טיולים מאורגנים להודו

טיולים מאורגנים להודו 2018-05-09T19:29:30+00:00

פניני היופי של הודו – לשומרי מסורת

הודו - 10ימים / 8 לילות

מסע קוסמי לדרום הודו

מסע קוסמי לדרום הודו קוד טיול: DKS מדינות: הודו אזורים: מהבליפורם, אורוויל, פונדיצ'רי, טנג'ור, חבל צ'טינאד, מדוראי, מונאר, טיול ג'יפים בממלכת התה, טיול ספארי באנאקולם, קומארקום- שייט תעלות הבאקווטרס, קוצ'ין אורך הטיול: 14 ימים [...]

  • טיול מאורגן הודו כולל רג'סטאן ונפאל

מהגנגס להימלאיה

הודו 18 יום

פניני היופי של הודו

דלהי, ג'ייפור, פטיפור סיקרי, אגרא, רישיקש, מורדות ההימאליה ומקורות הגנגס

  • טיול מאורגן להודו כולל רג'סטאן DKC

מקדשים ומהרג’ים

מומביי, ורנאסי, קג'וראהו, אגרא, פטיפור סיקרי, ג'ייפור, פושקר, ג'ודפור, ראנקפור, אודייפור, דלהי כולל ה"עיר הורודה", ה"עיר הכחולה", ה"עיר הלבנה".

טיול מאורגן משולב קרוז להודו ולאיים המלדיביים

בהודו מעורבים חיי היום עם מסורות דתיות מגוונות בצורה שאינה ניתנת להפרדה. חיים בה מעל מיליארד בני אדם הינדים, בודהיסטים, ג'ינים, סיקים, מוסלמים, נוצרים ואף מעט יהודים השומרים על אורחות חייהם, תלבושותיהם, מאכליהם, אתרי הפולחן, החגים ומנהגי הקבורה הייחודיים להם.

טיולים מאורגנים להודו

הודו היא מדינה עצומה, השביעית בגודלה בעולם, המשתרעת על פני כל חצי האי ההודי. הודו טומנת בחובה מקומות רבים הראויים לביקור. אנו מציעים  לתייר  מגוון טיולים בתת היבשת הגדולה ומבטיחים את כל מה שמטייל מבקש – החל מערים עצומות ממדים ואוכלוסייה ועד לכפרים קטנים, מחופים מדהימים עם עצי דקל ועד פסגות הרים מושלגות. הודו מכילה בתוכה שילוב מדהים של אנשים, מסורות, תרבויות ונופים קסומים. הטיול שלכם בארץ מורכבת ויפה זו יבטיח לכם הנאה וזיכרונות נעימים לשנים ארוכות.

מהפסגות המושלגות בהרי צפון הודו ועד החופים בחלקה הדרומי, הודו היא פשוט עוצרת נשימה! טבע קסום, נוף אנושי מסקרן ומרתק, מקדשים רבים, מגוון של ריחות, דתות ותרבויות. תוכלו לחוות בהודו חוויות רוחניות מאד, מול חוויות ארציות מאד. אתרים קדושים והטקסים הרבים שמתקיימים בה הם עדות להיסטוריה המגוונת והצבעונית של המדינה. קיימים גם הפסטיבלים – הודו מארחת חלק מהחגיגות הגדולות ביותר בעולם – חוויה בלתי רגילה.

בטיול מאורגן באופקים תוכלו להיחשף לשפע התרבותי ולחוות חלק מהחוויה האותנטית של הודו.

הודו נחלקת ל 25 מדינות כשלכל אחת האופי הייחודי לה. בטיולים שלנו ויחד עם צוות המדריכים של אופקים תוכלו לחוות מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים ומלאים בחוויה והרפתקה!

אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתייעץ עם מדריך הטיולים של אופקים.

ללא דאגות, ללא תכנונים וללא טרדות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים להודו הרחוקה!