טיולים מאורגנים לטנריף

טיולים מאורגנים לטנריף 2018-05-09T19:31:50+00:00

האיים הקנריים שלושת האיים – טנריף, לה גומרה וגראן קנריה

האיים הקנריים - טנריף, לה גומרה וגראן קנריה

פניני מרוקו והקרנבל הגדול בטנריף

מרוקו (446 אלף קמ"ר, 33 מיליון תושבים) היא יעד פופולרי ואטרקטיבי ולא במיקרה, היות ויש בה הכל… מיגוון עשיר של טבע המתגלה במלוא עוצמתו בהרי האטלס מכוסי השלג , חופי האוקינוס הנהדרים, מדבר סהרה ונאות המדבר הירוקות.

  • טיול לאיים הקנריים

הקרנבל בטנריף

קרנבל בטנריף - 8 ימים

טיול מאורגן לטנריף

טנריף הוא אי הקסום המושך אליו למעלה מ 10 מיליון מבקרים מדי שנה! זהו אי גדול בארכיפלג האיים הקנאריים באוקיינוס האטלנטי. עיר הבירה של טנריף היא סנטה קרוז וזוהי עיר פעילה מאד ותוססת במיוחד אשר מתעוררת לחיים בעיקר בחודש פברואר בכל שנה עם הגעתו של הקרנבל הגדול – הנחשב לאחד הקרנבלים הגדולים ביותר בעולם, השני לקרנבל בברזיל.

באי טנריף יש 2 שדות תעופה (בצפונו של האי ובדרומו). רוב ימות השנה יש שמש וטמפרטורות נוחות (סביב 20 מעלות לאורך כל השנה) במיוחד בו ניתן לבלות באופנים שונים: בטיולי טבע, במנוחה על חופי הים הזהובים או בבילויים ליליים תוססים עד אור הבוקר. בביקור באי תוכלו לבקר בהר געש, לצאת לטייל ביערות טרופים ולצידם לנוח בהנאה בחופי זהב מדהימים ביופיים או לבלות במגוון הבילויים ליליים סוערים ומהנים.

בטנריף קיימים שני אתרים שהוכרזו כאתרי מורשת עולמית: העיר סן קריסטובאל דה לה לגונה והפארק הלאומי טייד בו יש גם את הר הגעש המפורסם.

אז אם אתם מתכננים חופשה עם הילדים או חופשה זוגית ורומנטית או טיול מהנה עם חברים – לא משנה באיזה מצב טנריף תספק עבורכם את הבילוי המושלם ממקום הלינה ועד אפשרויות הבילוי וההנאה באי הקסום הזה.