טיולים מאורגנים לברזיל

טיולים מאורגנים לברזיל 2018-05-09T19:25:20+00:00

פניני דרום אמריקה

פניני דרום אמריקה קוד טיול: BRA מדינות: ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל איזורים:בואנוס איירס, קלפטה, שמורת טורס דל פאיינה, מפלי האיגואסו, ריו דה ז'נירו, פטרופוליס אורך הטיול: 13- 14 ימים 12 לילות סגנון: טיולים מאורגנים [...]

דרום אמריקה – לשומרי מסורת

ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה – 17 יום/15 לילות

גרנד תור דרום אמריקה – פרו, צ’ילה, ארגנטינה, ברזיל

דרום אמריקה 28 יום 26 לילות

טיול לדרום אמריקה – טיול לארגנטינה, צ’ילה וברזיל

קלאפטה, שמורת פארק הקרחונים, טורס דל פיינה, פריטו מורנו - ה"קרחון המתנפץ", בואנוס איירס, מפלי איגואסו, ריו דה ז'נירו, האיים הטרופיים

דרום אמריקה גרנד תור

ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו - 24 ימים

  • ברזיל - מפלים

טנגו, סמבה וקרחונים בדרום אמריקה

רגנטינה, צ'ילה, ברזיל - כולל הג'ונגל האמזוני - 22 יום

  • ברזיל- תמונת נוף של העיר

פלאי דרום אמריקה

בואנוס איירס, ברילוצ'ה, מעבר האנדים, פוארטו מונט,מגדלנה – אי הפינגווינים, טורס דל פאיינה, קלאפטה – פארק הקרחונים וה"קרחון המתנפץ", מפלי איגואסו, ריו דה ז'נירו

קרוז וטיול בדרום אמריקה בתקופת הקרנבל: ארגנטינה, צ’ילה, אורוגוואי וברזיל

קרוז וטיול בדרום אמריקה הוא ללא ספק מסע מרתק של פעם בחיים המשלב נופים מרהיבים, אתרי טבע ונוף שאין כמותם בשום מקום אחר ואוכלוסיה מקומית מגוונת בעלת תרבות מרתקת.

טיול משולב קרוז לדרום אמריקה – ארגנטינה, צ’ילה, אורוגוואי וברזיל – כולל שמורת טורס דל פיינה פטגוניה ומפלי איגואסו

שייט בין קרחוני פטגוניה טיול ל"קרחון המתנפץ"- פריטו מורנו בשמורת לוס גליישרס בפטגוניה

טיול מאורגן לברזיל

דברים שאסור להחמיץ בברזיל לברזיל יש את הקסם שלה – הקצב, האוכל, הנופים המשגעים, החופים הכי יפים בעולם, אבל בשנים האחרונות קורה משהו נוסף. אי אפשר להאמין שזאת ברזיל. השינויים והדינמיות שמלווים את המדינה הגדולה באמריקה הדרומית פשוט לא יאומנו. כאשר באופק אירוח המשחקים האולימפיים ואליפות העולם בכדורגל, כאשר הכלכלה הברזילאית פורחת, כאשר הנוסעים והתיירים הברזילאים מבקרים ברחבי העולם – אין זמן טוב ונכון יותר לגלות את הארץ המדהימה הזאת. הגודל העצום שלה, המגוון של האתרים, השמורות, הנופים והתרבויות, מחייב תכנון מדויק של ביקור בברזיל. הרשימה הזאת מצביעה רק על הקצפת – המקומות והדברים שאסור לוותר אליהם.

הקורקובדו בריו דה ז’נירו:

לפני חמש שנים נבחר פסל הענק הזה – של ישו הפורש את זרועותיו מעל העיר היפה בעולם – כאחד משבעת פלאי תבל. אבל הפסל הגדול והמרשים הוא למעשה סיבה משנית לעלות למרומי ההר בגובה 710 מטר. סיבה העיקרית היא שמרפסת התצפית ליד הפסל מעניקה את המראה המרהיב ביותר של ריו דה ז’נירו. מכאן אפשר להבין את המבנה של העיר, את המורכבות וגם את היופי המהמם שלה. רכבת שמסלולה נמתח על פני ארבעה קילומטר מטפסת לפסגת ההר. מהתחנה הסופית עולם בעוד 222 מדרגות או מדלגים במעלית.

חוף הקופה קבנה:

אין בכלל ספק שזה החוף הכי מפורסם בעולם. בכל ביקור במקום צפויות הפתעות חדשות. לפעמים אלה המוזיקאים שמתקבצים במקום, המתופפים, הרקדניות, או סתם מבקרי החוף. לא קל לשמור כאן על ריכוז כי החוף גדוש ביפהפיות ובשחקני כדורגל שמתחרים ביניהם מי מושך יותר את תשומת ליבם של המבקרים. החול לבן ובוהק, ובין רצועת החוף לשדרת אטלנטיקה נמתחת טיילת שהריצוף הגלי שלה בצבעי שחור ולבן הוא אחד מסמליה של ריו דה ז’נירו. לצד הטיילת יש מסלול אופניים נוח. אם יש לכם מזל תתקיים בקופה קבנה הופעה חשובה במהלך הביקור שלכם. בעבר הופיעו בחוף הרולינג סטונס, רוד סטיוארט ואמנים גדולים אחרים. לעתים קרובות מארחת רצועת החוף המופלאה

מפלי האיגוואסו:

רבים סבורים שהצמד הברזילאי של מפלי האיגוואסו יפה פי כמה יותר מן הצד הארגנטינאי. בכל מקרה מדובר באחד האתרים המרשימים ביותר בעולם ופלא טבע ממשי. בניגוד לצד הארגנטינאי בו צופים במפלים מקרוב אבל ללא פרספקטיבה, בצד הברזילאי זוכים המבקרים לפנורמה מדהימה לאורך רצועה של כמה מאות מטרים. גשר חדשברזיל שנבנה בשנים האחרונות מאפשר להתקרב אל המפלים גם מן הצד הברזילאי. מעלית מיוחדת במינה מביאה את המבקרים עד לנקודה מרשימה מעל המפלים.

האיים הטרופיים במפרץ של ריו:

הים הא חלק בלתי נפרד מן התרבות של ריו דה ז’נירו. כדי לחוות משהו מן ההביט הזה כדאי מאוד לצאת להפלגה קצרה – בת יום אחד – אל כמה מן האיים הטרופיים הסמוכים לריו דה ז’נירו. השיט, לעתים קרוובת בסירה מסורתית, מן הסוג שהסופר ז’רז’האמאדו תיאר בספריו, מאפשר להאט קצת את הקצב העירוני, ליהונת מן הצמחייה הטרופית השופעת של האיים, מן המאכלים המיוחדים שמגישים בהם ומן היופי של הים.

הר הסוכר:

לצד הסמבה החופים והנשים היפות הר הסוכר נותר אחד הסמלים המבוהקים ביותר של ריו דה ז’נירו– ובצדק. קשה מאוד למצוא תצפיות יפות מזאת בעולם כולןו. החופים של איפנמהוקופהקבנה פרושים לרגליכם, העיר ריו כולה מקיפה אתכם, ההרים, היערות, והנופים – כל אלה יוצרים תמונת נוף מדההימהביופיה. העלייה להר הסוכר קלה מאוד – בעזרת רכבל שיוצא לדרכו בכל חצי שעה. כדאי מאוד לעלות לכאן בשעת ערב, כאשר האורות של העיר נוצצים.