טיולים מאורגנים לאפריקה

טיולים מאורגנים לאפריקה 2018-11-21T08:18:14+00:00

ספארי בקניה

דרום אפריקה 17 ימים 14 לילות

נופים וערים באפריקה

דרום אפריקה 17 ימים 14 לילות

ערים ונופים במרוקו – MA

מרוקו - 8 ימים

  • דרום אפריקה - נהר

כף התקווה הטובה – דרום אפריקה

כף התקווה הטובה - דרום אפריקה קוד טיול: SA מדינות: דרום אפריקה אזורים: קייפטאון, "דרך היין", הרמנוס, אודסהורן, נייזנה, "נתיב הגנים", דרבן, ארץ הזולו, קרוגר פארק, שמורת חי פרטית, קניון בלייד, [...]

טיולים מאורגנים לאפריקה

טיולים מאורגנים לאפריקה הקסומה, המסתורית והמסקרנת! ארץ בראשית של מדבריות, סוואנות, בעלי חיים מיוחדים, שבטים מסקרנים, מקניה וטנזניה ועד לקילימנג’רו ולדרום אפריקה וכף התקוה הטובה – כל זאת ועוד עם מגוון רחב ביותר של אפשרויות מחכה לכם בטיולים המאורגנים של אופקים לאפריקה.

טיול מאורגן לאפריקה יכול להתאים לזוגות, צעירים ומבוגרים, וגם למשפחות עם ילדים, שימצאו ענין רב בשפע בעלי החיים המצויים בסוואנות האפריקאיות. כל אחד ימצא עניין בשל המגוון והעניין הרב שיש באזורים אלו.

אפריקה היא יבשת גדולה, עשירה במחצבים ובמינרלים, ומיוחדת. במשך שנים נכנעה לאימפריאליזם ולקולוניאליזם ובשנים האחרונות מתגלה לאיתה לציבור הישראלי.

בכל הנ”ל גם טמון קסמה של היבשת המיוחדת הזו. התרבות העתיקה, השבטים השונים והמיוחדים ועוד. ההיסטוריה והגיאוגרפיה הייחודית של היבשת מושכת אליה רבבות תיירים סקרנים המבקשים לחוות חוויה שונה מאד מאורח חייהם הרגיל ולהיחשף לתרבויות נוספות ושונות ומקומות אליהם עדיין לא הגיעה, לפחות לא לגמרי, התרבות המערבית.

ביקור ביבשת המופלאה ישאיר אתכם נפעמים במקרים רבים מהמפגשים הקרובים על בעלי החיים, עם הטבע בצורתו הבסיסית והראשונית ביותר, עם השבטים שכמו עצר הזמן מלכת בהם. אם זה ספארי או נופש על אי קסום – בכל מקרה החוויה תהיה קסומה.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את כל מה שאפריקה יכולה להציע על שלל הטיולים בה. הנהרות השוצפים, הסוואנות העצומות, הטבע הפראי, התרבויות העתיקות והחיות. מכל זה יוצא כי טיול מאורגן לאפריקה הוא בהחלט חוויה מיוחדת במינה!

כמובן שיש כל כך הרבה מה לראות באפריקה על מגוון המדינות והנופים שבה שטיול אחד לא יספיק.

את אפריקה, כמו גם יבשות אחרות, צריך לבקר מספר פעמים. אבל – בחירה בטיול מאורגן לאפריקה באופקים יכולה להמשיך את מה שכבר התחלתם או לפתוח בפניכם דלת ראשונה להכרות עם היבשת המופלאה ולטיולים נוספים בעתיד ללא טרחת הארגון, התכנון והתיאומים הרבים הנדרשים לטיול מעין זה.

צוות המדריכים של אופקים למדינות אפריקה הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול המותאמים לכם במיוחד ולאופי המטיילים: טיולים מאורגנים אלו לאפריקה כוללים מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים. טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות.

אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתיעץ עם מדריך הטיולים של אופקים.

אין דאגות, אין תכנונים, אין טרדות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים לאפריקה מציע לכם.