טיולים מאורגנים לאוסטרליה

טיולים מאורגנים לאוסטרליה 2018-11-21T07:47:02+00:00
  • ניו זילנד - מערה

מאורים ואבוריג’ינים

הונג קונג, אוקלנד, רוטורוא, נאפייר, טונגרירו, וולינגטון, נלסון,פארק אייבל טסמן, קאיקורה, קרחון פוקס, קווינסטאון, מילפורד סאונד, אינברקרגיל, דנידין, אומאראמה, הר קוק, כרייסטצ'ירץ', סידני, איירס רוק, קיירנס, מלבורן,

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד ונגיעות אוסטרליה, וגם הונג קונג

אוסטרליה וניו זילנד הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי וערים מודרניות, מדבר וחופי ים, ילידים אבוריג'ינים (תושביה המקוריים של אוסטרליה), ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.

טיולים מאורגנים לאוסטרליה

ברוכים הבאים לטיולים מאורגנים לאוסטרליה –  המדינה השישית בגודלה בעולם, שהיא גם יבשת – אוסטרליה!
מרחבים עצומים יקבלו את פניכם, כמו גם נוף פראי עם חופים מדהימים ושמורות טבע עצומות. חיות מיוחדות לאוסטרליה בלבד כמו חיות הכיס הייחודיות כמו הקנגרו והקואלה המפורסמים אך גם רבות נוספות ,עכבישים, נחשים ומה לא?
למעשה, העולם הכיר את היבשת האוסטרלית בשלהי המאה ה- 18, עת האנגלים ביקשו לחפש מקומות מרוחקים אותם יוכלו להפוך למושבות עונשין עבור פושעים. אולם, יבשת אוסטרליה היתה קיימת שנים רבות קודם לכן ויישבו אותה ילידים אותם אנו מכנים כיום האבוריג’ינים. הם ישבו בכל מרחבי היבשת.

באופקים טיולים מאורגנים תוכלו למצוא מגוון טיולים מאורגנים ליבשת אוסטרליה. החל מטיול מאורגן לזוגות באוסטרליה, טיול למבוגרים ולצעירים וגם טיולי משפחות למשפחות עם ילדים. משך הטיול ארוך יותר מטיול מאורגן באירופה אבל כל אחד ימצא בה עניין בשל המגוון והשונות הרבה הקיימת בה ובשל הנוף הטבעי והנוף העירוני. טיול מאורגן באופקים יכול להתאים לכולם. תבקרו כמובן בכל הנקודות אותן יש לבקר ביבשת/מדינה הזו כמו: Great Barrier Reef – שונית המחסום הגדולה הנחשבת כאחד מאתרי הצלילה היפים בכל העול כולו, ההרים הכחולים ו”צוקי שלוש האחיות”, ביירון ביי ההיפית, דרך החוף הגדולה וכמובן גם הערים הגדולות והמפורסמות כמו סידני ומלבורן ואף קנברה עיר הבירה.

אוסטרליה משתרעת על פני שטח נרחב ביותר ולמעשה גודלה הוא פי 350 משטח מדינת ישראל (!). קו החוף שלה ארוך ביותר ומרבית הפעילות והתושבים מצויים בו ובמיוחד לאורכו של החוף המזרחי והדרום מזרחי. מתוך כל יוצא שפנים אוסטרליה מיושב פחות והטבע בא לידי ביטוי בו בשיא הדרו.
המשטר באוסטרליה הוא: דמוקרטיה פרלמנטרית והיא משמשת כחברה עצמאית בחבר העמים הבריטי. בשנת 1901 הפכה אוסטרליה למדינה עצמאית.
אוסטרליה מורכבת משש מדינות ושתי טריטוריות – חלקן מתויירות יותר וחלקן פחות.

אנחנו באופקים, מזמינים אתכם להכיר מקרוב המדינה העצומה הזו ולקבל הזדמנות לטעימה מיבשת כל כך גדולה שיש בה כל כך הרבה מה לראות. נוף עירוני בערים הגדולות סידני, מלבורן ואחרות, טבע בשיאו כמו שונית האלמוגים הגדולה בעולם, דרך החוף הגדולה, גולד קוסט, סנשייו קוסט וערי חוף אחרות ועוד בטיולים מאורגנים יחודיים לאוסטרליה. גם מסיבות וחיי לילה מגוונים בחופים המושכים אליהם רבבות תיירים ומקומיים. מסעדות ובתי קפה לרוב ולמעשה – גן עדן לתיירים ולנופשים!, אטרקציות רבות יזדמנו לכם כמו: גלשני ים, גלשני רוח, צניחה חופשית, רכיבה על סוסים, טיולי ג’יפים ועוד ועוד. תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים יקבלו את פניכם בכל מקום.

כל טיול לאוסטרליה הוא חוויה מיוחדת במינה ובמיוחד טיולים מאורגנים!
יש כל כך הרבה מה לראות במדינה המדהימה והמגוונת הזו, על מגוון המדינות והנופים שבה שטיול אחד לא יספיק. גם את אוסטרליה צריך לבקר מספר פעמים כדי לנסות ולהכירה טוב יותר. אבל – בחירה בטיול מאורגן באופקים יכול לפתוח בפניכם דלת ראשונה להכרות עם המדינה המופלאה ולטיולים נוספים בעתיד ובכל הרכב משפחתי.
צוות המדריכים של אופקים לארצות הברית הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול המותאמים לאוכלוסיות שונות ולאופי המטיילים: עשירים, מעניינים ומלאים בכל טוב!

טיול מאורגן לאוסטרליה הוא חוויה נהדרת! טיול שהוא למעשה ליבשת שלמה. אנו מבטיחים לכם מסע שקט, מקיף ומלווה במדריך מקצועי ומיומן שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. המדריך יוכל לסייע גם בזמן הפנוי בעת הטיול ולתת המלצות למילוי איכותי ומתאים של זמן זה.
אין דאגות, אין תכנונים, אין דאגות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול מציע לכם.
בטיול מאורגן אחד לאוסטרליה כנראה שלא תספיקו הכל – אבל אנחנו מבטיחים לכם טעימה מושלמת שתפתח את התיאבון לפעמים הבאות!