טיולים מאורגנים לאיסלנד

טיולים מאורגנים לאיסלנד 2018-05-09T19:10:54+00:00

פניני איסלנד

איסלנד 11 ימים

משחקי קרח ואש

איסלנד 11 ימים

קרוז מאורגן לאיסלנד, האיים הבריטיים וצפון גרמניה

בקר בשלושה נמלים הסובבים את איסלנד ונקבל תמונה מקיפה של האי הצעיר הזה הממשיך להתפתח גיאולוגית.

טיול מאורגן לאיסלנד

דמיינו נוף בראשית, מסע לכוכב אחר שבו תופעות טבע יחודיות וחוויה ראשונית ומדהימה במרחק מספר שעות טיסה! מעניין אתכם? בואו לטיול מאורגן לאיסלנד – “ארץ הקרח והאש”. אם אתם מבקשים לחוות חויה קסומה, בליבו של טבע מרהיב אך עם זאת שלו ומרגיע, איסלנד היא בדיוק המקום בשבילכם! לגונות כחולות, הרי געש גבוהים ומושלגים, מישורים עצומים וחוף ים מפורץ – כל זה מחכה לכם במדינת האי המיוחדת הזו.

איסלנד היא ארץ של תופעות טבע ייחודיות, מדינה עם שטח גדול ביותר אבל עם מספר תושבים מועט, עם אקלים מיוחד במינו ועם הצעה לחוויה שלא תחוו בשום מקום אחר בעולם.

איסלנד היא אחד המקומות הצעירים בעולם מבחינה גאולוגית ולכן התחושה היא שהאי עדיין לא התעצב בצורתו הסופית ובתופעות הקיימות בו ולכן, ביקור בו עכשיו יהיה שונה מביקור בו בעוד מספר שנים. קיימים בו הרי געש פעילים, גייזרים מתפרצים, קרחונים עצומים, מפלי מים שוצפים ואדמה מבעבעת – אתם, חובבי הטבע והנופים – הגעתם לגן העדן באמצעות טיול מאורגן לאיסלנד של חברת אופקים בו הטבע – הכל כך מיוחד טרם אמר את המילה האחרונה! כמובן שתמצאו באיסלנד גם היסטוריה מרתקת, תרבות עשירה ואמנות.

איסלנד היא מדינת אי המצויה בצפונה של אירופה. בשנים האחרונות גדלה בה האוכלוסייה בקצב מהיר ביותר. התושבים באיסלנד חיים ברמת חיים מהגבוהות בעולם כולו. זהו אי געשי צעיר שנוצר מהתפרצויות געשיות. מרכז האי מכוסה בקרחונים והטיול באיסלנד, במרבית המקרים, מתקיים לאורך חופיו של האי ולא במרכזו. בטיול מאורגן לאיסלנד תבקרו בתופעות הגאולוגיות היחודיות למקום כמו הגייזרים המתפרצים ממעבי האדמה ותופעות אחרות.

באיסלנד מבקרים בחודשי הקיץ בלבד. בקיץ הימים ארוכים מאד וניתן לטייל באור יום גם אחרי חצות.

בירת איסלנד היא ריקיאוויק וזוהי למעשה עיר הבירה הצפונית בעולם. ריקיאוויק שוכנת בדרום מערב האי. זוהי עיר תוססת, מלאה בבתי קפה ומקומות בילוי, מוזיאונים חיי תרבות עשירים ובילויים ליליים. ממנה נצא למסלול הטיול ברחבי האי.

נבקר בלגונה הכחולה, במשולש הזהב, בחצי האי סנייפלס על חופיו הפראיים והמצוקים, באגם מיבטן ובמכתש אסקיה שנוצר מהתפרצות געשית. נבקר בפארקים לאומיים ובעיקר בנוף קסום, שונה ומיוחד.

תושבי האי מארחים ומסבירי פנים לתייר. השפה הרשמית היא אמנם איסלנדית אולם מרבית האיסלנדים דוברי אנגלית ולא תהיה כל בעיה לתקשר עימם.

טיול מאורגן לאיסלנד הוא טיול נוף וטבע מיוחד במינו באי מיוחד אשר מצוי בתהליכי עיצוב והתגבשות. טיול מאורגן לאיסלנד בחברת אופקים יספק לכם חוויה קסומה, מרתקת ומעניינת ושופעת חוויות יחודיות. נחווה תופעות טבע, נחצה אזורי נוף שונים, נצפה במפלים עצומים ובהרים גבוהים, בנהרות ובקניונים מתחתרים, בפיורדים עמוקים ובמישורים חוליים ושחורים. המדריך ילווה, ינחה ויסביר ויחד איתו תחוו חויה קסומה ומרתקת. מזמינים אתכם לטיול מאורגן לאיסלנד בחברת אופקים. טיול שלא תשכחו במהרה!