות.