טיולים מאורגנים לאירלנד

טיולים מאורגנים לאירלנד 2018-07-06T08:20:13+00:00

אי האזמרגד

אירלנד - 9 ימים

  • טיול מאורגן לבריטניה ואירלנד

גרנד תור בריטניה ואירלנד

קיימברידג', יורק, אזור האגמים, גלזגו, בלפסט, סוללת הענק, לונדונדרי, קונמרה, גלוואי, דבלין, צ'סטר, ליברפול, סטרטפורד, גריניץ', לונדון

  • אנגליה - בית הפרלמנט

פניני סקוטלנד ואירלנד ME

קיימברידג', יורק, אזור האגמים, גלזגו, בלפסט, סוללת הענק, לונדונדרי, קונמרה, גלוואי, דבלין, צ'סטר, ליברפול, סטרטפורד, גריניץ', לונדון

קרוז מאורגן סובב את האיים הבריטים – אוגוסט

תוכנית טיול עשירה במרכיבי תרבות, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות

טיול מאורגן לאירלנד

נופים ירוקים ירוקים, כרי דשא ושטחי מרעה למרחק ככל שהעין רואה, עדרי כבשים משוטטים, פרות רועות באחו, אגמים קסומים, נהרות שוצפים, מצוקים מפוארים, מבשלות בירה איכותית וויסקי משובח, ערים תוססות הרוויות בתרבות, מוזיאונים ומקומות בילוי ומעל לכל אנשים חביבים ומסבירי פנים – כל זה מחכה לכם באירלנד היפה! אם חשקה נפשכם בטעימה מכל הטוב הזה צאו לטיול מאורגן לאירלנד עם חברת אופקים.

הטיול המאורגן שלנו לאירלנד יוביל אתכם לאורכה ולרוחבה של המדינה הנפלאה הזו ויפגיש אתכם עם כל השפע הרב גוני שהיא מציעה. כך תכירו מדינה עם תרבות והיסטוריה עשירה ומלאת עניין, תבקרו במולדת הבירה והוויסקי המשובח מאין כמוהו, תטיילו בטבע פראי ויפהפה, משטחים ירוקים ופוריים, בינות אגמים קסומים ומצוקים רבים, טירות מפוארות המעידות על היסטוריה עשירה ותיחשפו וליופיה של מדינה לא רגילה ומיוחדת.

אירלנד היא רפובליקה המצויה באי בצפונו של האוקיינוס האטלנטי. היא מחולקת ל 32 מחוזות. בינה ובין האי הבריטי מפריד הים הצפוני וחלקה הצפוני נשלט אף הוא על ידי בריטניה אולם, טיול מאורגן לאירלנד כולל גם את חלקו הצפוני של האי ואת העיר המרתקת בלפסט. יופייה העיקרי של אירלנד מצוי מחוץ לערים הגדולות: הטבע המדהים שיש לה להציע, מרחבים של כרי דשא וגבעות ירוקות, אגמים ונהרות, מצוקים תלולים כמו צוקי מוהר הנשברים אל הים ועוד ועוד.

באירלנד תבקרו במקומות מדהימים כגון טבעת קרי בדרום מערבה של המדינה, צוקי מוהר הצונחים אל הים מגובה רב, מחוז דונגל ואזור קונמרה עם הנופים הדרמטיים והיחודיים שלו. תבקרו גם בדבלין בירת אירלנד על שפע מקומות הבילוי, מבשלות הבירה, המוזיאונים ומוסדות התרבות שהיא מציעה כמו פארק פניקס, הגלריה הלאומית, ואוניברסיטת דבלין. המוסיקה האירית המפורסמת מנוגנת ברחבי העולם וכמובן שגם באירלנד וגם אותה תכירו במהלכו של הטיול.

מזג האוויר באירלנד הוא ממוזג ונעים לטייל בה בחודשי הקיץ הנוח. במרביתם של ימות השנה יורד באירלנד גשם כך שככל הנראה לא תוכלו להתחמק ממנו.

אנו באופקים מציעים לכם טיול מאורגן לאירלנד, טיול אשר דרכו תלמדו להכיר את האי הקסום, נופיו ותרבותו העשירה אולם דאגות תכנון הטיול ילקחו מכם ותהיו נתונים בידיו האמונות של מדריך מיומן ומקצועי. המדריך יתן לכם ערך מוסף רב לטיול באירלנד עם הסברים מפורטים, רקע היסטורי וסיורים מודרכים במקומות הרבים בהם תבקרו. יחסך מכם זמן תכנון, טרדת הביצוע ו…נהיגה בצידו השמאלי של הכביש.. המדריך בטיול עומד לרשותכם בכל שלב וגם ברגעים הפנויים ישמח להנחות אתכם למקומות המומלצים.